Concertaankondigingen

🎸 De legendarische singer-songwriter Paul simon brengt volgend jaar drie bijzondere optredens naar Nederland. Op 22, 24 en 25 april 2026 staat hij in @afaslive, Amsterdam. De kaartverkoop start op woensdag 17 december om 11.00 uur. Meer info via mojo.nl/paulsimon

Met tijdloze klassiekers als Graceland, You Can Call Me Al en Bridge Over Troubled Water bouwde Paul Simon in zes decennia een oeuvre op dat hem tot een van de invloedrijkste songwriters ooit maakt. Tijdens deze bijzondere avond komen meesterlijke verhalen, virtuoos gitaarspel en muzikale warmte moeiteloos samen.

• Leuk
  • Winning
Waarderingen: Cootje, Timmetje en PJ
Breaking Benjamin op 8 juli naar Afas Live
Voor de show in AFAS Live gelden de volgende prijzen:
Early Bird tickets - €49
Reguliere tickets - Phase 1 €55
Reguliere tickets - Phase 2 €59
Tribune Categorie A - €69
Tribune Categorie B - €79
Tribune Categorie C - €89
Tribune Categorie D - €99
Tribune Categorie E - €119
Het concert in Amsterdam is het enige concert van Breaking Benjamin in de Benelux komende tour.

Wat is dit voor vaag gedoe met die tribune?? Betaal je per rij naar achter 10euro minder ofzo, of juist meer.
En ze staan ook op Graspop wat in de Benelux ligt.

Voor de show in AFAS Live gelden de volgende prijzen:
Early Bird tickets - €49
Reguliere tickets - Phase 1 €55
Reguliere tickets - Phase 2 €59
Tribune Categorie A - €69
Tribune Categorie B - €79
Tribune Categorie C - €89
Tribune Categorie D - €99
Tribune Categorie E - €119
Het concert in Amsterdam is het enige concert van Breaking Benjamin in de Benelux komende tour.

Wat is dit voor vaag gedoe met die tribune?? Betaal je per rij naar achter 10euro minder ofzo, of juist meer.
En ze staan ook op Graspop wat in de Benelux ligt.
Bijzonder idd
Sinds wanneer heb je ook early birds en ticket phases voor een concert😅

🎸 De legendarische singer-songwriter Paul simon brengt volgend jaar drie bijzondere optredens naar Nederland. Op 22, 24 en 25 april 2026 staat hij in @afaslive, Amsterdam. De kaartverkoop start op woensdag 17 december om 11.00 uur. Meer info via mojo.nl/paulsimon

Met tijdloze klassiekers als Graceland, You Can Call Me Al en Bridge Over Troubled Water bouwde Paul Simon in zes decennia een oeuvre op dat hem tot een van de invloedrijkste songwriters ooit maakt. Tijdens deze bijzondere avond komen meesterlijke verhalen, virtuoos gitaarspel en muzikale warmte moeiteloos samen.
€134,64 daaaaaaag

Kan iemand de prijzen boven water toveren voor Amsterdam? Voor België is het volgens de website van Bozart 150 - 175 of 225 Euro. Niet normaal als dat klopt ..

Kan iemand de prijzen boven water toveren voor Amsterdam? Voor België is het volgens de website van Bozart 150 - 175 of 225 Euro. Niet normaal als dat klopt ..
In de lijn der verwachtingen. Tien jaar geleden tesamen met Sting vroegen ze in sportpaleis al 200 euro.

Rang 1 - Zitplaatsen: €207,57
Rang 2 - Zitplaatsen: €168,30
Rang 3 - Zitplaatsen: €134,64
Rolstoel-/begeleiderplaatsen: €168,30
Zou hij dit 3 keer uitverkocht krijgen met deze prijzen??

• Haha
Waarderingen: Bob105
Misschien zat je toen 1e rij maar vanaf het balkon was toen 90 Euro.
Goch, gewoon die blokken beneden langs zijkanten waren 200 euro.
Gelukkig ticketswap gedaan en mij dan gezet op lege plaatsen waar ze 200 euro voor vroegen😅

• €200,50
  • €100,50
  • €70,50
  • €40,50
Dat waren toen de prijzen.

• Leuk
Waarderingen: PJ
Goch, gewoon die blokken beneden langs zijkanten waren 200 euro.
Gelukkig ticketswap gedaan en mij dan gezet op lege plaatsen waar ze 200 euro voor vroegen😅

• €200,50
  • €100,50
  • €70,50
  • €40,50
Dat waren toen de prijzen.
Nou ik zal je vertellen dat we 2e ring zaten op best wel goede plekken voor ik denk dan 70,50. Kaarten toen gekocht in presale. Kreeg ik een week voor aanvang een mail dat we nieuwe plaatsen hadden. 3e rij in het midden voor het podium. Nog nooit zo goed zicht had en het concert was fantastisch. Was ook toen volgens mij wel uitverkocht en vond het daarom vreemd van die nieuwe plekken.

Nou ik zal je vertellen dat we 2e ring zaten op best wel goede plekken voor ik denk dan 70,50. Kaarten toen gekocht in presale. Kreeg ik een week voor aanvang een mail dat we nieuwe plaatsen hadden. 3e rij in het midden voor het podium. Nog nooit zo goed zicht had en het concert was fantastisch. Was ook toen volgens mij wel uitverkocht en vond het daarom vreemd van die nieuwe plekken.
Was zeker niet uitverkocht. Nog veel lege plaatsen.

Users who are viewing this thread

• Jean
  • Jos
  • Auke