Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Afgelopen weken heeft Moby op de socials gevraagd nummers in te sturen voor deze Europese tour. En vandaag heeft hij zijn eindlijst laten zien welke nummers hij heeft gekozen en er zitten (naast de hits) paar pareltjes tussen die hij lang niet meer heeft gedaan. En de track die ik had ingediend heeft hij maar 2x live gedaan in zijn leven en heeft de setlist bereikt. Van alle headliners nu zeker meeste zin in Moby!
o.a. Disco Lies, Raining Again, Memory Gospel en Next is the E hebben de setlist gehaald. Het nummer One of these Mornings heb ik ingediend en heeft het dus ook gehaald. Meest opvallende afwezige is Find My Baby.
Ik heb geen socials dus heb dit gemist. Maar heb je de complete lijst toevallig ook?
Heb mezelf een vaderdag cadeau gegeven in de vorm van een dagticket. De andere artiesten doen me helemaal niks, dus ik heb lang getwijfeld. Ook omdat ik de week ervoor al naar DTRH ga. Maar ik ben idolaat van Moby, dus ga toch maar even op en neer. Hopelijk dan weer een beetje hersteld van een weekend DTRH