Concertaankondigingen

Chance Peña 🇺🇸 @ Paradiso, Amsterdam (€27,00) do 21 mei '26
Hail the Sun 🇺🇸 @ Doornroosje, Nijmegen (€17,50) zo 15 mrt '26 [post-hardcore, math rock, emo...]
Keo 🇬🇧 @ Ekko, Utrecht (€16,50) di 21 apr '26
Liim @ Paradiso, Amsterdam (€10,00) di 11 nov '25
Nuit Noire 🇫🇷 @ Occii, Amsterdam zo 14 dec '25 [black metal...]
Ondara @ Paradiso, Amsterdam (€18,00) di 10 feb '26
Paul Elstak @ Nieuwe Nor, Heerlen (€15,00) vr 23 jan '26
Pixel grip 🇺🇸 @ Ekko, Utrecht (€13,50) vr 6 feb '26 [darkwave, ebm, cold wave, industrial...]
Psychonaut 🇧🇪 @ Doornroosje, Nijmegen (€19,50) vr 20 mrt '26 [sludge metal, progressive metal, stoner ...]
Vera, Groningen do 19 mrt '26
De Kroepoekfabriek, Vlaardingen (€19,00) za 7 mrt '26
The Reapers @ Little Devil, Tilburg (€1830,00) za 15 nov '25
Rüfüs Du Sol 🇦🇺 @ Ziggo Dome, Amsterdam wo 6 mei '26 [australian electropop, indietronica...]
Scott H Biram 🇺🇸 @ Iduna, Drachten do 12 feb '26 [southern gothic, outlaw country, alt cou...]
Effenaar, Eindhoven za 7 mrt '26
Phoenix, Breda (€15,00) vr 6 mrt '26
Sham 69 🇬🇧 @ Little Devil, Tilburg (€1912,50) zo 21 dec '25 [punk, deathrock...]
Vieux Farka Touré 🇲🇱 @ 013, Tilburg (€24,30) za 30 mei '26 [folk, blues, world, electric blues...]
Zuco103 @ Spot, Groningen (€23,10) za 25 apr '26

Zo, tickets voor perfect circle in de digitale pocket! lijstje klaar, nu nog even stemmen en uitgreidt koken! tot morgen!

Concerten worden steeds duurder en duurder.
zucht... op de een of andere manier pakt ie ook steeds de begintijd erbij... misschien een disclaimer maken, iets van:
bij doornroosje krijg ik geen datums meer door, daarom handmatige datums, sorry als ik een tikfoutje maak.
little devil: de prijs is zonder de eerste 2 nummers.
tivoli heeft een blok en krijg ik helemaal niet meer door...
kortom het verdient wat aandacht en wat verbetering, maar dat kost dan weer tijd...

Laatst bewerkt:
zucht... op de een of andere manier pakt ie ook steeds de begintijd erbij... zal wel een disclaimer maken, iets van:
bij doornroosje krijg ik geen datums meer door, daarom handmatige datums, sorry als ik een tikfoutje maak.
kortom het verdient wat aandacht en wat verbetering, maar dat kost dan weer tijd...
Niet nodig, ik (en ik denk anderen ook) ben al blij genoeg met je lijsten die me up-to-date houden. Geen nieuwsbrief die dat beter doet ❤️🏆

zucht... op de een of andere manier pakt ie ook steeds de begintijd erbij... misschien een disclaimer maken, iets van:
Je doet uitstekend werk. Ik ben erg blij met iemand zoals jij op het forum.

𝗖𝗹𝗼𝘂𝗱𝘀 𝗜𝗻𝗱𝗼𝗼𝗿 + 𝗠𝗮𝘅 𝗙𝗼𝗿𝗮𝗴𝗲 + 𝗔𝘀𝘁𝗼𝗱𝗮𝗻 ~ 𝟬𝟲.𝟭𝟭.𝟮𝟱 ~ 𝗖𝗹𝘂𝗯 𝗔𝗙𝗙 (𝗴𝗿𝗮𝘁𝗶𝘀 𝗰𝗼𝗻𝗰𝗲𝗿𝘁)

Clouds Indoor brengt een unieke mix van snijdende gitaren en meeslepende melodieën die variëren van betoverende, dromerige passages tot een indrukwekkende walls of sound. De band haalt inspiratie bij grootheden uit het genre als Explosions in the Sky, Russian Circles en Mogwai, terwijl subtiele echo’s van o.a. DIIV en Radiohead doorschemeren.

Van Max Forage krijgen we een frisse kijk op triphop met een (bel)popgevoeligheid: intrigerende zanglijnen zweven over breakbeats, terwijl post-punk en vroege blues subtiel doorsijpelen. Zijn muziek verenigt de broeierige traagheid van het platteland met de rafelranden van het stedelijk bestaan – baszwaar, ritmisch en gelaagd. Denk aan Massive Attack, Young Fathers, Fever Ray, Dean Blunt, Yves Tumor en Fontaines D.C.

Astodan staat al sinds 2017 en 4 albums lang bekend als een niche in het instrumentale postrock genre. In hun laatste album – van begin 2025 – kan je de emotionele diepte van hun muziek als nooit tevoren verkennen, waarbij ze bezwerende melodieën combineren met een cathartische intensiteit. Een sonische reis die zowel vertrouwd als opwindend nieuw is.
Club AFF, Bootstraat 9, 3500, Hasselt (BE)

https://aff.be/events/cloudsindoor/

• Leuk
Waarderingen: johanra
Bass Drum of Death 🇺🇸 @ Paradiso, Amsterdam (€15,00) ma 9 feb '26 [garage rock, surf rock, indie punk...]
The Clarks 🇺🇸 @ Cacaofabriek, Helmond do 23 okt '25 [alternative rock, garage rock...]
Luxor, Arnhem wo 12 nov '25
De Jeugd Van Tegenwoordig 🇳🇱 @ Paradiso, Amsterdam (€45,00) wo 18 feb '26 [nederpop...]
The Ex 🇳🇱 @ Luxor, Arnhem (€20,00) zo 1 mrt '26 [dutch post-punk...]
Friendship 🇺🇸 @ Rotown, Rotterdam (€17,00) vr 15 mei '26 [alt country...]
King Shiloh’s Skanking Sunday @ De Helling, Utrecht (€14,50) zo 25 jan '26
La Fête D’Arno @ Patronaat, Haarlem (€22,50) vr 8 mei '26
Lovesick Duo 🇮🇹 @ dB's Studio, Utrecht do 11 dec '25 [rockabilly...]
LÖNA @ Paard, Den Haag vr 21 nov '25
Masters of Reality 🇺🇸 @ Patronaat, Haarlem (€29,50) vr 16 okt '26 [palm desert scene, stoner rock...]
No Turning Back 🇳🇱 @ 013, Tilburg (€20,80) vr 27 feb '26 [hardcore, hardcore punk...]
RONKER 🇧🇪 @ Effenaar, Eindhoven (€17,00) vr 27 feb '26
Paard, Den Haag do 12 feb '26
Shkoon 🇩🇪 @ Paradiso, Amsterdam (€20,00) do 29 jan '26 [organic house, tribal house, downtempo...]
Volviers @ Grenswerk, Venlo vr 6 mrt '26
Zuco 103 🇳🇱 @ 013, Tilburg (€26,30) vr 10 apr '26 [electro jazz, sambass...]

lijstje van donderdag! niet echt goed nagekeken vandaag... druk druk druk.

disclaimer:lees dat maar ergens eerder :D

Interpol & Bloc Party

EU Co-headline Tour

Op woensdag 18 november 2026 in Vorst Nationaal, Brussel

Twee grootheden uit de alternatieve rockwereld bundelen hun krachten! Interpol en Bloc Party kondigen hun gezamelijke EU Co-headline Tour aan, een uitzonderlijke reeks concerten die op woensdag 18 november 2026 halt houdt in Vorst Nationaal in Brussel. Een unieke avond waarbij twee iconen elkaar ontmoeten, tot grote vreugde van de vele fans.

START TICKETVERKOOP: vrijdag 7 november om 10u via livenation.be.
TICKETPRIJZEN (inclusief servicekosten en mobiliteitsbijdrage):
€58,12 - Staand middenplein.
€68,20 - €58,12 - €51,40 - €46,92 - Genummerde zitplaatsen.

Interpol & Bloc Party

EU Co-headline Tour

Twee grootheden uit de alternatieve rockwereld bundelen hun krachten! Interpol en Bloc Party kondigen hun gezamelijke EU Co-headline Tour aan, een uitzonderlijke reeks concerten die op woensdag 18 november 2026 halt houdt in Vorst Nationaal in Brussel. Een unieke avond waarbij twee iconen elkaar ontmoeten, tot grote vreugde van de vele fans.

dagje eerder 17 november AFAS Live

€68,32

Interpol & Bloc Party

EU Co-headline Tour

en in afas op 17 november

Vreemd dat sommige bands tegenwoordig hun eigen shows aankondigen als 'headline tour'. Met deze gedeelde affiche kan ik er ergens wel inkomen.
Maar die trend is mij eerder al opgevallen. Het spelen met woorden om zichzelf belangrijker te maken. Terwijl ze gewoon een show van zichzelf aankondigen.

Interpol & Bloc Party

EU Co-headline Tour

Dertigers unite

• Leuk
  • Metal!
Waarderingen: ChrisV en AngieH

Users who are viewing this thread