Bruce Springsteen

Helaas door ziekte morgen geen Little Steve... Benieuwd hoe ze dit opvullen en het is exact nog een week tot Milaan!

Helaas door ziekte morgen geen Little Steve... Benieuwd hoe ze dit opvullen en het is exact nog een week tot Milaan!
En vrijdag nog Gelsenkirchen, waar ongetwijfeld veel mensen van het forum naartoe zullen gaan…. Hopelijk valt het mee

Oh, San Sebastian afgelopen zaterdag was trouwens abnormaal. Nog nooit een stadion 3 uur lang zo uit het dak zien gaan!

• Leuk
Waarderingen: jaydee76
Show is stilgelegd wegens zware weersomstandigheden… Het zit even niet mee helaas… Hopelijk kunnen ze de show afmaken en iedereen veilig naar huis kunnen vanavond.

Show is stilgelegd wegens zware weersomstandigheden… Het zit even niet mee helaas… Hopelijk kunnen ze de show afmaken en iedereen veilig naar huis kunnen vanavond.
Volgens setlist.fm is de show na 35 minuten weer hervat.

San Sebastian 2, een show waar jaren later nog over gepraat gaat worden door Brucefans.
Bijna 150 shows gezien, oa in de VS, maar deze komt wel in de Top 10, dit soort shows heeft ie heus wel eerder gespeeld, maar juist nu nog op deze leeftijd en tijdens deze tour; Onwaarschijnlijk wat er afgelopen dinsdag gebeurde.
En wat ben ik blij dat ik hier bij heb mogen zijn!😁
Nu morgen naar Gelsenkirchen, en dan zaterdag naar Milaan voor de laatste 2 shows (voorlopig)

Iemand enig idee hoelaat de deuren open gaan vanavond?

Ik zag aanvang 19.30 maar ik vermoed dat dat begin show is?

Users who are viewing this thread