Down The Rabbit Hole 2021 - Nieuws en Geruchten

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.890
6.106
Ik vind nachtprogrammeringen sowieso altijd wel een gigantische plus. Altijd leuk gevonden dat festivals bij wijze van spreken from dusk till dawn gaan. Niet voor iedereen natuurlijk, snap dat ook wel maar het feit dat het er is, vind ik al iets. Is bovendien iets dat pas sinds enkele jaren echt ook is uitgebreid meer, dacht ik (BKS eigenlijk ook, niet?). Kan en mag eigenlijk alleen maar groeien en verbreed worden, als het van mij afhangt. De ruimtes rond Vunzige Veld, Teddy en Fuzz Lop waren altijd goed bevolkt met nog mensen die heen en weer wat lol wilden na de headliner dus. Dat het niet zo spectaculair is zoals op Lowlands, is begrijpelijk niet? Die hebben volgens mij daar al een jarenlange traditie nu wat betreft dat laat door gaan en dat op verscheidene podia. DTRH is daarin nog jonger hm?
 

Goanna

Randprogramma
4 jan 2017
110
3
Ging net even te snel, maar ik geloof dat ik zojuist hoorde op Kink dat Blaudzun idd ook op de affiche komt voor dit jaar. Op zijn site nog niet terug te vinden....
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.928
8.568
Daarnet kwam het Engelse End Of The Road festival met een aangepaste lineup met minder Amerikanen (geen Big Thief meer daar, snif). Maar op zich nog wel mooi opgelost.

Van die lineup mogen doorkomen naar DTRH: Hot Chip, Jonny Greenwood (nu Thommy er speelde), King Krule, Little Simz (Gorillaz dag!), Stereolab, Tinariwen, Black Country New Road, Tune-Yards...
 

Marin

Gouden Tip
14 apr 2021
482
315
Daarnet kwam het Engelse End Of The Road festival met een aangepaste lineup met minder Amerikanen (geen Big Thief meer daar, snif). Maar op zich nog wel mooi opgelost.

Van die lineup mogen doorkomen naar DTRH: Hot Chip, Jonny Greenwood (nu Thommy er speelde), King Krule, Little Simz (Gorillaz dag!), Stereolab, Tinariwen, Black Country New Road, Tune-Yards...
Helemaal mee eens, vooral Tinariwen wil ik al een lange tijd een keer zien. Warmduscher en Dry Cleaning mogen ook wel doorkomen van die line up
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.890
6.106
Jonny Greenwood op hetzelfde plekkie als Ry X afgelopen editie aub. <3

Verder mag er inderdaad zowat alles eigenlijk overkomen van die line-up hoor, heerlijk ding daar toch weer ondanks alles.
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.534
10.974
Pohh ik zie Tinariwen helemaal voor me op een brakke zondag
Zo... Heerlijk. Toearegmuziek is echt een van de fijnste dingen op muzikaal gebied vanuit Afrika. Les Filles de Illighadad uit Niger is ook zo'n fijne band.
 

roluf

Geliefde act
11 feb 2015
1.544
835
Het is de bedoeling dat pukkelpop ook door gaat van de zomer! Dat maakt misschien weer wat meer mogelijk?!
 

emilejol

Dagopener
1 sep 2020
583
371
Dtrh heeft elke dag een act op hun insta geplaatst, daar zijn ze al 25 dagen mee bezig... er zijn 30 acts... zou er over 5 a 6 dagen nieuwe acts komen?
 

roluf

Geliefde act
11 feb 2015
1.544
835
Dtrh heeft elke dag een act op hun insta geplaatst, daar zijn ze al 25 dagen mee bezig... er zijn 30 acts... zou er over 5 a 6 dagen nieuwe acts komen?
Lekker bezig. Hij vind gewoon een verborgen aftelklok.
Dan zouden we alleen zaterdag of zondag nieuwe namen krijgen. Dat heb ik nog niet eerder meegemaakt.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.890
6.106
Zou kunnen dat ze gewoon volgende week dinsdag of woensdag nieuwe namen aankondigen en dat ze voordien dan nog even iets anders aankondigen op social media. Er was al 's een post mbt Portoparties, kan iets gelijkaardigs zijn..
 

roluf

Geliefde act
11 feb 2015
1.544
835
Deze week nieuwe namen zou ook gewoon kunnen toch? Lijkt me alleen logischer als Lowlands eerst komt.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.890
6.106
Denk niet dat we deze week nog nieuwe namen hoeven verwachten. Maar misschien komt Lowlands wel eerst (waar de eerste namen alweer zo'n 2 maanden geleden werden aangekondigd). De nood om snel aan te kondigen zullen beiden wel niet hebben ook, vermoed ik.
 

mroizo

Randprogramma
15 mei 2017
193
142

Geldt dus ook waarschijnlijk ook voor DTRH... Op wie hoop jij nog?
Als we dan toch een aantal Amerikaanse acts mogen kiezen:
Warpaint: komt deze zomer met een nieuw album.
Queens of the Stone Age
Big Thief (of Adrianne Lenker solo)
Car seat headrest
Interpol
Beach House
Protomartyr
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.327
1.775
Als we dan toch een aantal Amerikaanse acts mogen kiezen:
Warpaint: komt deze zomer met een nieuw album.
Queens of the Stone Age
Big Thief (of Adrianne Lenker solo)
Car seat headrest
Interpol
Beach House
Protomartyr
Dat zou een mooi rijtje zijn ja. Toevallig gisteren voor het eerst in lange tijd weer eens lang Warpaint geluisterd, geweldig. En zo goed live.

QOTSA verwacht ik dan weer niet zo snel weer. Stonden er nog redelijk recent (zo voelt het overigens niet meer tegenwoordig).
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.890
6.106
1. Tyler, The Creator
2. Phoebe Bridgers
3. Yves Tumor & It's Band
4. Caroline Polachek
5. 100 gecs

wild card (want ze stond op R&L, maar is eraf gehaald?): Charli XCX
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.327
1.775
1. Tyler, The Creator
2. Phoebe Bridgers
3. Yves Tumor & It's Band
4. Caroline Polachek
5. 100 gecs

wild card (want ze stond op R&L, maar is eraf gehaald?): Charli XCX
Ik meende gelezen te hebben dat Charli XCX inderdaad niet meer te verwachten valt. Maar misschien haal ik dingen door elkaar.

Yves Tumor staat ook op Lowlands, dus wie weet,

Sylvie Kreusch wellicht?
 
  • Leuk
Waarderingen: phonehome

Gebruikers die dit onderwerp bekijken