Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Oh dat is leuk! Maar wel vrij uitzonderlijk toch? Dit is gewoon een clubfeestje en die worden hier volgens mij nooit zo gedeeld. De tags met genres kloppen ook niet.
ben jij toevallig bekend met deze band?
ik overweeg wel om naar FFAK te gaan
Al vind ik 32,50 nog best prijzig voor een kleine band in een klein zaaltje
Ik heb Angelmaker onlangs gezien in een volle Doornroosje (kleine zaal) waar ze voor Suffocation openden en dat vond ik een erg goede show maar ben dan ook fan van de band.
Ik heb dan ook een kaartje gekocht puur voor Angelmaker en ga waarschijnlijk naar huis nadat ze gespeeld hebben haha
Een zelfde geval is aan de hand met de We came as Romans show in 013 op 30 september, daar is Brand of Sacrifice de support
Geen kritiek maar zonde dat deze namen niet toegevoegd worden aan de lijstjes, je kunt het eenvoudig missen als je niet de instagrams volgt
Er was niet zo heel veel te melden van afgelopen weekend en ik lag uitgeteld op de bank vanwege het klussen in zo'n lang weekend... Blijkbaar moet dat..
de aankondigingen van het weekend neem ik vandaag mee. Spoiler: paradise lost, black rebel motercycle club
Killswitch Engag kondigt een Europese tour aan met Fit For An Autopsy, Decapitated en Employed To Serve
Geen Benelux data, dichtstbijzijnde voor Benelux zijn:
06/10: Bataclan, Parijs (FR)
20/11: Palladium Köln (DE)