Best Kept Secret 2026

• Comfort Camp (pre-pitched budget friendly tents)
  • Secret Fields (pre-pitched premium tents)
  • Camper/Caravan spots
  • Group Zones (dedicated areas at the campsite)
  • Beekse Bergen (bungalows, hotel rooms and more)
uit de mail van BKS, dus ook groepsplekken
Nog niks over de grootte of prijs van die groepsplekken he?

Jongens, jullie hebben Arcade Fire nog helemaal niet genoemd :)!!!
Deze band is echt wel voorbij. Hun meest recente album was hun laatste stuiptrekking (haalde zelfs de top 200 niet in de VS). De ene helft van hun fanbase heeft hen uitgespuwd vanwege de zanger die een creep is en de andere helft vanwege hun onvermogen om nog muziek te kunnen maken die geen zelfingenomen rommel is. De groep haalt het zelfs niet meer in hun hoofd om te touren.

Misschien keren ze ooit nog terug als een soort van nostalgieband met een kleiner publiek als vroeger, maar dan moeten ze wel nog even wachten. Anders is het gewoon een band die aan het floppen is en hun nieuwe muziek niet durft spelen.

Laatst bewerkt:
Deze band is echt wel voorbij. Hun meest recente album was hun laatste stuiptrekking (haalde zelfs de top 200 niet in de VS). De ene helft van hun fanbase heeft hen uitgespuwd vanwege de zanger die een creep is en de andere helft vanwege hun onvermogen om nog muziek te kunnen maken die geen zelfingenomen rommel is. De groep haalt het zelfs niet meer in hun hoofd om te touren.

Misschien keren ze ooit nog terug als een soort van nostalgieband met een kleiner publiek als vroeger, maar dan moeten ze wel nog even wachten. Anders is het gewoon een band die aan het floppen is en hun nieuwe muziek niet durft spelen.
Nochtans de beste show gegeven die ooit op dit festival gespeeld is

Zou me enorm verbazen dat BKS Arcade Fire nog zou boeken, die controverse zullen ze wel willen vermijden. Zeker aangezien ze zich al jaren profileren als een festival die de representatie van vrouwen hoog in het vaandel dragen.

Piknik i Parken komt dinsdag ook met de headliner. Volgens eigen zeggen hun droomboeking. Zij zitten dit jaar in hetzelfde weekend als BKS.

Ook We Love Green is weer act

Primaverasound porto ook dinsdag, staat wel wat te gebeuren!
En headliner voor Pohoda Festival voor hun extra feestdag woensdag 8 juli.
Het was inderdaad The Cure. Geen idee waar de aanwijzingen op hun Facebookpagina over gingen. Ik was ervan overtuigd dat het Richard Ashcroft was. 🤣

Die droomboeking van Piknik I Parken, schiet me nu te binnen dat dat wel eens Whitest Boy Alive of Kings of Convenience zou kunnen zijn.

Die eerste mag van mij ook wel op BKS als headliner, maar ze doen laatste jaren slechts een handvol optredens per jaar en geen echte tours meer.

De drie headliners zijn geen namen waar ik persoonlijk heel warm van word, maar wel een nette set.

(Wat niet wegneemt dat Nick en Jack gewoon goede optredens gaan neerzetten).

Er zijn niet veel Europese festivals zonder dat Gorillaz, The Cure of Nick Cave op de line-up staan!

Users who are viewing this thread