Ik word zelden compleet overtuigd door een act op de One, behalve de echte kleppers (of Kneecap, King Gizzard).
Zelfs optredens die goed waren (zoals Wilco vorig jaar), waren in mijn gevoel nog een stuk beter geweest in de Two.
Zelfs optredens die goed waren (zoals Wilco vorig jaar), waren in mijn gevoel nog een stuk beter geweest in de Two.
