Best Kept Secret 2026

Heb weekendtickets inclusief camping gekocht in de voorverkoop, een vriend van mij de accomodatie exclusief toegang in de presale. Iemand enig idee of ervaring met hoe dit zal gaan qua omwisselen en dergelijke?

Van de food line up ben ik blij dat Food Escape en Roll n Bowl terug zijn. Ook zal ik surinomnom niet overslaan waarschijnlijk.

Heel erg benieuwd naar de Koreaans sandwiches en toast bij de korean egg drop. En marokaanse Qurimis Qitchen en Peperwortel met libanees geinspireerde dishes klinken ook veelbelovend.

👩‍🍳

Laatst bewerkt:
Voor de BKS leek die voor de eerste keer gaat; wat zijn de beste food opties?
Goh, er is zo veel, het is ook maar net waar je bent, wat je lekker vindt. Rondom de TWO vind ik de (vega) kapsalon bij Goat prima vullen en tussen One en Floor de curry butter paneer.

Die laatste plaat van Aldous Harding is zojuist helemaal gevallen bij mij. Perfecte setting in Griekenland op een ligbedje met een blik bier
Heerlijke plaat. En hier is een voorproefje van de mogelijke setlist:

Kans dat zij zittend musiceert. Oftewel, het wordt een echt luisterconcert, met een doodstil publiek.

Can you actually swim in the lake? Is it only accessible from the beach at the campsite, or also from other places?

I wonder if I should bring a swimsuit... Isn't the water ice cold? Is the weather usually good enough to swim? And do you even have time for that during the festival?

You should ask Ellie Rowsell, the singer from Wolf Alice. She's very experienced. In previous performances she ends with a big jump in the lake. Dresscode: no guitars and mics.

• Leuk
Waarderingen: Matthijs
Heb weekendtickets inclusief camping gekocht in de voorverkoop, een vriend van mij de accomodatie exclusief toegang in de presale. Iemand enig idee of ervaring met hoe dit zal gaan qua omwisselen en dergelijke?
Omwisselen? Voor de huisjes krijg je een code waarmee je er in kan gemaild en met je weekendtix kan je het terrein op. Of bedoel je iets anders?

Omwisselen? Voor de huisjes krijg je een code waarmee je er in kan gemaild en met je weekendtix kan je het terrein op. Of bedoel je iets anders?
Hij bedoelt dat je met een ticket zonder camping ook niet van een huisje gebruik kan maken. Want voor de accommodaties moet je een ticket incl. camping hebben.

Ik denk dat je het beste contact kan opnemen met de helpdesk van BKS zelf, als je dit bedoelt.

Wij hadden ook een fout gemaakt met onze bestelling. Contact opgenomen met paylogic en BKS, was snel opgelost. Al was dit een aantal maand geleden toen ze waarschijnlijk minder vragen ontvingen.

Users who are viewing this thread