Dauwpop 2025

• Onderwerp starter Onderwerp starter Brian
  • Startdatum Startdatum
Ok het is drukker en heel warm. Je mag het bijna niet zeggen, maar Pommelijn Thijs is al beter dan alles van gisteren op het hoofdpodium…

• Leuk
Waarderingen: Joris
ben vnl benieuwd hoe dat Rudimental nu klinken. Ga ze evt half augustus zien op PKP. Dus iemand die het concert zaterdagavond kort kan beschrijven, graag.
Ik vond het onderhoudend. Net iets meer dan een DJ set en pas op het einde een paar ‘hits’. Veel nieuw werk en remixes. Totaal misplaatst voor Dauwpop trouwens

Tot nu toe nog wel, in ieder geval. Maar er zit misschien nog wat aan te komen, dus ik zou de nog aanwezigen aanraden nog even goed op te letten

Voor mij zit de dag erop, dus ik ga het niet meer meemaken

Ik ben miraculeus tussen alle buien door gereisd en zit nu veilig thuis voor het raam naar het onweer te kijken. Iedereen die er nog wel is, doe voorzichtig

Hoe was Dauwpop?

Droog en fit genoeg voor een leuke review?

Inmiddels weer fit genoeg, had een drukke week op het werk gehad dus al vermoeid begonnen 😅. Op de vrijdag voor mij de eerste keer alleen naar een festival.

Allereerst de camping: gewoon prima. Netjes, rustig, geen geschreeuw en van alles te doen (oa yoga, bootcamp, volleybal, mountainbiketocht en muziek). En sanitair is tussentijds schoongemaakt (kritiekpuntje van vorig jaar). Oja dit is de eerste keer dat ik op een festival douchegel zag staan in elke douche.

Het festivalterrein heeft een flinke update gekregen, zoals ook omschreven om de festileaks site zelf. The Party Pit geheel nieuw, de BEUK in boilerroom opstelling, led schermen op het hoofdpodium, meer randvermaak. Op zaterdag kwam ik het terrein op en was de eerste op een geheel schoon toilet 👌🏻.

Toch een paar verbeterpunten:
- Hotel Vegas ziet er gaaf uit, beter toegankelijk, maar je ziet echt niks. Ik houd van een strak schema en hier moet je ruim van te voren gaan staan, dus ik kies ervoor om deze stage over te slaan.
- de wc groepen stonden bijna naast elkaar. Dit zal door de logistiek komen ivm de spoeltoiletten en de afvoer van water. Een toiletgroep rechts naast main, richting de King King zou perfect zijn.

Vrijdag
Op de camping begonnen met een kampvuursessie van Hiigo. Leuke band en ze kozen voor rustigere nummers dan op hun normale setlist. Top begin!

Begonnen bij Soft Loft, prima, maar ook weer snel vergeten. S10 had een leuke staging met een uitgebreide band, goed optreden. Vervolgens The Veils, 45min blijf ik een belediging vinden, maar wel 45min genieten en je krijgt een heel compacte setlist. The Vaccines hadden er zin in en kregen Main goed mee, voor mij pas de 2e keer dat ik ze zie.
Vervolgens het hoogtepunt voor mij van de 1e dag: Luvcat. Met amper uitgebracht materiaal een uur vullen, zeer zuiver gezongen met een eigen sound!

Daarna dj’s deels meegepakt in de BEUK: Jeko (mwoh), Sluwe Vos (prima, maar die had wel als laatste gemogen), Ineffekt (kwam ik niet in, ook alleen middendeel gezien).

Over Clean Bandit kan ik kort zijn: prut. Het leek weinig live, behalve de zang en dat was grotendeels onzuiver.

The Bloody Beetroots is helemaal mijn genre, maar als afsluiter op Main op Dauwpop totaal onzinnig. Dat past gewoon niet, er stond max. 2000man? Daarnaast hadden ze ook wel wat extra lampen kunnen meenemen als dagafsluiter. Ik heb me vermaakt, maar zoals op Lowlands was het niet (was daar ook live natuurlijk).
De dag afgesloten bij Sandrien lekkere set met een strak tempo!

Morgen de zaterdag!

Voor mij de tweede keer Dauwpop en weer echt genoten! Dit festival doet zoveel dingen goed! Volgend jaar staat alweer in de agenda.
Ontzettend geluk gehad ook met het weer, op het onweerbuitje op het laatst na dan. Maar ook daar geluk mee dat die niet eerder viel!

De indeling van de camping was een klein beetje veranderd en alles was top geregeld! Super gezellige sfeer, prima eten en een 24h supermarkt met van alles en nog wat. De afterparty op de camping was hetzelfde als vorig jaar en een beetje saai. De jongen doet het prima, maar het lijkt erop dat hij maar één setje kan spelen met dezelfde nummers.

Het terrein zelf weer prachtig en overzichtelijk. Paar kleine wijzingen die volgens mij wel prima uitpakten. Alleen als je achterin Hotel Vegas stond, hoorde je soms de muziek van de mainstage er doorheen, dit was vorig jaar niet zo naar mijn idee. Zaterdag is een stuk drukker dan de vrijdag, maar je hebt eigenlijk nooit last van de drukte.

De Beuk vind ik persoonlijk een hele leuke bijkomstigheid van het festival, op het laatst nog even een uurtje raven is altijd leuk. Mooie nieuwe tent dit jaar! Viel mij wel op dat er dit jaar vrij veel wat 'eentonige' techno geboekt was. Nou ga ik hier wel prima op, maar ik merkte de rest van de zaal niet echt. Iets melodieuser of iets meer mainstream past denk ik beter bij het gevarieerde publiek van Dauwpop.

Acts die ik gezien heb:
Vrijdag: Marathon, Ramkot, Hiqpy, Hang Youth, Drukwerk, Sandrien
Zaterdag: Indian Askin, Jools, Rudimental, Chibi Ichigo, Blof, Fiene, Deadletter, Goldband, Wodan Boys

Hoogepunten: Hang Youth, Jools, Wodan Boys & Drukwerk

- Hotel Vegas ziet er gaaf uit, beter toegankelijk, maar je ziet echt niks. Ik houd van een strak schema en hier moet je ruim van te voren gaan staan, dus ik kies ervoor om deze stage over te slaan.
Ik had ook wel het idee dat er veel mensen bij de ingang en de bar bleven hangen waardoor het drukker lijkt. Het lukte mij altijd nog wel vrij makkelijk om via de zijkanten naar voren te lopen

De zaterdag was een stuk drukker, maar niet te druk. Af en toe een paar minuten bij het drinken, dat is niet erg. Een groter minpunt is dat de dagjesmensen ook hun week bespreken tijdens de optredens. Helaas zie je dat tegenwoordig overal. Vandaag niet alleen, maar met partner.

De dag begonnen bij Pommelien Thijs. Dat was gewoon heel goed, vol energie en enthousiasme, en ja met gitaarsolo's. Dit was eigenlijk al beter dan alle acts op Main op de vrijdag (behalve misschien The Vaccines). Vervolgens nog een paar nummers Sunday (1994) meegepakt en dat klonk ook prima. Daarna Jools in Hotel Vegas, zoals eerder vermeld druk en je ziet niks. Dotan kreeg de stage goed vol, blijft een goede luisterband, toch blij dat hij weer terug is. Ik vond Rudimental erg lekker, maar een DJ-set op Main werkt gewoon niet.
Door naar Kingfishr, toch een knappe boeking en dat is het leuke aan Dauwpop, meer mensen kennen de hype, wat een drukte. Het optreden zelf vond ik mwoh, ze wilden te graag, en ze hadden wel een nummer extra kunnen spelen, zonder alle pauzes. Tijdens Blof net buiten de tent wat gegeten, niet mijn muziek, maar soms moet je je aanpassen 😇 . En eerlijk is eerlijk, het was steengoed: het plezier spatte eraf en ze kregen de hele tent + daarbuiten mee. Op weg naar de BEUK kwam ik langs Flaire, als je denk dat het niet slechter kan, jemig wat een herrie. Vervolgens de set van Fiene meegepakt, fijne subtiele opbouw.

Helaas volgde daarna de grootste tegenvaller van het weekend: Stereophonics. Ik heb ze vroeger helemaal grijs gedraaid, nooit eerder gezien, dus had er heel veel zin in. De uitvoering van Mr. Writer was top, net als de laatste 3 nummers. De rest totaal inspiratieloos. Gelukkig direct daarna het hoogtepunt van het weekend: Deadletter, dat staat echt als een huis! Stukje Goldband gekeken, tja ze staan overal en het was niet slecht. Erg benieuwd naar Lammer en dat was een hele degelijk set, die nooit saai werd. De dag, op verzoek van de vrouw, afgesloten bij Jebroer: ofwel lomp, hard en best vermakelijk.
Tegen de principes in, ons vervoer iets eerder laten komen om het slechte weer voor te zijn. En gezien de flitsen die over de velden er aankwamen een goede keuze...

Al met al een een prima weekend met Deadletter, Luvcat en Rudimental als hoogtepunten. Voor de positieve mensen: stop hier met lezen.

Ik zit niet voor niets in team half leeg...Dit was mijn 18e Dauwpop en koop vaak mijn ticket ver van te voren (Super Early Bird), echter er steken toch een paar dingen:
- het blokkenschema 1.5 week van te voren is gewoon een showstopper
- tot 2 weken voor het festival waren alle socials gericht op: tickets verkopen, tickets verkopen, tickets verkopen. En de mensen die al een ticket hebben dan? Al die info werd in de laatste 1.5 week gepropt, weg voorpret.
- een zeer matige line-up, zeker voor het geld. De vrijdag begint pas om 15:45... dan zijn er gewoon betere opties
- papieren bekers EN een recycle systeem, het moet niet gekker worden
- 'Bij Dauwpop krijg je nog steeds een grote klauw bier voor je eikels' ja bier wel. Ik heb meerdere keren discussie gehad dat de frisdrank maar tot 3/4 werd gevuld. De barmensen gaven aan dat ze maar tot het lijntje/ribbel mochten vullen. Dan is het geen 0,3 maar max 0,25. Dit was overigens niet bij alle barren zo.
- Leuk dat ze het eikels noemen, maar het waren gewoon munten met het woord eikel achterop
- Het was zaterdag warm en drukkend. Bij elk optreden roepen: 'drink ook water of fris tussendoor'. Leuk, maar ondertussen was er maar 1 drinkwatertappunt...

Ofwel ik wacht de line-ups af en bekijk dan de opties. Uitverkopen gaan ze voorlopig toch niet meer.

• Leuk
Waarderingen: luluasas en gy0n
De zaterdag was een stuk drukker, maar niet te druk. Af en toe een paar minuten bij het drinken, dat is niet erg. Een groter minpunt is dat de dagjesmensen ook hun week bespreken tijdens de optredens. Helaas zie je dat tegenwoordig overal. Vandaag niet alleen, maar met partner.

De dag begonnen bij Pommelien Thijs. Dat was gewoon heel goed, vol energie en enthousiasme, en ja met gitaarsolo's. Dit was eigenlijk al beter dan alle acts op Main op de vrijdag (behalve misschien The Vaccines). Vervolgens nog een paar nummers Sunday (1994) meegepakt en dat klonk ook prima. Daarna Jools in Hotel Vegas, zoals eerder vermeld druk en je ziet niks. Dotan kreeg de stage goed vol, blijft een goede luisterband, toch blij dat hij weer terug is. Ik vond Rudimental erg lekker, maar een DJ-set op Main werkt gewoon niet.
Door naar Kingfishr, toch een knappe boeking en dat is het leuke aan Dauwpop, meer mensen kennen de hype, wat een drukte. Het optreden zelf vond ik mwoh, ze wilden te graag, en ze hadden wel een nummer extra kunnen spelen, zonder alle pauzes. Tijdens Blof net buiten de tent wat gegeten, niet mijn muziek, maar soms moet je je aanpassen 😇 . En eerlijk is eerlijk, het was steengoed: het plezier spatte eraf en ze kregen de hele tent + daarbuiten mee. Op weg naar de BEUK kwam ik langs Flaire, als je denk dat het niet slechter kan, jemig wat een herrie. Vervolgens de set van Fiene meegepakt, fijne subtiele opbouw.

Helaas volgde daarna de grootste tegenvaller van het weekend: Stereophonics. Ik heb ze vroeger helemaal grijs gedraaid, nooit eerder gezien, dus had er heel veel zin in. De uitvoering van Mr. Writer was top, net als de laatste 3 nummers. De rest totaal inspiratieloos. Gelukkig direct daarna het hoogtepunt van het weekend: Deadletter, dat staat echt als een huis! Stukje Goldband gekeken, tja ze staan overal en het was niet slecht. Erg benieuwd naar Lammer en dat was een hele degelijk set, die nooit saai werd. De dag, op verzoek van de vrouw, afgesloten bij Jebroer: ofwel lomp, hard en best vermakelijk.
Tegen de principes in, ons vervoer iets eerder laten komen om het slechte weer voor te zijn. En gezien de flitsen die over de velden er aankwamen een goede keuze...

Al met al een een prima weekend met Deadletter, Luvcat en Rudimental als hoogtepunten. Voor de positieve mensen: stop hier met lezen.

Ik zit niet voor niets in team half leeg...Dit was mijn 18e Dauwpop en koop vaak mijn ticket ver van te voren (Super Early Bird), echter er steken toch een paar dingen:
- het blokkenschema 1.5 week van te voren is gewoon een showstopper
- tot 2 weken voor het festival waren alle socials gericht op: tickets verkopen, tickets verkopen, tickets verkopen. En de mensen die al een ticket hebben dan? Al die info werd in de laatste 1.5 week gepropt, weg voorpret.
- een zeer matige line-up, zeker voor het geld. De vrijdag begint pas om 15:45... dan zijn er gewoon betere opties
- papieren bekers EN een recycle systeem, het moet niet gekker worden
- 'Bij Dauwpop krijg je nog steeds een grote klauw bier voor je eikels' ja bier wel. Ik heb meerdere keren discussie gehad dat de frisdrank maar tot 3/4 werd gevuld. De barmensen gaven aan dat ze maar tot het lijntje/ribbel mochten vullen. Dan is het geen 0,3 maar max 0,25. Dit was overigens niet bij alle barren zo.
- Leuk dat ze het eikels noemen, maar het waren gewoon munten met het woord eikel achterop
- Het was zaterdag warm en drukkend. Bij elk optreden roepen: 'drink ook water of fris tussendoor'. Leuk, maar ondertussen was er maar 1 drinkwatertappunt...

Ofwel ik wacht de line-ups af en bekijk dan de opties. Uitverkopen gaan ze voorlopig toch niet meer.
Ik sta zelf wel eens achter de bar bij feesten en krijg ook altijd de instructie om de glazen maar voor drie kwart te vullen, of zoals zij het noemen tot het randje op de beker. Ik doe er meestal niets op uit maar het is echt een verschrikkelijk irritant fenomeen. Verder grotendeels met je analyse over de zaterdag eens al heb ik mij echt goed vermaakt bij Stereophonics en Kingfishr. Kingfishr met afstand beste van de dag voor mij maar dat komt ook omdat de zanger zo'n beetje bij mijn buurman op zijn nek zat op een gegeven moment.

Het was weer een mooi weekendje Dauwpop met leuke bandjes, stoere verhalen en de nodige hoogte- en diepte punten. Heel erg weinig bij het hoofdpodium geweest, maar wel veel in de Barn, Hotel Vegas en de King King. De Pit en de Beuk heb ik links laten liggen, daar komt niet het soort muziek waar ik voor kom.

Vrijdag begon al lekker met rustig opstarten op de camping. Doordat deze op donderdag al openging, was het totaal niet druk bij het parkeren en de ingang, ik kon hier zo doorlopen. Er was nog voldoende ruimte om mijn tent neer te zetten en alvast een rondje over de camping te maken voordat het programma begon.
Als ik van de camping naar het festival terrein loop, dan begint Dauwpop echt. Na een rondje terrein met hier en daar een aanpassing, was Soft Loft de eerste band. Het was oke, maar niet meer dan dat. Vervolgens door naar Roundabouts die in een volle HV stonden en een leuke show neerzette. Iets voor het einde weggegaan om Pete & Bas te zien. Vooraf klonk het leuk, maar dit was voor mij de flop van het weekend. Wanneer je overduidelijk playbackend op een podium staat, heb je voor mij afgedaan.
Omdat we Marathon al vaker gezien hadden, op naar The Vaccines die vanwege wat technische issues later dan gepland begonnen. Hierdoor wat later bij de Bard aangekomen waar Ramkot weer een strakke show neerzette. Op naar Hiqpy die de hype zeker waarmaakte. Toen eindelijk wat tijd om te eten, ff uit te rusten en een speciaal biertje te drinken in de Leffe Bar. Op een afstandje wat van Clean Bandit meegekregen, maar kon me niet echt boeien. Dan maar ff een wandeling naar de camping om een trui op te halen omdat het toch iets afkoelde.
Op tijd weer klaar gaan staan om Tramhaus te zien. Ik had al een paar nummers meegekregen op een ander festival, maar wilde meer, wat zeker niet tegenviel. Wel iets eerder weer weggegaan om bij Getdown Services een goed plekje te hebben. Wat een feest was dat! Voor mij het optreden van het weekend.

De zaterdag rustig wakker geworden en op het terrein aangekomen zie je dan toch dat het drukker is dan de vrijdag. Begonnen bij Indian Askin waarbij het leek of hij zelf ook nog wat warm moest worden de eerste paar nummers. Dan door naar Jools die HV afbrak. Een beetje een politiek geladen show met verschillende statements die helaas niet goed aankwamen door het zachte geluid. Vervolgens ff wat eten en drinken en dan Library Card, waar HV leegliep tijdens de show. Dat was jammer, maar zeker niet verdiend want ze zette een goede show neer.
Misschien had het te maken met Kingfishr op de King King, waar het erg druk was. Ik had het idee dat ze deze ook wel op de Main hadden kunnen zetten, dan was het iig drukker geweest dan bij de Bloody Beetroots. Een leuk optreden en maar meteen tickets gescoord voor hun optreden later dit jaar.
Na de innerlijke mens weer verzorgd te hebben en de laatste nummers van Blof meegepakt te hebben, een oninspirerend optreden van Flaire, door naar Maria Iskariot in HV. Volgens mij waren ze wat aan de late kant, want terwijl de gitaar nog gestemd werd, werd het begin al aangekondigd. Lekkere rauwe punksongs in de het Nederlands met Vlaamse tongval, ik hou er wel van.
Vervolgens tijd voor Stereophonics. Het voelde aan alsof het een beetje op de automatische piloot was, want de show in de Afas was qua sfeer en feel iig beter. Gelukkig maakte Deadletter vervolgens veel goed; ze speelde strak en staan zeker op de lijst om nog eens te gaan zien.
De vermoeidheid begon toch een beetje parten te spelen waardoor ik The Covids deels heb moeten missen. Jammer, want ik had ze graag willen zien. Wel het eerste uur van Bökkers meegepakt, ook op verzoek van de andere in de groep. Als afsluiter naar Parker Fans gegaan, aangezien ik Wodan Boys al veel gezien heb en wel nog vaker ga zien. Vond het oke, maar niet spectaculair. Vanwege de aangekondigde regen iets eerder naar de camping gegaan om de hoosbui voor te zijn.

Overal een leuk weekend, met Getdown Services, Kingfishr en Deadletter die er voor mij echt uitsprongen.
Ook een paar verbeterpunten:
- Soundbleed: als je niet dicht bij het podium stond kreeg je altijd wel iets van een ander podium mee. Hotel Vegas was het ergst. Als je niet binnen de containers stond, hoorde je het hoofdpodium of de Pit. Ook in de Leffe bar kreeg je The Barn, de Pit en het hoofdpodium mee en dat tegelijk. Was erg storend.
- Communicatie: overal vond ik de communicatie en updates voorar erg matig; slechts 2 weken vooraf kwam het bericht dat de camping eerder open ging, timetable die erg laat kwam. Ook andere updates werden gepresenteerd alsof het wereldnieuws was.
- Camping artiesten; voor mij hoeft het echt niet. Zeker niet iemand die tot half3 's nachts over de camping schalt. Dan slaap ik liever.
- Papieren bekers; ik kan niet wennen aan het drinken uit papier. Ik zag meerdere mensen met een eigen plastic beker rondlopen. Iets wat ik ook maar ga doen, mocht volgend jaar weer op de planning staan.
- Prijs/kwaliteit verhouding: deze lag voor mij toch een beetje scheef. Wanneer je pas om 15:45 begint en geen echte vrijdag aflsuiter op de MAIN hebt dan is het voor mijn gevoel slechts een halve dag.
- Hotel Vegas; ik vind het een leuk podium, maar als je halverwege stond, kreeg je weinig mee wat er op het podium gebeurde. Ook stond de microfoon soms zo zacht dat je nauwelijks verstond als er iets verteld werd.
- Slechts 1 waterpunt op het terrein is wel erg karig.

Bijgekomen? Nauwelijks. Maar wel in een drukke periode, dus iets later met het verslagje. Wat ik van de veranderingen op het terrein vind hebben jullie vast al ergens voorbij zien komen ;)

Wat persoonlijke dingen nog:
- Leffe kathedraal dikke YES! Lekker drinken ipv dat Bud bier. Heel chill ding vooral de vrijdag.
- Nooit een te druk gevoel gehad, zelfs op een bijna uitverkochte zaterdag niet.
- WAT EEN TERREIN BLIJFT DIT TOCH!
- Geluk met het weer. Lekker man, dat je gewoon ergens lekker neer kan ploffen omdat het droog is, in een shirtje kan rondlopen tot in de nacht. Laatste nacht precies voor het onweer uit gefietst en precies op tijd terug op de camping.

Muziek: Vrijdag
Ramkot(5): Beetje been there done that gevoel. Ja, ze rammen er goed op los maar heb ze beter uit de verf zien komen. Halverwege weg gegaan.
Luvcat (6,5): Dus ook een goed stuk van Luvcat meegepakt. Zat er nog beter in dan bij ESNS. Die gaat haar plek op de festival line-ups wel vinden de komende jaren.
Hiqpy(8): Ja, wat blijft dit een band joh. Goed om mijn vader hier met de band te introduceren.
Clean Bandit(2): Ja, dit was niet best.
Drukwerk(8,5): Ja, dit was heel leuk. Barn op de kop, iedereen deed mee. Harrie Slinger hoefde zelf eigenlijk niks te zingen, maar iwst precies waar het publiek voor kwam en leverde.

Zaterdag:
Sunday (1994)(7): Goed eopstart. Beetje dromerig, beetje poppy, vooral heel indie. Jammer van de geluidsproblemen, maar helemaal mijn muziek.
Roxy Dekker(5): RoxyRo begint bij mij op een kantelpunt te komen. Van hartstikke leuk en geinig naar teveel gezien en cringe. Het Goldband effect als het ware.
Luna(7): Nieuwe Nederlandstalige zangeres. Best leuk. Beetje te poppy zo af en toe en wat typische dingetjes die ik niet heel erg waardeer (Oceaan cover, wel erg veel emotie erin), maar voor een beginnende artiest best leuk in het Meau straatje.
Dotan(6): Oke, ik kan inmiddels leven met de terugkomst. Al blijf ik aan die review denken van Werchter 2018.
Kingfishr(8,5): Leuke sympathieke gasten. Deden het heel erg goed. 45min is wel de max zo'n beetje. Sfeer goed, muziek dikke prima.
Stone(6): Ja, zetten met hun rechttoe rechtaan rock sound elke tent wel op de kop, maar ik groei uit de muziek eigenlijk merk ik.
Thijs Boontjes(9): Wat een man, want een entertainer, wat een hits. Love Thijs.
Deadletter(8,5): Met die sax erbij ontplofde het in een heerlijke georganiseerde chaos. Lekker hoor.
Claw Boys Claw: Stukje, leuk om ze in de afscheidstour te zien.
Wodan Boys(4): Greep me niet zo.

Tickets voor volgend jaar zijn weer binnen!

Aankomende donderdag komt Dauwpop met de eerste namen.

Korte twijfel, maar goed het heet hier Festileaks. Ze gaan het niet leuk vinden, maar de website staat open.... kan er een paar naast zitten.

Skunk Anansie
Fat Dog
Maan
De Nachtwacht
Rijck
Son Mieux
Micha
SONS
Kingfishr
Overpass
Bente
Gotu Jim
Antony Szmierek
Brogeal
STUK
Bokkers
Paul Elstak

Korte twijfel, maar goed het heet hier Festileaks. Ze gaan het niet leuk vinden, maar de website staat open.... kan er een paar naast zitten.

Skunk Anansie
Fat Dog
Maan
De Nachtwacht
Rijck
Son Mieux
Micha
SONS
Kingfishr
Overpass
Bente
Gotu Jim
Antony Szmierek
Brogeal
STUK
Bokkers
Paul Elstak
Weet je ook al iets wie welke dag staan? Een paar bands op dezelfde dag trekken mij dan al over de streep.

Skunk Anansie
Fat Dog
Maan
De Nachtwacht
Rijck
Son Mieux
Micha
SONS
Kingfishr
Overpass
Bente
Gotu Jim