De Pinkpop 2026 Spotify Playlist 🤟

mag je ook meerdere suggesties doen maar dan voor een andere band? heb 1 van TOP doorgegeven, maar bijv een andere band nog 1.
In principe is het 1 nummer per band per lid
dus je mag bijvoorbeeld doen wat ik heb gedaan:
Foo Fighters - The Pretender
Editors - Papillon
Fat Dog - Pray To That
maar niet:
Foo Fighters - The Pretender
Foo Fighters - Walk

Dit zodat iedereen kans kan krijgen om een nummer toe te voegen

mag je ook meerdere suggesties doen maar dan voor een andere band? heb 1 van TOP doorgegeven, maar bijv een andere band nog 1.

Ja, alleen als je met een hele waslijst aan komt, kan t zijn dat ze niet direct alles toevoegen, om ook op die manier anderen de kans te geven! Althans zo gaat t bij Graspop

• Leuk
Waarderingen: MadMandra27 en legenden
Ja hoor, brand maar los. Zou gewoon per dag maar maximaal 1 nummer per band doen. Maar je kan gerust vandaag een nummer voor TOP, Roxy Dekker en White Lies geven. En dan morgen nog eentje voor TOP, en ook Bente en The Plot In You. Enzovoorts 🤟 Ik zal wel aangeven als je too much gaat, maar dan moet je al van heel fellen huize zijn šŸ˜…

Laat ik zelf nog mijn favoriete YouTubers eraan toevoegen (Roxy Dekker ft. Bankzitters - Huisfeestje) om zo al aan de 60 nummers in de playlist te komen. Gaat lekker zo šŸ”„

PS: word overmorgen 27 jaar en kijk die gasten al sinds Casa Del Huts en hun eigen kanalen ervoor; so don’t judge me (too much) šŸ˜‚

• Leuk
Waarderingen: Casper1995
Lekker hoor, kom maar door, ik voeg ze ergens vannacht/morgenvroeg toe (afhankelijk wanneer Ollie wakker wordt šŸ˜…)

Wet Leg - Catch These Fists
Foo Fighters - Enough Space
Fat Dog - King of the Slugs
Franz Ferdinand - The Fallen

Users who are viewing this thread