Best Kept Secret 2025

Ik vrees er een beetje voor dat we maar moeten accepteren dat dit de realiteit is op festivals tegenwoordig.
Moet wel zeggen dat ik het ook steeds meer merk bij zaal- of clubshows en dat het mijn concertplezier geen goed doet.
Bij zaalshows heb ik de laatste tijd juist een paar enorm positieve ervaringen gehad op dat vlak (Zaho, Father John). Op deze BKS is het wisselend. Top bij Jacob Alon, stuk minder bij King Hannah.

Bij zaalshows heb ik de laatste tijd juist een paar enorm positieve ervaringen gehad op dat vlak (Zaho, Father John). Op deze BKS is het wisselend. Top bij Jacob Alon, stuk minder bij King Hannah.
Jacob Alon had het voordeel dat op dat tijdstip er voornamelijk liefhebbers de moeite nemen al op het terrein te zijn. Amenra stond op een ongelukkige tijd. Paar jaar geleden toen ze de dag openden was dat gepraat veel minder meen ik.

Soulwax haalde alles, inclusief Theme from Discotheque, uit de kast om er een headline-waardige show van te maken en voor mij was die missie geslaagd.

Heel arty en stijlvolle lichtshow ook.

Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: micham, noid en davadude
Wat een topdag, alles wat ik gezien heb was raak. Jacob Alon (!), Seun Kuti, Lucy Dacus, King Hannah, TV on the Radio (!), TVOD allen heel goed. The Streets als altijd vermakelijk en Kneecap urgent en erg energiek. Soulwax klein stukje gezien en degelijk.

Motor City Drum Ensemble had me nog top geleken maar geen puf meer voor.

Laatst bewerkt:
Net thuis, heerlijke dag! Genoten van Kneecap die de boel afbraken, vooraan gestaan bij Pigs, gehypnotiseerd door King Hannah. Mooi man.

• Leuk
Waarderingen: micham
Kei mooie tweede dag gehad. Hoogtepunten voor mij waren Jasmine 4t en Kae Tempest. Kae raakt me altijd enorm, wat een power. En daarna het rijtje Streets, Kneecap, TVOTR en Soulwax. (En King Hannah in de muziekgieterij)

Oh en had ik al gezegd dat ik fan ben van de Japanse hartige pannenkoeken ❤️

Users who are viewing this thread