Concertaankondigingen

Dante

Randprogramma
2 jun 2023
238
391
Eefje de Visser op 13 en 14 november naar TivoliVredenburg. Ticketverkoop vanaf 9 februari 10:00 uur.
Jonna Fraser op 28 november naar de Ziggo Dome. Ticketverkoop vanaf 30 januari 10:00 uur.
Tjong, Jonna Fraser in de Ziggo Dome klinkt wel echt als een grote stap. Wel tof voor hem
 

jaydee76

Gouden Tip
30 nov 2018
293
248
kreator, anthrax en testament ook samen een europese tour maar niet rond graspop.
Zojuist getipt door @prins in het Graspop Forum: Anthrax, Kreator en TestAment komen zondag 15 december naar de Brabanthallen Mainstage in Den Bosch. Geen Belgische datum, maar ze komen wel dinsdag 3 december naar de Rockhal in Luxemburg, ook mooi.
 
  • Leuk
Waarderingen: MarcoReusel en @Marc

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.724
1.891
Wel heel erg prijzig. Ik zit nu wel te twijfelen of ik wel moet gaan.
Is gewoon de laatste keer dat ze komen.
Het zijn eigenlijk al bonusjaren na het overlijden van Glenn Frey. Muzikaal gezien nog steeds top. Heren zijn 75 plus en het zijn geen Stones. Die stoppen ermee. Maar inderdaad wel prijzig....
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.724
1.891
Niet zo'n fan van de Gelredome. Wat zijn de verwachtingen m.b.t. eventuele shows in Belgie en/of Duitsland?

Laatste keer zag ik ze in de Ziggo Dome en ik wil die herinneringen eigenlijk niet inruilen voor de galmbak in Arnhem.
Er zit een gat van 11 dagen tussen Manchester en Arnhem. Ik reken zeker op nog wat meer data in the UK. Hun laatste tour in Europa waren 5 concerten waarvan 4 in the UK en dan dus Gelredome. Daarvoor in 2018 was hij iets groter met 16 concerten. Grotendeels UK aangevuld met NL België Duitsland en Denemarken.
Ik wacht nog even of er nog wat bij komt. Is toch niet meteen uitverkocht.
 

won666

Support act
17 mei 2019
1.177
1.239
Zojuist getipt door @prins in het Graspop Forum: Anthrax, Kreator en TestAment komen zondag 15 december naar de Brabanthallen Mainstage in Den Bosch. Geen Belgische datum, maar ze komen wel dinsdag 3 december naar de Rockhal in Luxemburg, ook mooi.
Eindelijk een leuke aankondiging, en de eerste leuke aankondiging dit jaar! Geen Belgische datum, dus even afwachten of ik kies voor een Duitse show, voor de Parijse show, voor de Luxemburgse show en/of voor de Nederlandse show
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.182
10.533
Jezus wat een prijs, dat is toch niet normaal voor een Afas show.
Lokerse is nog twee tientjes goedkoper en dat voor een festivaldag.
Ja damn die prijs is er wel goed over ja. Wil hen na de laatste Graspop zegetocht eigenlijk best graag nog eens zien maar dit is wel echt duur.
 
  • Leuk
Waarderingen: Loek123

Gebruikers die dit onderwerp bekijken

  • Tjeef