Best Kept Secret 2026

Idd, heel benieuwd naar die nieuwe plattegrond. Mijn gok is dat de Casbah ergens tussen De Muziekgieterij en Niet Niks komt te liggen, nu die laatste 2 verdwijnen. Of op de Playground Love plek.

Met het bekijken van de plattegrond van vorig jaar viel mij trouwens ook op dat er helemaal nog niks van de food-lineup en vooral ook The Lodge bekend is gemaakt. Waren die brunches vorig jaar geen succes? En ik mis ook de tijden dat de foodtrucks echt een aparte lineup op de site kregen (en niet gewoon stilletjes werden toegevoegd in dat onhandige kaartje in de app)
Bekijk bijlage 20386
Niet Niks is er toch nog? (Not Nothing)

Niet Niks is er toch nog? (Not Nothing)
Aha, je hebt gelijk. Had er totaal overgekeken. Zal wel te maken hebben met het feit dat Not Nothing een zo mogelijk nog debielere naam is dan Niet Niks ;). Maar zoiets als Not Nothing is pure terreinvulling en kan natuurlijk makkelijk verplaatst worden.

Wat de Casbah betreft lijkt mij die plek wel de beste mogelijkheid. Of je zou hem al op de plek van Playground Love of middenin het bosje tussen ONE en The Floor moeten neerzetten.

Ik vind het alleszins niet makkelijk. Langs de ene kant wil ik niet de godganse dagen spurtjes trekken tussen ONE/TWO en The Casbah/The Secret, maar langs de andere kant snap ik wel dat ze de bezoekers zoveel mogelijk willen spreiden over het terrein.

Toch altijd leuk om je festivalplanning hier op het forum te delen, dus bij deze:

Vrijdag:

Ao - Sudan Archives - Curtis Harding - Aamarae - De La Soul - Jack White - Supermodel

Zaterdag:

Hiqpy - Weval - Sef - Aldous Harding - Hayley Williams - Tropical Fuckstorm - Tramhaus - Nick Cave - Job Jobse

Zondag:

Anna von Hausswolff - Jungle By Night - Sophie Straat - Skullcrusher - Ethel Cain - Genesis Owusu - Joey Valence & Brae - Gorillaz

Vind Weval in de middag nog steeds echt een misser, dat werkt denk ik toch het allerbest in de late uurtjes :)

De nachten staan een beetje open. Geen idee hoe goed ik dat volhou, want sinds ik ouder ben kan ik ook gewoon vrij regelmatig al om 21.30 in bed liggen 😂 Denk dat ik met een gezelschap ben dat zich ook wel lekker gaat voelen bij The Floor.

Vrijdag
Ao - Newdad - Yin Yin - Rimini Express - Curtis Harding - Amaarae - De la Soul - Blood Incantation - Jack White

Zaterdag
Mark William Lewis - Hiqpy - Weval/Grote Geelstaart - Sef - Aldous Harding - Nation of Language - Tropical Fuck Storm - Wolf Alice - Tramhaus - Nick Cave - Job Jobse - Ajuma

Zondag

∑tella - Anna Von Hausswolff - Skullcrusher - Don West - Ethel Cain/Getdown Services - Yard Act - Genesis Owusu - Joey Valence & Brae - Gorillaz

Kijkend naar die platte grond lijkt playground love de meest waarschijnlijke optie qua ruimte. In elk geval blij met een een wat ruimere opzet.

• Leuk
Waarderingen: dfrvanloon
Ik ben zo benieuwd naar het weer op BKS. De temperatuur van het bier zal prima zijn, maar gaan wij kleumen of smelten?
Vandaag de laatste regendag, daarna wordt het erg warm. Begin juni zal het wisselvallig en koeler zijn. Kan het gras weer even herstellen.
En dan?

Ik ben zo benieuwd naar het weer op BKS. De temperatuur van het bier zal prima zijn, maar gaan wij kleumen of smelten?
Vandaag de laatste regendag, daarna wordt het erg warm. Begin juni zal het wisselvallig en koeler zijn. Kan het gras weer even herstellen.
En dan?
Hopelijk zo rond de 20/22 graden en niet al te koud in de nachten. Af en toe een mini drupje niet erg. Liever niet zinderend heet.

Geen regen is verreweg het belangrijkst. Zodat je wel gewoon in het gras/zand kan gaan zitten of liggen.
Ik hoop op een buitje een dag voor het festival, dan is het hopelijk niet zo'n pofzooi. Dat was drie(?) jaar geleden echt heftig. Verder inderdaad, hopelijk droog en een graad of 25, dan ben ik helemaal blij.

• Leuk
Waarderingen: Everyknight
Af en toe een klein buitje zou wel lekker zijn als het echt warm is. Even afkoelen.
Zolang het maar niet te nat wordt op de grond. ;) Lang leve languit op de grond zitten op liggen op festivals!

Voor de rest zelf grote fan van lekker warme festivaldagen, iets meer dan veel anderen merk ik.

• Leuk
Waarderingen: Moniek en Brundlecat
Ik hoop op een buitje een dag voor het festival, dan is het hopelijk niet zo'n pofzooi. Dat was drie(?) jaar geleden echt heftig. Verder inderdaad, hopelijk droog en een graad of 25, dan ben ik helemaal blij.
Weermodellen zien er best extreem uit en van mij mag het wel lekker warm worden. Heb de pestpokken pleuris hekel aan regen en warmte hoort bij mijn ultieme festivalgevoel. Heerlijk toch met JJ tijdens middernacht met een graadje of 25.

• Leuk
Waarderingen: Moniek en mattman
Van mij mag het voortijdig wel goed regen maar dat het net weer op tijd droog is als het festival zelf plaatsvindt. En dat er niet overal van die zand wolken zijn die je vervolgens uit je neus kan peuteren.

Users who are viewing this thread