Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ik zie op die link dat het er naast het orkest ook een koor van meer dan 100 personen als begeleiding is. En dat in een zaal met capaciteit van 2000. Dan had een stuk hogere prijs mij ook niet verbaasd.
Ik zie op die link dat het er naast het orkest ook een koor van meer dan 100 personen als begeleiding is. En dat in een zaal met capaciteit van 2000. Dan had een stuk hogere prijs mij ook niet verbaasd.
In Chicago was het een koor van 40 personen. Opera's zijn duurder en ik verwacht voor Antwerpen prijzen tussen 80 en 120 Euro. Best is wel dat je op voorhand het zaalplan van Kon Elizabethzaal goed bestudeert. De duurste plaatsen zijn niet de eerste rij stoelen maar bv de tweede helft van de zaal en op balcon één heb je ook nog dure plekken vooraan. Men vergelijkt dit met een goede musical. De reviews van Chicago waren heel goed met zeven uitverkochte zalen.