Concertaankondigingen

Poppenkast

Playlistbediener
17 nov 2021
31
15
Ja het kan ook vanuit Kevin zelf komen dat hij liever een kleinere zaal speelt, al denk ik dat niet kijkend naar zijn VS tour. Ook is er ook een opvallend groot gat tussen de shows in Amsterdam en de volgende show in Milaan. Ook in de Afas staan de data nog vrij. Dus als het echt een groot succes is zie ik ze er zo nog één of zelfs twee shows aan vastplakken
 

PLSZ

Playlistbediener
18 nov 2016
36
25
Frank Turner (met de Sleeping Souls) op 29 april 2022 naar Zappa in Antwerpen en twee maal in Nederland. Op 30 april naar 013 in Tilburg (€26,90) en 1 mei in Ronda, Utrecht (€27,35).
 
  • Leuk
Waarderingen: Rick1617899545

DadRock

Sunset slot
6 dec 2013
2.588
591
Frank Turner (met de Sleeping Souls) op 29 april 2022 naar Zappa in Antwerpen en twee maal in Nederland. Op 30 april naar 013 in Tilburg (€26,90) en 1 mei in Ronda, Utrecht (€27,35).
Cool, hopelijk skipped die dan wel zoveel mogelijk nummers van No Man's Land en bij voorkeur dan ook niet te veel van Be More Kind. Nieuwe singles klinken wel weer stuk meer vertrouwd.
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.225
4.489
Ik denk dat Tame Impala wel snel iets meer dan 10k kaartjes wegzet hoor, maar misschien spreek ik ook te veel als fanboy.
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.717
1.882
Van een heel ander level maar Marco Borsato heeft nu zijn hele clubtour door Nederland welke eerst onlangs is uitgesteld nu alsnog geannuleerd. Er konden geen nieuwe data worden gevonden zo vermeld het AD.
 

rhcp

Dagopener
18 okt 2018
677
248
Het begint onderhand niet meer leuk te worden haha. Ook nog is Tame Impala erbij die ik heel graag zou willen zien, The Cure er ook nog bij, zou nog graag naar placebo willen, wellicht dagje bks en RW.

Deze keuzestres is niet normaal. Wetende dat er nog heel veel mooie shows aan gaan komen, bijv een Adele
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.298
6.496
En Sam Fender dus op 5 mei naar AFAS Live. Verkoop start vrijdag 10.00 vanaf €43,68. https://www.mojo.nl/concerten/sam-fender/ Tijden van de kleine zalen zijn dus voorbij.
Sterker nog, dit is dus de Tivoli show die nu verplaatst is. Dus omdat meneer zo nodig een fotoshoot wou doen, moet ik verder reizen naar Amsterdam en in een veel grotere zaal zijn. Ben best wel pissed off hierdoor, wat een dickmove.
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.571
11.105
Sterker nog, dit is dus de Tivoli show die nu verplaatst is. Dus omdat meneer zo nodig een fotoshoot wou doen, moet ik verder reizen naar Amsterdam en in een veel grotere zaal zijn. Ben best wel pissed off hierdoor, wat een dickmove.
Had ook wel verwacht dat dit gezeik op zou leveren, ja. Daar ben je mooi lekker mee. Enige voordeel is dat je tien euro goedkoper uit bent (qua ticketprijs dan). Ga je je ticket weg doen? Ik denk dat ik dat persoonlijk wel had gedaan.
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.298
6.496
Had ook wel verwacht dat dit gezeik op zou leveren, ja. Daar ben je mooi lekker mee. Enige voordeel is dat je tien euro goedkoper uit bent (qua ticketprijs dan). Ga je je ticket weg doen? Ik denk dat ik dat persoonlijk wel had gedaan.
Ik twijfel nog. Kameraad waarmee ik ga is ook pissed-off, maar wilt denk ik alsnog gaan. Ik ben er zelf wel een beetje klaar mee.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken