Ik weet niet hoe het met het tour schema van De La Soul zit, maar zouden zij zondag met Gorillaz dan Feel Good Inc kunnen doen? Zou wel legendarisch zijn denk ik
Toen ik ging luisteren was ik met allerlei dingen tegelijk bezig. Ik vond haar in eerste instantie vocaal too much en heb soms wat stukken geskipt. Tijdens de tweede luisterbeurt heb ik gewandeld met een koptelefoon op en was er geen ontkomen meer aan. Mijn eerste indruk ('too much') werd aangepast naar 'intens'. En naarmate ik meer nummers in z'n geheel beluisterde, werd dat alleen maar versterkt. Heel benieuwd naar hoe dit live is (en nee, ik ga op YT niet zoeken naar een optreden). 'Struggle With The Beast'klopt inmiddels op de deur van mijn BKS26 Top 25 playlist.Wat heeft je opinie veranderd? Want ik heb het ook al een paar keer geluisterd, maar momenteel allesbehalve overtuigd.
Nu schrijf ik wel niets af voor ik tenminste een volledig album heb geluisterd (wat ik nog niet heb gedaan).
Ik heb haar ooit (Jaaaaaaren geleden) in t voorprogramma van Efterklang gezien in de Effenaar, en dat staat nog steeds in mn geheugen gegrift!Duisterder en zwaarder met metal randjes? Dat klinkt wel helemaal in mijn straatje. Ik voeg ze toe aan de lijst!
Doen ze dat nog sinds het overlijden van Trugoy (die als enige een verse heeft op het nummer)?Ik weet niet hoe het met het tour schema van De La Soul zit, maar zouden zij zondag met Gorillaz dan Feel Good Inc kunnen doen? Zou wel legendarisch zijn denk ik
Dit maar dan voor Ethel Cain en Anna von Hausswolff die Aging Young Women samen kunnen doenIk weet niet hoe het met het tour schema van De La Soul zit, maar zouden zij zondag met Gorillaz dan Feel Good Inc kunnen doen? Zou wel legendarisch zijn denk ik
Dit gaat natuurlijk sowieso gebeuren en IK BEN JALOERS dat ik dat niet ga meemakenDit maar dan voor Ethel Cain en Anna von Hausswolff die Aging Young Women samen kunnen doen
ja ik kan waarschijnlijk ook niet dit jaar dus SAMEDit gaat natuurlijk sowieso gebeuren en IK BEN JALOERS dat ik dat niet ga meemaken
Doen ze toch altijd? Heb zelf nog nooit een Gorillaz show gezien zonder De La Soul (of op zijn minst Posdnuos) die meedoet.Ik weet niet hoe het met het tour schema van De La Soul zit, maar zouden zij zondag met Gorillaz dan Feel Good Inc kunnen doen? Zou wel legendarisch zijn denk ik
Vast wel, op DTRH 2022 deed Pos mee met de De La Soul nummers. De andere leden waren er niet bijDoen ze dat nog sinds het overlijden van Trugoy (die als enige een verse heeft op het nummer)?
Ik ben in '22, '23 en '24 ook steeds alleen geweest, ook iedere keer 1 dag met vrienden en de 2 andere dagen zelf. Er was toen volgens mij wel steeds een meet-up, maar dat was altijd als het festival al bezig was en er iets speelde waar ik heen wilde.Even iets anders er tussen gooien: ik ga de laatste 10 jaren elke zomer naar een hoop festivals.
Maar deze zomer komt er een primeur waarbij ik alleen naar BKS zal trekken voor een combi (enkel zaterdag sluiten er wat vrienden aan).
Is er iets zoals een meet-up van festileaks leden op BKS?
Om op deze manier nieuwe festivalliefhebbers te leren kennen en eventueel samen een concert mee te pikken op BKS?![]()
Echt bizar goed. Stond met mijn zoon linksvoor en echt weergaloos concert gezien. Heb kaarten voor dtrh maar overweeg door Anna dagkaarten voor de zondag te halen.