Aha, je hebt gelijk. Had er totaal overgekeken. Zal wel te maken hebben met het feit dat Not Nothing een zo mogelijk nog debielere naam is dan Niet NiksNiet Niks is er toch nog? (Not Nothing)
Wat de Casbah betreft lijkt mij die plek wel de beste mogelijkheid. Of je zou hem al op de plek van Playground Love of middenin het bosje tussen ONE en The Floor moeten neerzetten.
Ik vind het alleszins niet makkelijk. Langs de ene kant wil ik niet de godganse dagen spurtjes trekken tussen ONE/TWO en The Casbah/The Secret, maar langs de andere kant snap ik wel dat ze de bezoekers zoveel mogelijk willen spreiden over het terrein.