Kunnen ze niet betalen.Ze moeten ook Bad Bunny boeken, die past goed in een konijnenhol.
Mojo heeft geld genoeg. Maar goed niet realistisch lijkt me.Kunnen ze niet betalen.
Erg jammer. Een koptelefoon op je hoofd is voor eventjes leuk maar het haalt het niet bij de dreunende bass uit de subwoofers..Had even nagevraagd of er al wat meer bekend is over het programma na 23.00 Ben benieuwd waar ze mee gaan komen, dit was de reactie:
"Dat klopt. Tot 23:00u kunnen we voluit en daarna schakelen we over op een grote headphone party. We zorgen ervoor dat er ’s nachts ook een goed programma staat en dat het een onvergetelijke ervaring wordt. Meer info hierover lees je binnenkort op onze site en socials; dus stay tuned!
Groeten,
Down The Rabbit Hole"
Goh maar ja, je kunt er toch niet om heen dat zelfs als je de coronasituatie in acht houdt dat dit zeer miezerig is in de breedte? Ik weet best dat het appelen en peren is hoor maar in 2019 had je op één avond Grace Jones, dEUS, De Staat, Skepta en Neneh Cherry. Het helpt niet omdat steeds te blijven ophalen, maar ik verwacht enigszins wel een béétje die hoeveelheid aan grote namen. Lowlands heeft dat met BMTH, Balthazar, Lianne La Havas, Rag 'n Bone Man, Yungblud, Bazart, Kaytranada, Mahalia etc. toch nét iets beter op orde? Hoeveel middelgrote namen telt DTRH tot nu toe? Vijf? Balthazar, Jamie xx, IDLES (lol), De Jeugd, TDCC?Het zal ook gewoon niet meehelpen dat het aanbod niet compleet is op dit moment en dat ze alle acts over twee festivals moeten verdelen.
Dat zeg ik toch ook: het is wat minder. Miezerig vind ik gezien de situatie niet echt van toepassing. Maar goed, daar mag iedereen anders over denken. In normale omstandigheden zou ik dat ook vinden, nu ben ik daar milder in.Goh maar ja, je kunt er toch niet om heen dat zelfs als je de coronasituatie in acht houdt dat dit zeer miezerig is in de breedte? Ik weet best dat het appelen en peren is hoor maar in 2019 had je op één avond Grace Jones, dEUS, De Staat, Skepta en Neneh Cherry. Het helpt niet omdat steeds te blijven ophalen, maar ik verwacht enigszins wel een béétje die hoeveelheid aan grote namen. Lowlands heeft dat met BMTH, Balthazar, Lianne La Havas, Rag 'n Bone Man, Yungblud, Bazart, Kaytranada, Mahalia etc. toch nét iets beter op orde? Hoeveel middelgrote namen telt DTRH tot nu toe? Vijf? Balthazar, Jamie xx, IDLES (lol), De Jeugd, TDCC?
Maar het blijft ook persoonlijke smaak. Die avond in 2019 DTRH heeft precies 1 interessante naam voor mij en dus betekent grote namen ook een relatief begripGoh maar ja, je kunt er toch niet om heen dat zelfs als je de coronasituatie in acht houdt dat dit zeer miezerig is in de breedte? Ik weet best dat het appelen en peren is hoor maar in 2019 had je op één avond Grace Jones, dEUS, De Staat, Skepta en Neneh Cherry. Het helpt niet omdat steeds te blijven ophalen, maar ik verwacht enigszins wel een béétje die hoeveelheid aan grote namen. Lowlands heeft dat met BMTH, Balthazar, Lianne La Havas, Rag 'n Bone Man, Yungblud, Bazart, Kaytranada, Mahalia etc. toch nét iets beter op orde? Hoeveel middelgrote namen telt DTRH tot nu toe? Vijf? Balthazar, Jamie xx, IDLES (lol), De Jeugd, TDCC?
Grote namen is toch net iets objectief lol. Ik vind van de Lowlands line-up Bring me The Horizon, Yungblud en Bazart ook niet helemaal m'n ding, maar het zijn wel drie middelgrote namen in de breedte.Die avond in 2019 DTRH heeft precies 1 interessante naam voor mij en dus betekent grote namen ook een relatief begrip
Ik wil inderdaad milder zijn in wélke namen (lees Doe Maar, Balthazar, De Jeugd, IDLES) ze door corona wel moeten boeken om een beetje te compenseren. Aan de andere kant verwacht ik - en again Lowlands doet dat nu toe iets beter naar mijn mening - wel een degelijk programma.Dat zeg ik toch ook: het is wat minder. Miezerig vind ik gezien de situatie niet echt van toepassing. Maar goed, daar mag iedereen anders over denken. In normale omstandigheden zou ik dat ook vinden, nu ben ik daar milder in.
Denk dat we qua tent afsluiter tot nu toe Jamie xx kennen en qua sub nog steeds enkel maar Balthazar naar mijn gevoel. Jorja Smith, The Streets, Soulwax en The Kooks kunnen voor mijn part prima nog aansluiten als sub/Teddy-afsluiter.Zie bij die (overigens mooie) namen die je noemt niet direct een aansprekende sub of tentafsluiter. Het aanbod is dit jaar gewoonweg niet groot.
Ik denk dat StevieU2 bedoelt dat het er op dit forum voornamelijk over lijkt te gaan of de aangekondigde namen wel groot en "relevant" genoeg zijn, in plaats van of het artiesten zijn die je graag op het podium wil zien.Grote namen is toch net iets objectief lol. Ik vind van de Lowlands line-up Bring me The Horizon, Yungblud en Bazart ook niet helemaal m'n ding, maar het zijn wel drie middelgrote namen in de breedte.
Het ging totaal niet of relevantie maar over dat sommige festivals meer eigen smoel mogen hebben. En “formaat” namen heeft weinig met smaak te maken.Ik denk dat StevieU2 bedoelt dat het er op dit forum voornamelijk over lijkt te gaan of de aangekondigde namen wel groot en "relevant" genoeg zijn, in plaats van of het artiesten zijn die je graag op het podium wil zien.
Allemaal leuk en aardig dat Gorillaz blijkbaar zo'n geweldige boeking is, maar het is al minstens 15 jaar geleden dat ik een nummer van hun boeiend vond. Dan kan DJvT nog zo afgezaagd zijn, maar daar ga ik met meer plezier naar kijken (en het is 15 jaar geleden dat ik ze nog eens live gezien heb).
Haha zou toch heerlijk zijn als je, je lijstje in kan leveren met persoonlijke relevante namen en dat mojo ze gewoon allemaal boekt!Voor mij is van belang dat een naam persoonlijk relevant is en formaat doet er dan niet toe ;-)
Woehoe!We gaan eind augustus festivallen!!!