Aderlating, en een keuze van BKS zelf zoals ik het begreep.Gerucht zojuist bevestigd. Tenzij er een onbekend konijn uit de hoge hoed komt, ook geen muziek op die plek. Boe BKS
Aderlating, en een keuze van BKS zelf zoals ik het begreep.Gerucht zojuist bevestigd. Tenzij er een onbekend konijn uit de hoge hoed komt, ook geen muziek op die plek. Boe BKS
Als Muziekgieterij gaat verdwijnen en er komt niets terug, waar gaan ze die ''30 plus names to be announced' dan plaatsen? Er komt nog een plukje bij voor de reguliere podia, maar de rest dan? Ik vermoed dat die 30+ niets te maken heeft met de to be announced line up van The Floor, Coney Island en Niet Nix.Gerucht zojuist bevestigd. Tenzij er een onbekend konijn uit de hoge hoed komt, ook geen muziek op die plek. Boe BKS
Dat zou wat zijn zeg, als Muziekgieterij wel verdwijnt, maar Niet Nix wel nog steeds het bos komt verstoren.Als Muziekgieterij gaat verdwijnen en er komt niets terug, waar gaan ze die ''30 plus names to be announced' dan plaatsen? Er komt nog een plukje bij voor de reguliere podia, maar de rest dan? Ik vermoed dat die 30+ niets te maken heeft met de to be announced line up van The Floor, Coney Island en Niet Nix.
Hoe bedoel je? Wat heeft de concurrentie er mee te maken?En beïnvloed vanuit de (blijkbaar toch wel) concurrentie (maar dat zou evt gekleurd kunnen zijn)
Hoe bedoel je? Wat heeft de concurrentie er mee te maken?
Ik snap hem dan nog niet helemaal. Dat een ander poppodium er (met geld) voor zorgt dat De Muziekgieterij geen naamgever is van een bospodium kan ik me voorstellen, maar hoe zou een ander poppodium ervoor kunnen en willen zorgen dat er helemaal geen bospodium meer is? Of bedoelde je dat laatste ook niet?Een ander poppodium en een financiële vinger in de Friendly Fire pap. Men was iig not amused.
Poppodia in het zuiden hebben het sowieso lastig met partijen die bij bepaalde podia een hele grote financiële vinger in de pap hebben en daarbij andere podia wegconcurreren, dus dit verbaasd me eerlijk gezegd helemaal niks.Een ander poppodium en een financiële vinger in de Friendly Fire pap. Men was iig not amused.
Ik snap hem eerlijk gezegd ook nog altijd niet. Kan iemand het "financiële-vinger-verhaal" uitleggen voor dummies?Ik snap hem dan nog niet helemaal. Dat een ander poppodium er (met geld) voor zorgt dat De Muziekgieterij geen naamgever is van een bospodium kan ik me voorstellen, maar hoe zou een ander poppodium ervoor kunnen en willen zorgen dat er helemaal geen bospodium meer is? Of bedoelde je dat laatste ook niet?

Niet alleen het programma maar ook het podium zelf werd vorm gegeven door Muziekgieterij; zie de terreinfilmpjes die eerdere jaren gemaakt werden. En waarschijnlijk zat Muziekgieterij ook in het netwerk van Maurits. Zijn vertrek zal echt wel wat impact hebben op de samenwerkingen ook op de andere podia.Ik snap hem dan nog niet helemaal. Dat een ander poppodium er (met geld) voor zorgt dat De Muziekgieterij geen naamgever is van een bospodium kan ik me voorstellen, maar hoe zou een ander poppodium ervoor kunnen en willen zorgen dat er helemaal geen bospodium meer is? Of bedoelde je dat laatste ook niet?
Ik snap hem dan nog niet helemaal. Dat een ander poppodium er (met geld) voor zorgt dat De Muziekgieterij geen naamgever is van een bospodium kan ik me voorstellen, maar hoe zou een ander poppodium ervoor kunnen en willen zorgen dat er helemaal geen bospodium meer is? Of bedoelde je dat laatste ook niet?
Duidelijker zo, thanks! Nogmaals, persoonlijk vind ik het ook jammer hoor!De Muziekgieterij was meer dan enkel de naamgever inderdaad. Namen hun eigen bar wagens en personeel mee en zorgden helemaal zelf voor de aankleding van hun area. Daarbij stonden ze in eigen tentjes ergens achter op de camping. Niet alleen was het dus een toffe plek in het bos met dito programmering maar het kostte dus ook nog eens geen drol. Oneindig jammer dat iets dergelijks er niet meer zou zijn maar in plaats daarvan wel achter bijna elke boom een zogenaamd feestje.
Want de artiesten werden ook door de muziekgieterij betaald?De Muziekgieterij was meer dan enkel de naamgever inderdaad. Namen hun eigen bar wagens en personeel mee en zorgden helemaal zelf voor de aankleding van hun area. Daarbij stonden ze in eigen tentjes ergens achter op de camping. Niet alleen was het dus een toffe plek in het bos met dito programmering maar het kostte dus ook nog eens geen drol. Oneindig jammer dat iets dergelijks er niet meer zou zijn maar in plaats daarvan wel achter bijna elke boom een zogenaamd feestje.
Als muziekgieterij wegvalt, er geen ander podium voor terugkomt en de programmering is zoals vorig jaar dan komen er nog 7 live acts bij. De andere 23+ zullen dan toch wel The Floor, Coney Island en Niet Niks namen zijn.Als Muziekgieterij gaat verdwijnen en er komt niets terug, waar gaan ze die ''30 plus names to be announced' dan plaatsen? Er komt nog een plukje bij voor de reguliere podia, maar de rest dan? Ik vermoed dat die 30+ niets te maken heeft met de to be announced line up van The Floor, Coney Island en Niet Nix.
@BKS crew, mochten jullie meelezen: ik hou van hoge hoeden en konijnen!