Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Het is toch nog gelukt, denk dat er nog kaarten vrij vielen. Kan ook niet geloven dat alle kaarten nu al weg zijn, er moeten nog meerdere vvk rondes volgen. Maar goed, in the pocket, dus ik geloof het wel!
Het is toch nog gelukt, denk dat er nog kaarten vrij vielen. Kan ook niet geloven dat alle kaarten nu al weg zijn, er moeten nog meerdere vvk rondes volgen. Maar goed, in the pocket, dus ik geloof het wel!
Front floor tickets voor Dusseldorf weten te kopen met wat omwegen omdat de SOAD link niet werkte (gelukkig Acid Bath link wel oke) en nog wat andere issues. Helaas geen golden circle tickets weten te krijgen.. Maar even kijken of we dit zo laten of toch de golden circle tickets kunnen kopen in de andere presale en deze tickets kunnen verkopen. In ieder geval wel kaarten kunnen kopen, dus ik ben al blij!
Jups, morgen touraankondiging. Was eerst de bedoeling vorige week maandag, dan deze maandag maar telkens verzet. Niet goed voor mijn geloofwaardigheid hier op het forum haha
Jups, morgen touraankondiging. Was eerst de bedoeling vorige week maandag, dan deze maandag maar telkens verzet. Niet goed voor mijn geloofwaardigheid hier op het forum haha
Oh nice, Getdown Services wil ik ook graag eens zien. Baalde al een beetje dat ik de VB show in 013 gemist had, maar ging er al vanuit dat er snel weer een herkansing zou komen, en zie daar
Oh nice, Getdown Services wil ik ook graag eens zien. Baalde al een beetje dat ik de VB show in 013 gemist had, maar ging er al vanuit dat er snel weer een herkansing zou komen, en zie daar
Getdown Services was mijn eerste concert dit jaar. Die 2 gasten zijn hilarisch maar muzikaal was het ook niet te onderschatten ondanks hun gezever . Mooi om dit nog eens mee te pikken.
Fit For A King @ 013, Tilburg(€39,80)di 17 mrt '26 [metalcore, christian rock, deathcore, me...] Jah Khalib @ Paard, Den Haagvr 17 okt '25 Jake Isaac @ Rotown, Rotterdam(€28,50)do 20 nov '25 [folk-pop, indie anthem-folk...]
de stress van kaartne krijgen is inmiddels wat gezakt... 2 kaarten binnen voor londen, helaas wel zitplaats, maar ja... het is niet anders... voor de rest, de lijst van dinsdag! tot morgen...