Concertaankondigingen

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.901
6.122
Net even gecheckt en dat Sportpaleis concert is zo goed als uitverkocht (staan & eerste ring), blij dat ik ze op voorhand al kon kopen met die link want dat ging snel precies :p
 

visdave34

Sunset slot
Sfeerbeheer
13 jan 2014
2.973
547
Blij dat ik me bij de eventuele aankondiging van een Nederlandse datum geen zorgen hoef te maken over het kwijtraken van mijn BE-kaartjes.. ;-)
 

Sjoerd

Support act
5 dec 2013
869
21
Op 23 februari komt Kendrick dan eindelijk naar Amsterdam! Samen met James Blake. De locatie zal zometeen wel bekend worden. Moet wel in de Ziggo zijn toch?
 

Benjamin

Support act
20 mrt 2015
920
81
Op 23 februari komt Kendrick dan eindelijk naar Amsterdam! Samen met James Blake. De locatie zal zometeen wel bekend worden. Moet wel in de Ziggo zijn toch?

Jep inderdaad Ziggo dome ! Ik ga zeker vrijdag kaartjes aanschaffen ;-)
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.901
6.122
https://www.teleticketservice.com/tickets/2017-2018/roger-waters-us-them-presale

Als ik iemand hiermee kan helpen :') Iemand die me wat meer uitleg kan geven van waar je bij bepaalde plekken dan zit, zou echt welkom zijn want die categorieën zijn echt onduidelijk..
 

Aike

Gouden Tip
27 mrt 2017
355
8
Dropkick Murphys & Flogging Molly @AFASLive 10-2-2018.

Nou als ik ergens wel kaartjes voor wil, is het hier wel voor. Beide acts, op 1 avond, in hetzelfde gebouw? Dat wordt feesten.
 

jefferke

Sunset slot
24 nov 2013
3.402
1.911
Geen The National in de Bozar, beide shows worden geschrapt. Vervang optreden op 9 november in Vorst. Tickets worden terugbetaald en kopers krijgen exclusieve presale voor deze.
 

Everyknight

Sunset slot
13 jan 2014
3.147
1.181
Geen The National in de Bozar, beide shows worden geschrapt. Vervang optreden op 9 november in Vorst. Tickets worden terugbetaald en kopers krijgen exclusieve presale voor deze.

Amai, toch wel balen dit. Een optreden in Vorst Nationaal is een totaal ander gegeven dan de intieme setting van Bozar.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.901
6.122
Geen The National in de Bozar, beide shows worden geschrapt. Vervang optreden op 9 november in Vorst. Tickets worden terugbetaald en kopers krijgen exclusieve presale voor deze.
Langs de ene kant ben ik zeer blij dat ik dan toch kan gaan (had m'n ticket moeten verkopen omdat andere plannen heb..) maar langs de andere kant valt Vorst totaal niet te vergelijken met BOZAR inderdaad. Ik twijfel nog..;
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.901
6.122
Bon Iver kondigt nogmaals 2 extra data aan voor zijn Londens plezierweekje (8 nu in totaal), een erg trieste grap dat is het..
 

JeroenJ

Campingartiest
22 okt 2015
97
0
Bon Iver kondigt nogmaals 2 extra data aan voor zijn Londens plezierweekje (8 nu in totaal), een erg trieste grap dat is het..

Hoezo? Omdat ze 8x in London staan en maar 1x hier in Nederland of?
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.901
6.122
Hij annuleert om onbepaalde reden zijn gehele tour in de EU van dit voorjaar, komt daarna enkele steden inhalen maar niet zo uitgebreid als in februari om vervolgens in plaats van een normale grotere tour te houden doorheen de EU maar liefst 8x in London te staan. Is al bijna zo triest als dat luxueus "mini festival" dat hij wilde gaan houden in Mexico maar dat werd gecancelt door te weinig interesse (logisch met dat soort prijzen).
 

JeroenJ

Campingartiest
22 okt 2015
97
0
Hij annuleert om onbepaalde reden zijn gehele tour in de EU van dit voorjaar, komt daarna enkele steden inhalen maar niet zo uitgebreid als in februari om vervolgens in plaats van een normale grotere tour te houden doorheen de EU maar liefst 8x in London te staan. Is al bijna zo triest als dat luxueus “mini festival” dat hij wilde gaan houden in Mexico maar dat werd gecancelt door te weinig interesse (logisch met dat soort prijzen).

#KanyeWest
 

Joris

Sunset slot
7 feb 2016
2.846
1.759
Liam Gallagher 8 maart in de AFAS.

Die twee van Oasis trekken wel lekker m'n portemonnee leeg...
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken