BKS & DTRH HURT/HEAL

Ik vond Aphex Twin één van de beste headliners die ik ooit op een festival zag. Compleet weggeblazen door die show op BKS.
Justice vond ik enorm vermakelijk & de enige headliner waardige act in 2024 op BKS.
Underworld 1 keer gezien op Dour 2016 en dat was echt enorm teleurstellend, tamme performance, aangevuld met een publiek dat half lag te slapen.
Chemical brothers vond ik redelijk in 2023 op BKS, maar zou ze niet nog eens gaan kijken.

En om nu eens tegen wat schenen te schoppen. Toch vond ik al deze acts nog steeds betere headliners dan The National, Arctic Monkeys, PJ Harvey, The Strokes (lord wat was dit slecht), etc. :whistle:

Ik vond Aphex Twin één van de beste headliners die ik ooit op een festival zag. Compleet weggeblazen door die show op BKS.
Justice vond ik enorm vermakelijk & de enige headliner waardige act in 2024 op BKS.
Underworld 1 keer gezien op Dour 2016 en dat was echt enorm teleurstellend, tamme performance, aangevuld met een publiek dat half lag te slapen.
Chemical brothers vond ik redelijk in 2023 op BKS, maar zou ze niet nog eens gaan kijken.

En om nu eens tegen wat schenen te schoppen. Toch vond ik al deze acts nog steeds betere headliners dan The National, Arctic Monkeys, PJ Harvey, The Strokes (lord wat was dit slecht), etc. :whistle:
Je bijdrage begon zo fijn...

Ik had aan het begin het idee dat dit heel lang ging duren maar het lijkt mee te vallen. Toch in een kleine 3 weken de helft van de lijst er doorheen gejaagd.
23 januari gestart, dus morgen 2 weken bezig.

Volgens mij hebben de andere spellen er ook in totaal wel ruim een maand over gedaan? Hopelijk lukt het om het tempo vast te houden nu we echt aan sommige mensen hun darlings gaan komen 😅

Edit: ik wist dat @MetalLimbo hier een grafiekje van had, we hebben toch nog wat werk te doen zie ik om op schema te komen met de rest. Zie eerder voorstel 😈
Idd, P+W 30 dagen, GMM 25 dagen.
Maar vooruit, nu je me toch weer getriggerd hebt, heb ik dit spel ook maar meegenomen.. 😉
Gaat dus wel vrij gelijk op met het GMM-spel.

1770287773692.png

23 januari gestart, dus morgen 2 weken bezig.
Ah ja ik heb scheef zitten kijken vanwege de maand overgang, waardoor er een extra week tussen kwam in mijn hoofd.
Idd, P+W 30 dagen, GMM 25 dagen.
Maar vooruit, nu je me toch weer getriggerd hebt, heb ik dit spel ook maar meegenomen.. 😉
Gaat dus wel vrij gelijk op met het GMM-spel.
Nice, dan liggen we redelijk op schema als je corrigeert voor het start totaal.

• Leuk
Waarderingen: MetalLimbo
Aphex Twin - 95
Arctic Monkeys - 98
Beck - 99
Bon Iver - 110
Damien Rice - 54
Eefje de Visser - 89
Florence + The Machine - 98
Gorillaz - 101
Iggy Pop - 86 (-5)
Jack White - 125
Janelle Monáe - 131
Justice - 118
LCD Soundsystem - 160
Little Simz - 95
Massive Attack - 109
Michael Kiwanuka - 60 (+5)
Nick Cave and the Bad Seeds - 132
PJ Harvey - 147
Queens of the Stone Age - 61
Radiohead - 130
Sigur Rós - 159
The Chemical Brothers - 126
The National - 107
The Strokes - 92
The War On Drugs - 105
The xx - 110
Underworld - 26

Ja Iggy Pop is hartstikke leuk maar heeft absoluut geen plaats meer in deze line-up ja. Laatste keer op DTRH was naar verluid goed, maar headlinewaardig natuurlijk bij lange na niet.
Maar ik blijf er ook bij dat er soms met twee maten gemeten wordt wat betreft wel/geen gitaren en dat Iggy hier profijt van heeft.

Google eens Iggy Pop en Rock Werchter 2025 of Lokerse Feesten 2025. En lees eens een paar reviews ...

• Leuk
Waarderingen: MetalLimbo
Aphex Twin - 95
Arctic Monkeys - 98
Beck - 99
Bon Iver - 110
Damien Rice - 50 (-4)
Eefje de Visser - 89
Gorillaz - 101
Iggy Pop - 86
Jack White - 125
Janelle Monáe - 131
Justice - 118
LCD Soundsystem - 160
Little Simz - 95
Massive Attack - 109
Michael Kiwanuka - 60
PJ Harvey - 147
Radiohead - 136 (+6)
Sigur Rós - 159
The Chemical Brothers - 126
The National - 107
The Strokes - 92
The War On Drugs - 105
The xx - 110
Underworld - 26

• Verdrietig
Waarderingen: Matthijs
Aphex Twin - 95
Arctic Monkeys - 98
Beck - 99
Bon Iver - 112 (+2)
Damien Rice - 50
Eefje de Visser - 89
Gorillaz - 101
Iggy Pop - 86
Jack White - 125
Janelle Monáe - 131
Justice - 118
LCD Soundsystem - 160
Little Simz - 95
Massive Attack - 109
Michael Kiwanuka - 59 (-1)
PJ Harvey - 147
Radiohead - 136
Sigur Rós - 159
The Chemical Brothers - 120 (-6)
The National - 107
The Strokes - 92
The War On Drugs - 106 (+1)
The xx - 110
Underworld - 26

• Leuk
  • Verdrietig
Waarderingen: Jimmeh07 en Martijn76
Aphex Twin - 95
Arctic Monkeys - 98
Beck - 99
Bon Iver - 112
Damien Rice - 50
Eefje de Visser - 89
Gorillaz - 101
Iggy Pop - 82 (-4)
Jack White - 125
Janelle Monáe - 131
Justice - 118
LCD Soundsystem - 160
Little Simz - 95
Massive Attack - 109
Michael Kiwanuka - 59
PJ Harvey - 147
Radiohead - 136
Sigur Rós - 159
The Chemical Brothers - 114 (-6)
The National - 107
The Strokes - 92
The War On Drugs - 106
The xx - 110
Underworld - 26

• Verdrietig
Waarderingen: Jimmeh07
Maar goed, dan kan je ook meteen Sigur Ros eruit schoppen, die een BKS ook niet snel meer zouden headlinen (en meer een 013 band is tegenwoordig)
breng ze nou niet op ideeën... die BKS show was magisch (net als Damien Rice). Dat ze tegenwoordig geen headliner meer zijn, maakt ze niet ineens minder interessant dan de dance acts, ik sta nog altijd liever op een halfvol strand te genieten dan me op een vol strand te vervelen in afwachting van het hitje aan het eind van de set.

• Leuk
Waarderingen: Joslittel en Matthijs
breng ze nou niet op ideeën... die BKS show was magisch (net als Damien Rice). Dat ze tegenwoordig geen headliner meer zijn, maakt ze niet ineens minder interessant dan de dance acts, ik sta nog altijd liever op een halfvol strand te genieten dan me op een vol strand te vervelen in afwachting van het hitje aan het eind van de set.
Ik vind Sigur Ros ook prachtig ook, fannetje hier, maar wou het maar aankaarten in de discussie waarin we dingen afstraffen omdat ze 'te klein' zouden zijn.

Ik straf af wat ik gezien heb en niet tof vond, da's mijn enige criterium. Chemical Brothers, Beck, Iggy Pop en een handvol reeds uitgeschakelde acts (o.a. Kraftwerk) konden me niet boeien, dus minpunten. Aphex Twin laat ik nog even met rust voorlopig, dat was een toffe boeking maar voor mij iets te heftig

• Leuk
Waarderingen: Matthijs en mattman

Users who are viewing this thread