Concertaankondigingen

Het verbaast me eerlijk gezegd dat er zo weinig vragen worden gesteld over het concert van Kanye West in de GelreDome.

De promoter achter dit evenement komt op mij nogal twijfelachtig over. Er is nauwelijks informatie over hem te vinden en op LinkedIn heeft hij slechts 71 volgers. Hoe kan iemand met zo’n beperkte zichtbaarheid en ogenschijnlijk beperkt trackrecord een show van dit formaat organiseren? Ook de zogenaamd CEO van deze promoter heeft nogal een bijzondere linkedin pagina, voorzichtig gezegd.

Daarnaast was er vorig jaar ook een geplande show in Bratislava die uiteindelijk niet is doorgegaan. Voor zover ik weet was dat niet per se dezelfde promoter, maar het blijft opmerkelijk dat zo’n evenement werd aangekondigd en vervolgens werd afgeblazen.

• Leuk
  • Thinking
Waarderingen: @Marc, wess en Joslittel
Het verbaast me eerlijk gezegd dat er zo weinig vragen worden gesteld over het concert van Kanye West in de GelreDome.

De promoter achter dit evenement komt op mij nogal twijfelachtig over. Er is nauwelijks informatie over hem te vinden en op LinkedIn heeft hij slechts 71 volgers. Hoe kan iemand met zo’n beperkte zichtbaarheid en ogenschijnlijk beperkt trackrecord een show van dit formaat organiseren?

Daarnaast was er vorig jaar ook een geplande show in Bratislava die uiteindelijk niet is doorgegaan. Voor zover ik weet was dat niet per se dezelfde promoter, maar het blijft opmerkelijk dat zo’n evenement werd aangekondigd en vervolgens werd afgeblazen.
Oa. in de laatste Machine is dit uitvoerig besproken, alleen hier niet haha.

Overigens was het HH incident net voor dat festival afgelopen jaar, snap wel dat dat is gecancled.

De promoter achter dit evenement komt op mij nogal twijfelachtig over. Er is nauwelijks informatie over hem te vinden en op LinkedIn heeft hij slechts 71 volgers. Hoe kan iemand met zo’n beperkte zichtbaarheid en ogenschijnlijk beperkt trackrecord een show van dit formaat organiseren? Ook de zogenaamd CEO van deze promoter heeft nogal een bijzondere linkedin pagina, voorzichtig gezegd.

Mooi met Paypal betaald! Mezelf ingedekt

Krijg er gigantische Chillville-vibes van. Eigenlijk heel blij dat ik geen kaartje heb gekocht.

• Leuk
Waarderingen: Timmetje
Gekkenwerk toch, een show meer dan een jaar van tevoren aankondigen.

Maar goed, hier ben ik uiteraard wel bij!
Ja mijn policy is eigenlijk minimum een jaar op voorhand en maximum 3 maanden op voorhand.
Maar als dat nu een tour is die begint op 13 februari en gaat tot bv 13 maart en ze kondigen die tour aan op 13 februari het jaar ervoor ok dan dat die show van 13 maart al wordt aangekondigd. Maar dit is geen tour ;)

• Leuk
Waarderingen: Jamel
Ja mijn policy is eigenlijk minimum een jaar op voorhand en maximum 3 maanden op voorhand.
Maar als dat nu een tour is die begint op 13 februari en gaat tot bv 13 maart en ze kondigen die tour aan op 13 februari het jaar ervoor ok dan dat die show van 13 maart al wordt aangekondigd. Maar dit is geen tour ;)
Ik hoop voor mezelf en mijn Belgische vrienden dat ze enkele weken later ook op Samhain Antwerpen zullen staan. Lijkt me een geweldige naam voor dat festival. En dan mogen ze Saturnus ook gelijk meebrengen.

En ik ga ze dan met alle liefde twee keer zien, want zo vaak touren ze niet. En Draconian is oprecht één van mijn all time favoriete bands.

• Leuk
Waarderingen: won666
Brògeal 🇬🇧 @ Altstadt, Eindhoven (€15,00) zo 10 mei '26 [indie rock, folk rock, folk...]
Deathchant 🇺🇸 @ Baroeg, Rotterdam (€29,50) vr 1 mei '26 [stoner metal, sludge metal...]
Historian X Van Tastik 🇳🇱 @ Paard, Den Haag za 4 apr '26 [blues rock, alternative...]
The Itch 🇸🇪 @ Paradiso, Amsterdam (€14,00) di 26 mei '26 [indie dance, electropop...]
Lalalar 🇹🇷 @ Melkweg, Amsterdam (€26,45) wo 3 jun '26 [anatolian rock, psychedelic pop...]
Leah Rye 🇳🇱 @ Mezz, Breda (€15,00) do 7 mei '26 [dream pop, alternative indie...]
Paard, Den Haag za 16 mei '26
The OBGMs 🇨🇦 @ Altstadt, Eindhoven ma 25 mei '26 [indie punk, garage rock...]
PAUW 🇳🇱 @ Paard, Den Haag (€19,50) vr 9 okt '26 [neo-psychedelic, space rock...]
Primaat 🇳🇱 @ Doornroosje, Nijmegen (€16,00) za 11 apr '26 [hip hop, funk...]
SWMRS 🇺🇸 @ Paradiso, Amsterdam (€18,00) wo 13 mei '26 [surf punk, pop punk...]
Starbenders 🇺🇸 @ Paradiso, Amsterdam (€15,00) do 25 jun '26 [glam rock, indie rock...]
TRAITRS 🇨🇦 @ Altstadt, Eindhoven vr 26 jun '26 [darkwave, post-punk, cold wave...]
Vitamin X 🇳🇱 @ Occii, Amsterdam za 11 apr '26 [hardcore punk, thrash metal...]

en het is weer weekend! veel plezier allemaal en tot maandag

Ye totaal uitverkocht ondanks de absurde prijzen. Promoter kondigt een tweede show aan. Datum tba.
Ik weet niet of je het een beetje volgt, maar die hele voorverkoop is een grote shitshow. Dat gaat nog goed lachen worden de komende maanden.

• Leuk
Waarderingen: Timmetje
Pete Fij, zanger van adorable, komt naar België. Op zaterdag 1! april speelt hij solo-materiaal en klassiekers van zijn vorig bandje in Pelt, samen met thenightclub uit Gent !

Bijlagen

• 1000124160 (1).jpg
    1000124160 (1).jpg
    207,4 KB · Weergaven: 5

Users who are viewing this thread