Bospop 2026

Mijn gokje Alanis Morissette ZZ-Top Lenny Kravitz.....
Is inmiddels ook mijn gok.

ZZ Top kan echt bijna niet meer missen met een aangekondigde datum in Nederland die zaterdag en verder geen echte mogelijkheden om te staan. Lenny Kravitz heeft die zondag ook nog altijd verdacht vrij en is ook wel erg in de buurt dat weekend. En de vrijdag is dan het meest onduidelijk, maar Alanis Morissette en Bryan Adams lijken daar het beste te passen.

Verder op de poster verwacht ik Racoon als grotere Nederlandse sub op een van de dagen (Bospop heeft toch meestal een grotere Nederlandse naam erbij staan). The Damn Truth als een van de kleinere namen en gok ik ook op een passage van Triggerfinger.

• Leuk
Waarderingen: graaf1
Is inmiddels ook mijn gok.

ZZ Top kan echt bijna niet meer missen met een aangekondigde datum in Nederland die zaterdag en verder geen echte mogelijkheden om te staan. Lenny Kravitz heeft die zondag ook nog altijd verdacht vrij en is ook wel erg in de buurt dat weekend. En de vrijdag is dan het meest onduidelijk, maar Alanis Morissette en Bryan Adams lijken daar het beste te passen.

Verder op de poster verwacht ik Racoon als grotere Nederlandse sub op een van de dagen (Bospop heeft toch meestal een grotere Nederlandse naam erbij staan). The Damn Truth als een van de kleinere namen en gok ik ook op een passage van Triggerfinger.
Triggerfinger maakt zeker een hele grote kans; de drummer heeft met Sloper in Bosuil gerepeteerd en gespeeld, en volgens mij heeft Triggerfinger zelf onlangs ook al in Bosuil gestaan. Zou een leuke vriendendienst zijn.

Ben alleen zeker van de zaterdag 😂.
Feit is wel dat wederom Bryan Adams en Alanis Morissette op tour zijn en in Nederland mateloos populair zijn. Het zou wel heel erg jammer om ze beiden weer mis te lopen...Bij uitstek prima headliners voor Bospop!!

Ik kan wel meegeven dat het niet alleen artiesten uit de vorige eeuw zijn die veel tickets moeten gaan verschuiven, hoewel die er wel ruimschoots staan natuurlijk.

Ik zit inderdaad wel nog met deze bovenstaande quote in mijn hoofd. Lenny en Alanis Morissette zijn voornamelijk van de 90s (en een beetje 00s) en ZZ Top is natuurlijk bijna klaar voor de rollator. Dan moeten er wellicht wat jonge subs bij staan die ook een effect op de kaartverkoop zouden moeten hebben, of we hebben nog altijd een van de headliners mis. En dan is het ook geen Bryan Adams of Def Leppard die er staan, maar wat recenters... Komen Kings of Leon of The War on Drugs dan toch op zondag? Of zien we bijvoorbeeld toch een Mumford & Sons verschijnen? Of verrassen ze ons weer zoals vorig jaar met The Black Keys?

Ik vind The War on drugs niet zo passen bij Bospop. Of in ieder geval niet als headliner. Goeie band hoor en ik denk ook groot genoeg voor Bospop maar vind het (als headliner) toch net wat te rustig.

Ik vind The War on drugs niet zo passen bij Bospop. Of in ieder geval niet als headliner. Goeie band hoor en ik denk ook groot genoeg voor Bospop maar vind het (als headliner) toch net wat te rustig.
Als ze er staan; dan zou ik ze zeker nog een kans geven ;) Op LiveisLive Antwerpen waren ze echt vlijmscherp. Live echt wel wat ruiger dan op plaat. Het zijn langgerekte nummers, daarin kan ik wel begrijpen dat het voor sommigen niet zo spannend is. Maar ga het zien :D
In mijn ogen juist een supernaam voor Bospop.

• Geweldig
  • Leuk
Waarderingen: TBK en Glow
Enkele jaren geleden WoD gezien op Pinkpop. Hoofdreden toen om te gaan.
Als zij er staan is het voor mij een instant buy.
Maar die band is toch veel te hip voor Bospop? Die zou makkelijk op een Lowlands, BKS, Rabbit Hole kunnen geprogrammeerd worden.

• Thinking
Waarderingen: elo

Users who are viewing this thread