Best Kept Secret 2025

Wie heeft de overlap van TV on the Radio met Amenra, King Hannah en WITCH verzonnen?
Dat zijn allemaal best verschillende acts toch? Ik had ze ook wel graag allemaal gezien, maar ik vind een overlap pas opvallend als twee of drie keer een vergelijkbaar genre dat verder niet veel op het programma staat met elkaar overlapt (bijvoorbeeld vorig jaar Jockstrap en Water From Your Eyes).

Dat zijn allemaal best verschillende acts toch? Ik had ze ook wel graag allemaal gezien, maar ik vind een overlap pas opvallend als twee of drie keer een vergelijkbaar genre dat verder niet veel op het programma staat met elkaar overlapt (bijvoorbeeld vorig jaar Jockstrap en Water From Your Eyes).
Ho ho ho, wil je nou zeggen dat je niet uit eigenbelang denkt? Ik zeg ook niet dat opvallend is, wel dat het hooguit vervelend is.

• Haha
Waarderingen: Ferraroo en Greyhound
Oef ik twijfel nog om te gaan maar deze timetable maakt mij er niet enthousiaster op

- Amenra vs King Hannah
- Witch vs Kneecap vs Daufodt
- Deftones in het daglicht
- Wilco vs Wine Lips
- Rats on Rafts om 12:30
- Split System vs Yin Yin of Michael Kiwanuka

Het was voor mij al een wat karige line up, maar als de acts die ik wil zien ook nog eens overlappen wordt het een lastig verhaal

• Leuk
Waarderingen: splinter013
Oef ik twijfel nog om te gaan maar deze timetable maakt mij er niet enthousiaster op

- Amenra vs King Hannah
- Witch vs Kneecap vs Daufodt
- Deftones in het daglicht
- Wilco vs Wine Lips
- Rats on Rafts om 12:30
- Split System vs Yin Yin of Michael Kiwanuka

Het was voor mij al een wat karige line up, maar als de acts die ik wil zien ook nog eens overlappen wordt het een lastig verhaal
Deftones in daglicht is inderdaad wel echt een domper ja

• Leuk
Waarderingen: Dillinger2.0
Ho ho ho, wil je nou zeggen dat je niet uit eigenbelang denkt? Ik zeg ook niet dat opvallend is, wel dat het hooguit vervelend is.
Dan begreep ik je inderdaad verkeerd. Uit eigenbelang vind ik de clash ook jammer, maar objectief vind ik het niet gek geprogrammeerd. Maar daar lijken we het dan meer over eens dan ik dacht. :)

Waxa en This is Lorelei tegelijk is echt stom. Juist best een gelijkwaardige act.

• Leuk
Waarderingen: zero en jopkins
Waxa en This is Lorelei tegelijk is echt stom. Juist best een gelijkwaardige act.
Die liggen wel wat meer in elkaar verlengde, maar van het bredere genre 'rustige indie' staat er dan ook vrij veel. Diezelfde dag ook nog Wilco, Kiwanuka, Elephant, Blanco White, Djo, Merce Lemon allemaal ongeveer in die hoek. Dan snap ik wel dat daar iets van overlapt.

Toch opvallend hoe Belgisch deze lineup is voor een Nederlands festival. Soulwax zowaar als headliner, Brihang en Amenra op prominente slots en nu ook Das Pop en Kaar Van Stralen erbij. (En Eefje woont ook al een tijdje in ons Belgenland).

• Leuk
Waarderingen: yannickd en LanderV
Toch opvallend hoe Belgisch deze lineup is voor een Nederlands festival. Soulwax zowaar als headliner, Brihang en Amenra op prominente slots en nu ook Das Pop en Kaar Van Stralen erbij. (En Eefje woont ook al een tijdje in ons Belgenland).
Het aandeel Belgische bezoekers is dan ook groot (weet de percentages niet meer, maar dacht ergens tussen de 25 en 40 procent).

En Ciska Ciska, Tje en Maria Iskariot ook nog.

• Leuk
Waarderingen: mattman
Het aandeel Belgische bezoekers is dan ook groot (weet de percentages niet meer, maar dacht ergens tussen de 25 en 40 procent).
Ja maar is het ooit al zo prominent geweest? 2 van de 3 grote afsluiters woont in Gent.😅

Beide spelen dat strand plat hoor, daar niet van. ❤️

• Leuk
Waarderingen: yannickd
Die zondagavond is onmogelijk met Magdalena Bay, Michael Kiwanuka, Yin Yin, Fcukers, en Brass rave Unit.

Ook de overlap met Lucy Dacus en Christian Lee Hutson begrijp ik niet: de een heeft de plaat van de ander geproduceerd, het valt in hetzelfde straatje. Eveneens Personal Trainer en Big Special.

• Leuk
Waarderingen: jopkins

Users who are viewing this thread