De vergeten band

Ik vind het nog altijd jammer dat ik ze nooit live gezien heb... de frontman maakte een carrièreswitch en is intussen software engineer 😢

Toffe bijdragen, precies wat de bedoeling was van dit topic. Lekker nostalgisch voor de festival aankondigingen weer gaan beginnen. En als je het niet kent is het ook lekker om eens door te luisteren voor nieuwe (oude) ontdekkingen.

The Rifles:

The Drones:

The Polyphonic Spree:

The Chameleons:

• Leuk
Waarderingen: Everyknight en Sandow
Toffe bijdragen, precies wat de bedoeling was van dit topic. Lekker nostalgisch voor de festival aankondigingen weer gaan beginnen. En als je het niet kent is het ook lekker om eens door te luisteren voor nieuwe (oude) ontdekkingen.

The Rifles:

The Drones:

The Polyphonic Spree:

The Chameleons:
Goh, The Rifles ja! Ook een graag geziene gast op mijn Lowlands jaren in de 00's. Zag je eerder ook Frightened Rabbit posten, echt tragisch hoe dat is gelopen. Hele fijne band was dat...

Niet per se een vergeten band, maar de periode waarin Paul Banks onder Julian Plenti muziek maakte:

• Leuk
Waarderingen: Sandow
Misschien is het wel leuk om hier wat bands op het woord te gooien die vroeger best wel awesome waren, maar waar je nu anno 2025 niets meer van hoort. Hoeft niet per direct een one hit wonder te zijn.

Frightened Rabbit:
Frightened Rabbit is wel echt heel zonde inderdaad, ongelofelijk goede band. Helaas nooit live mogen zien.

• Leuk
Waarderingen: Bart1981

En ik wilde Shiny Toy Guns toevoegen, maar zie nu dat ze afgelopen woensdag voor het eerst in 8 jaar een single hebben uitgebracht op Spotify😄 maar dikke kans dat ze door die lange periode alsnog vergeten zijn natuurlijk:

Laatst bewerkt:

Users who are viewing this thread