Best Kept Secret 2026

Casbah dus nog wat dichter bij Secret (en juist verder van de rest). Lijkt me wel een prima plek en dat botsautoding zal ik niet missen

• Leuk
Waarderingen: boesOne
De Not Nothing lijkt ook wel wat verplaatst toch? Lijkt nu meer op de plek van de Muziekgieterij van vorig jaar te zitten in plaats van verder in het bos. Of heb ik het mis?

Als je toch zo nodig The Floor in het midden wil hebben staan, vind ik dit op papier wel een stuk logischere plattegrond dan in de jaren onder Maurits. De TWO lijkt een paar graden naar de ONE toegedraaid te staan. Niet Niks staat inderdaad wat verder weg, dus dat zal voor minder geluidsoverlast zorgen. Die hoek met die botsautobaan was echt zonde van het terrein. Ben blij dat de Casbah daar naartoe kan. Col de Sac nu dus op de plek waar de Casbah eerst stond. Ben benieuwd wat we daarvan kunnen verwachten. De ingang iets meer naar achter waardoor The Secret minder secret wordt. Het lijken mij goede ontwikkelingen.

Om toch iets zorgwekkends te noemen. Ik kan de sangriabar niet meer vinden. Of het moet de bar zijn in Wilder Wanderland. Die staat namelijk als enige aangeduid als Drinks en niet als Bar.

Bij welke foodtrucks hebben jullie de voorbije jaren heerlijk gegeten? Ik merk zelf dat ik vaak terugkeer naar dezelfde oude favorieten (soms zelfs op dezelfde dag 😳), maar wil dit jaar wat meer ontdekken.

Zelf ben ik ieder jaar wild van Food Escape (Okonomiyaki!) en Wild Rose Taqueria.

Ik mis Karma Kebab trouwens ook op de plattegrond?

Bij welke foodtrucks hebben jullie de voorbije jaren heerlijk gegeten? Ik merk zelf dat ik vaak terugkeer naar dezelfde oude favorieten (soms zelfs op dezelfde dag 😳), maar wil dit jaar wat meer ontdekken.

Zelf ben ik ieder jaar wild van Food Escape (Okonomiyaki!) en Wild Rose Taqueria.

Ik mis Karma Kebab trouwens ook op de plattegrond?
Ik keer altijd terug bij de Indian Soulfood en die Japanse tent naast de ONE op weg naar TWO (en de Okonomiyaki natuurlijk).

Als ik dit doe zie ik niet waar de plattegrond staat. Ik kan dan alleen naar de dagplanning voor dat specifieke podium.
Ik heb nu twee BKS apps op m'n Android apparaat. De oude met een groene cirkel als logo (versie 4.0.0, Friendly Fire B.V.). En de nieuwe BKS26, die rood is (versie 1, BKS).
In beide apps lukt het me niet om die plattegrond tevoorschijn te toveren.

Laatst bewerkt:
Thanks! Ik hoop/denk wel dat er nog e.e.a. aan eettentjes moet worden toegevoegd? Vooral het deel bij de hoofdingang heeft nu wel erg weinig opties staan.

Users who are viewing this thread