Best Kept Secret 2026

• Onderwerp starter Onderwerp starter Brian
  • Startdatum Startdatum
  • Featured
Madra Salach mag héél snel weer ergens in de buurt staan. Ze hadden ook 1,5 uur mogen doorspelen wat mij betreft. Heel speciaal. De dag beginnen met mark william lewis was al prettig, maar dit? Eens met alle lof die hierboven over ze wordt geschreven.

• Leuk
Waarderingen: timbo, Patje en Matthijs
Madra Salach mag héél snel weer ergens in de buurt staan. Ze hadden ook 1,5 uur mogen doorspelen wat mij betreft. Heel speciaal. De dag beginnen met mark william lewis was al prettig, maar dit? Eens met alle lof die hierboven over ze wordt geschreven.
Voorprogramma van BCNR in Nijmegen in augustus!

• Geweldig
Waarderingen: tosti
Valt me inderdaad wel op dat het voor 2 uur 's middags al enorm druk voelt op het terrein. Ook veel mensen waarvan ik me afvraag of ze überhaupt 1 artiest kennen, maar schijn kan bedriegen natuurlijk. Zou dat het "Lowlandspubliek" zijn?

Ik twijfelde nog tussen Kumo 99 en Nick Cave (al eerder gezien, en z'n show die bestaat veelal uit nieuw materiaal, en heel oud materiaal, waar ik beide niet zo fan van ben). Maar ik begin wel naar de eerste te neigen om mezelf de frustratie van een Nick Cave show waar compleet doorheen wordt geluld te besparen.

Valt me inderdaad wel op dat het voor 2 uur 's middags al enorm druk voelt op het terrein. Ook veel mensen waarvan ik me afvraag of ze überhaupt 1 artiest kennen, maar schijn kan bedriegen natuurlijk. Zou dat het "Lowlandspubliek" zijn?
Ik denk dat jullie Best Kept Secret niet meer zo Secret is na dit weekend..

Inderdaad een stuk drukker op het terrein. Tot nu toe nog wel te doen qua rijen. Tip: bar naast Cul de Sac heeft weinig te doen.

• Leuk
Waarderingen: dreksel
Het is inderdaad echt te druk vandaag. Leuk voor de organisatie, maar het past niet op dit terrein. Ook het soort publiek waarmee je niet meer een Aldous Harding in de TWO kunt zetten.

• Verdrietig
  • Leuk
Waarderingen: rlf en Bram1617899554
Het is inderdaad echt te druk vandaag. Leuk voor de organisatie, maar het past niet op dit terrein. Ook het soort publiek waarmee je niet meer een Aldous Harding in de TWO kunt zetten.
Hebben ze het terrein eigenlijk groter gemaakt voor die extra mensen? Of aanpassingen gedaan?

Users who are viewing this thread