Ah ik zet het tussen de filters! Thxdit is een queer clubavond voor pride dus hoort niet in dit lijstje![]()
Ah ik zet het tussen de filters! Thxdit is een queer clubavond voor pride dus hoort niet in dit lijstje![]()
Oh dat is leuk! Maar wel vrij uitzonderlijk toch? Dit is gewoon een clubfeestje en die worden hier volgens mij nooit zo gedeeld. De tags met genres kloppen ook niet.Mwa, kan wel toch? Staan vanavond ook in voorprogramma van MEROL.
Heel erg vet dat julie nu Groenlands is! Tijd voor een duet met Nanook.ASTHENOSPHERE @ Hall of Fame, Tilburg za 3 mei '25
Audiotransparent@ Vera, Groningen za 28 jun '25 [slowcore, nederpop, post-rock, dream pop...]
Bloomfield @ Rotown, Rotterdam (ā¬13,00) do 26 jun '25
Bootleg Rascal@ Paradiso, Amsterdam (ā¬12,00) zo 29 jun '25 [surf rock...]
Cornelius Leonardus @ Grenswerk, Venlo zo 14 dec '25
Daniel Nolet @ Paard, Den Haag vr 6 jun '25
FAY @ Tivoli, Utrecht (ā¬17,05) vr 21 nov '25
Fit For A King@ Tivoli, Utrecht (ā¬34,75) ma 4 aug '25 [metalcore, christian rock, deathcore, me...]
The Happy Fits@ 013, Tilburg (ā¬23,30) do 9 okt '25
International Music@ Cinetol, Amsterdam vr 26 sep '25 [neue deutsche welle, krautrock...]
Jacob Drescher @ Paradiso, Amsterdam (ā¬12,00) do 11 sep '25 [singer-songwriter, indie, synth-pop, ind...]
Burning Kross @ Patronaat, Haarlem do 29 mei '25
Mari Froes @ Melkweg, Amsterdam do 6 nov '25
Model@ Paradiso, Amsterdam (ā¬18,00) vr 14 nov '25 [turkish pop, anatolian rock...]
STIPSGOULDING@ Paard, Den Haag (ā¬25,00) do 11 dec '25
Thomas Azier@ Grenswerk, Venlo vr 28 nov '25 [dutch indie...]
Valiant@ Paradiso, Amsterdam (ā¬28,00) wo 28 mei '25 [dark ambient...]
ZANJEER Ų²ŁŲ¬ŪŲ±@ Occii, Amsterdam vr 6 jun '25 [hardcore punk...]
julie@ Paradiso, Amsterdam (ā¬20,00) wo 11 jun '25 [classic danish pop, greenlandic pop...]
weekend! begint gelijk al goed met vanavond marathon!
maandag zal ik wss niet posten tenzij er heel veel komt in het weekend, dus tot dinsdag!
zo beter?Heel erg vet dat julie nu Groenlands is! Tijd voor een duet met Nanook.
ASTHENOSPHERE @ Hall of Fame, Tilburg za 3 mei '25
Audiotransparent@ Vera, Groningen za 28 jun '25 [slowcore, nederpop, post-rock, dream pop...]
Bloomfield @ Rotown, Rotterdam (ā¬13,00) do 26 jun '25
Bootleg Rascal@ Paradiso, Amsterdam (ā¬12,00) zo 29 jun '25 [surf rock...]
Cornelius Leonardus @ Grenswerk, Venlo zo 14 dec '25
Daniel Nolet @ Paard, Den Haag vr 6 jun '25
FAY @ Tivoli, Utrecht (ā¬17,05) vr 21 nov '25
Fit For A King@ Tivoli, Utrecht (ā¬34,75) ma 4 aug '25 [metalcore, christian rock, deathcore, me...]
The Happy Fits@ 013, Tilburg (ā¬23,30) do 9 okt '25
International Music@ Cinetol, Amsterdam vr 26 sep '25 [neue deutsche welle, krautrock...]
Jacob Drescher @ Paradiso, Amsterdam (ā¬12,00) do 11 sep '25 [singer-songwriter, indie, synth-pop, ind...]
Burning Kross @ Patronaat, Haarlem do 29 mei '25
Mari Froes @ Melkweg, Amsterdam do 6 nov '25
Model@ Paradiso, Amsterdam (ā¬18,00) vr 14 nov '25 [turkish pop, anatolian rock...]
STIPSGOULDING@ Paard, Den Haag (ā¬25,00) do 11 dec '25
Thomas Azier@ Grenswerk, Venlo vr 28 nov '25 [dutch indie...]
Valiant@ Paradiso, Amsterdam (ā¬28,00) wo 28 mei '25 [dark ambient...]
ZANJEER Ų²ŁŲ¬ŪŲ±@ Occii, Amsterdam vr 6 jun '25 [hardcore punk...]
julie@ Paradiso, Amsterdam (ā¬20,00) wo 11 jun '25
weekend! begint gelijk al goed met vanavond marathon!
maandag zal ik wss niet posten tenzij er heel veel komt in het weekend, dus tot dinsdag!
ben jij toevallig bekend met deze band?Extra vermelding dat Angelmaker support is op 4 augustus bij Fit for a King
Lacrimas Profundere.Paradise Lost naar Trix Antwerpen op 6 november en naar Pandora Utrecht op 5 november
Support door Messa en Laceimas Produndre
Sorry, typefout. Dikke duimenLacrimas Profundere.
5 mei in Nederland, vrije dag voor de zalen. Geen idee hoeveel aankondigingen je precies had verwacht, maar ze zijn vrijwel op ƩƩn hand te tellen.Geen lijstje vandaag, interessant.
Er was niet zo heel veel te melden van afgelopen weekend en ik lag uitgeteld op de bank vanwege het klussen in zo'n lang weekend... Blijkbaar moet dat..Geen lijstje vandaag, interessant.
de standaard mojo presale is beschikbaar: https://www.mojo.nl/concerten/bad-bunnyBad Bunny komt naar Arnhem (GelreDome) op dinsdag 23 juni 2026. Mocht iemand een presale link hebben, houd ik mij aanbevolen!