Best Kept Secret 2025

Vanaf de eerste speculaties in september op dit forum naar DIT moment dat alles out in the open ligt; heerlijk gevoel! Ik ga me nog niet druk maken aan mogelijke clashes, effe koetsteren dat ik bijna mag dartelen door de de Hilvarenbeekse bossen en weides.
En dan die clifhanger 'MORE STAGES/AREAS TO BE ANNOUNCED'. Het Kan Niet Op!

• Leuk
Waarderingen: splinter013
Vorig jaar zijn ze niet veel lager gegaan dan dat, op het laagst rond de 250,-. De week van het festival schoten ze weer omhoog en waren ze weer ongeveer de oorspronkelijke prijs.
Heb even gecheckt, ik had vorig jaar eind mei nog eentje voor 229 eu.

Deftones op die plek kan wel goed werken hoor. Zal een mooi vol veld zijn.

Alleen een uurtje Wilco kan ik echt moeilijk bij. Na een uurtje is deze band nog maar warmgedraaid meestal.

Ik moet er nog uitgebreider naar kijken, maar slechts een uurtje Wilco is natuurlijk crimineel. Wel heel fijn dat Kiwanuka de ONE mag afsluiten!

Op vrijdag krijgen we dus nog een aankondiging voor de One en de Two. Laat het speculeren maar beginnen! Ik denk Frank Ocean en Sufjan Stevens 😜
Er staat nu een nieuwe pdf op de website waar die TBO op TWO nog wel in zit, maar op ONE niet meer.
Op zaterdag zijn veel van de rare overlappen tussen ONE en TWO er nu ook uitgehaald.

Ik moet er nog uitgebreider naar kijken, maar slechts een uurtje Wilco is natuurlijk crimineel. Wel heel fijn dat Kiwanuka de ONE mag afsluiten!
Eens ik denk dat Kiwanuka dan vele malen beter tot zijn recht gaat komen, ik hoop alleen niet op een leegloop voor hem.

Wilco is inderdaad veel te kort, had die met een langere TWO set verwacht. Ik denk wel dat ik die zondag kaart ga halen alsnog.

Er staat nu een nieuwe pdf op de website waar die TBO op TWO nog wel in zit, maar op ONE niet meer.
Op zaterdag zijn veel van de rare overlappen tussen ONE en TWO er nu ook uitgehaald.
Ik zie het nu ook inderdaad. Verwacht dat die TWO spot gaat om een vervanging voor Amadou & Mariam.

Oef ik twijfel nog om te gaan maar deze timetable maakt mij er niet enthousiaster op

- Amenra vs King Hannah
- Witch vs Kneecap vs Daufodt
- Deftones in het daglicht
- Wilco vs Wine Lips
- Rats on Rafts om 12:30
- Split System vs Yin Yin of Michael Kiwanuka

Het was voor mij al een wat karige line up, maar als de acts die ik wil zien ook nog eens overlappen wordt het een lastig verhaal
Bij twijfel gewoon doen!

• Leuk
Waarderingen: Mimi, wil en Glow
Als je twijfelt omdat je het karig vindt en de acts die je wilt zien clashen is het misschien juist beter om een jaartje over te slaan.

Ik denk bij dat lijstje van Lowlandicus wel: dat is al zo divers, qua genres en grootte van de namen.. zit er dan verder echt zo weinig voor je tussen? Alle 'gaten' in het schema ingeluisterd?

Over het algemeen ben ik tevreden met de timetable. Voor mij weinig clashes.
Enige puntje van kritiek: de vrijmibo spot van Droom Dit.

• Leuk
Waarderingen: dfrvanloon
Over het algemeen ben ik tevreden met de timetable. Voor mij weinig clashes.
Enige puntje van kritiek: de vrijmibo spot van Droom Dit.
Droom Dit kan dat qua intensiteit makkelijk handelen. Cassandra Jenkins niet...

Nou mijn route als ik een heel weekend gegaan zou zijn.

Vrijdag: Das Pop > Wu Lyf > Kin' Gongolo Kiniata > Sailor Honeymoon > Horse Girl > Erol Alkan > Snaped Ankles > The Dare > Antal

Zaterdag: Remy van Kesteren > Jasmine 4.T > Khana Bierbood > Songhoy Blues > Lucy Dacus > The Streets > King Hannah (sorry Amenra) > TV On The Radio > Kneecap > Pigsx7 > Caribou

Zondag: Dummy > Blanco White > Waxahatchee > The Backseat Lovers > Big Special > Wilco > Djo > Deftones > (denk dat ik er te plekken een keuze maak tussen Magdalena Bay/Fcuckers/Gouge Away) > Michael Kiwanuka

Blijf verder redelijk bij mijn mening, die zondag veruit de sterke dag. Het enige wat ik "echt" mis op die andere dagen zijn Horse Girl, Jasmine 4.T en TV On The Radio.

Voor mij persoonlijk niet al te veel grote clashes, op die Fcukers vs Magdalena Bay en Nia Arches vs The Dare na.

Dit wordt mijn voorlopige planning

Vrijdag: (Das Pop) > Nilufer Yanya > Glass Beams > DJ Storm/Daniela Pes > (Horsegirl) > Barry Can't Swim > Nia Archives > Charlie Avalon

Zaterdag: (Jacob Alon) > Kae Tempest > (Ugly) > (Lucy Dacus) > The Streets > King Hannah > TV on the Radio > Kneecap > Soulwax > Caribou > Nederland vs België

Zondag: (BCNR DJ set) > Waxahatchee > Wilco > (Djo) > Deftones/Youth Lagoon > Magdalena Bay/Fcukers > Michael Kiwanuka > St. Paul

• Leuk
Waarderingen: mattman en yeaghi

Users who are viewing this thread