Bospop 2022 - Nieuws en geruchten

Raoul

Dagopener
17 jun 2015
539
490
Ik heb vandaag De Dijk in het Zuiderpark theater Den Haag gezien en ik kan jullie vertellen. Het is nog steeds echt helemaal geweldig. Een mooie show met prachtige muziek, intieme hoogtepunten en veel gedanst uiteraard.

De band was in bloedvorm, ga er zeker heen op Bospop als je de kans hebt!
 
  • Leuk
Waarderingen: PJ

remkobak

Randprogramma
28 okt 2019
154
30
Benieuwd wanneer bospop hun app eens gaat aanpassen?
De website (iig de FAQ) is ook nog niet aangepast, dus het zal nog wel even duren. Overigens herinner ik me dat de app vooral doorverwijst naar de internetpagina's.
 

Rick1617899545

Geliefde act
20 nov 2014
1.647
796
Ik heb een vraag die ik nergens kan vinden, misschien dat iemand hier het weeet?
Kun je met een dagkaart tussendoor het terrein af en weeer terug komen?
Ik wil om prive redenen Blof gewoon letterlijk niet horen(te veel emotie), dus ik wil gewoon even weg van het terrein zijn op dat moment.
 
  • Geweldig
Waarderingen: DennisvdBr

Cootje

Dagopener
25 jan 2017
581
522
Ik heb een vraag die ik nergens kan vinden, misschien dat iemand hier het weeet?
Kun je met een dagkaart tussendoor het terrein af en weeer terug komen?
Ik wil om prive redenen Blof gewoon letterlijk niet horen(te veel emotie), dus ik wil gewoon even weg van het terrein zijn op dat moment.
Andere jaren kon dit gewoon, ik ga er van uit dat dat dit jaar ook weer kan.
De 24 uurs tent ligt nl buiten 't festivalterrein en daar kan iedereen gebruik van maken (ook dagbezoekers).
 
  • Leuk
Waarderingen: Rick1617899545

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.681
1.847
Andere jaren kon dit gewoon, ik ga er van uit dat dat dit jaar ook weer kan.
De 24 uurs tent ligt nl buiten 't festivalterrein en daar kan iedereen gebruik van maken (ook dagbezoekers).
Klopt als je wil kan je gewoon Weert in en een uur later weer terug komen. Maar de 24 uurs tent is ook een prima plek om even te zitten en tot rust te komen....
 

remkobak

Randprogramma
28 okt 2019
154
30
Klopt als je wil kan je gewoon Weert in en een uur later weer terug komen. Maar de 24 uurs tent is ook een prima plek om even te zitten en tot rust te komen....
je krijgt (normaal gesproken iig) een polsbandje en dan ben je vrij om het terrein op en af te lopen. Naast de 24-uurstent is de festivalmarkt ook buiten het evenemententerrein. De camping trouwens ook, dus ook als je die combi maakt moet je van het terrein af en er weer op kunnen.
Overdag heb je trouwens wel kans dat je blof toch hoort als je in de 24-uurstent zit.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.948
5.995
kan iemand nou eens eindelijk fixen dat De Dijk en Passenger van podium wisselen?
of anders Amy Mc Donald als Tent afsluiter en Passenger voor De Dijk en daarna Sting op Mainstage


ik vraag dit voor een vriend ? ?
 
  • Haha
Waarderingen: PJ

Cootje

Dagopener
25 jan 2017
581
522
Als er iemand nog 'n extra dag aan Bospop wil toevoegen:
Vandaag zijn de tickets voor do 7 juli met 50% korting te kopen (op=op)!!!
 

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
3.178
2.100
Als er iemand nog 'n extra dag aan Bospop wil toevoegen:
Vandaag zijn de tickets voor do 7 juli met 50% korting te kopen (op=op)!!!
Betekent dat die dag dus niet erg goed verkoopt; Kings of Leon zijn dus kennelijk niet meer zo'n publiekstrekker als Mojo zou hopen.
Kan me goed voorstellen dat de vroege kopers zich bekocht voelen nu Mojo zelf de tickets voor de helft van de prijs van de hand doet.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.226
4.810
Betekent dat die dag dus niet erg goed verkoopt; Kings of Leon zijn dus kennelijk niet meer zo'n publiekstrekker als Mojo zou hopen.
Kan me goed voorstellen dat de vroege kopers zich bekocht voelen nu Mojo zelf de tickets voor de helft van de prijs van de hand doet.
Precies. Ik kon gisteren ook nog rustig een kaartje kopen (staanplaatsen) voor The Killers. Ik denk gewoon dat losse shows van dit soort het gewoon afleggen tegenover de volledige festival dagen. Terwijl ze met KoL, Stereophonics, Balthazar, toch ook geen gek programma hebben.
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.154
4.345
Het is dat ik die dag al plannen heb en niet vrij dichtbij woon, anders zou ik voor 33 piek toch zeker wel eens gaan kijken,
 
  • Leuk
Waarderingen: PJ

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.681
1.847
Geen idee hoe de verkoop exact gaat maar voor alle dagen en combi nog voldoende tickets beschikbaar op dit moment ...
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken