Best Kept Secret 2023

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
3.178
2.100
Blur, Sigur Rós en the 1975 dan maar?
Dan ben ik in ieder geval met 2 van de 3 blij!

Ik heb niet zo veel verwachting meer voor deze week. Als de verkoop dit weekend zou starten, met een vervroegde verkoop voor de 'pre-registers' (die nog steeds open staan trouwens), dan zou ik maandag, uiterlijk dinsdag een bericht verwachten. Niet voor niets dat Bospop en Rolling Loud vandaag met namen komen.

Kendrick, Travis Scott en Porcupine Tree waren overigens namen die eigenlijk niet echt te verwachten waren voor BKS.
 

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.378
529
Blur en The 1975 kan je toch gewoon al opschrijven hoor.
Dat weet ik niet hoor. The 1975 zou ik echt geen typische BKS boeking vinden, ook niet omdat er ooit eerder een keer een popheadliner gestaan heeft. En Blur is vgm vrij exclusief is de verwachting?

Ik verwacht eerder Sigur Ros (en zou dat met een mooie undercard eronder ook een fijne headliner vinden)
 

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.378
529
Kendrick, Travis Scott en Porcupine Tree waren overigens namen die eigenlijk niet echt te verwachten waren voor BKS.
Het had gekund. Ik vind Porcupine Tree een beetje een vreemde boeking naast de rest van het Bospop-affiche. Maar op BKS was het inderdaad ook een bijzondere boeking geweest.

Kendrick Lamar had ik best geboekt zien worden, zag de metamorfose van Woo Hah niet per se aankomen.
 

noid

Geliefde act
19 dec 2017
1.827
824
Blur, Sigur Rós en the 1975 dan maar?
Dan ben ik in ieder geval met 2 van de 3 blij!

Ik heb niet zo veel verwachting meer voor deze week. Als de verkoop dit weekend zou starten, met een vervroegde verkoop voor de 'pre-registers', dan zou ik maandag, uiterlijk dinsdag een bericht verwachten. Niet voor niets dat Bospop en Rolling Loud vandaag met namen komen.

Kendrick, Travis Scott en Porcupine Tree waren overigens namen die eigenlijk niet echt te verwachten waren voor BKS.
Dit zouden de headliners kunnen zijn maar Sigur Ros vind ik eerder een sub en The 1975 niet passen. Dan nemen ze qua kaartverkoop wel een risico.
 

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
3.178
2.100
Dit zouden de headliners kunnen zijn maar Sigur Ros vind ik eerder een sub en The 1975 niet passen. Dan nemen ze qua kaartverkoop wel een risico.
Maar wie zie je dan nog wel als realistische headliners?

Bon Iver zie ik ook niet gebeuren; past niet goed in het tourschema.
Van de Primavera-headliners (die nog over zijn) lijkt alleen Blur te passen bij BKS.
Ik zie ook niet veel overlap met de headliners van Mad Cool (een Liam Gallagher misschien, maar dat is op BKS toch ook geen headliner meer?)
Komt Lana del Rey nog met tourdata bij haar albumaankondiging morgen?

Ik kom voorlopig dus niet verder dan Blur, Sigur Rós en the 1975.
 
  • Leuk
Waarderingen: Bato_V, Lion en noid

noid

Geliefde act
19 dec 2017
1.827
824
Maar wie zie je dan nog wel als realistische headliners?

Bon Iver zie ik ook niet gebeuren; past niet goed in het tourschema.
Van de Primavera-headliners (die nog over zijn) lijkt alleen Blur te passen bij BKS.
Ik zie ook niet veel overlap met de headliners van Mad Cool (een Liam Gallagher misschien, maar dat is op BKS toch ook geen headliner meer?)
Komt Lana del Rey nog met tourdata bij haar albumaankondiging morgen?

Ik kom voorlopig dus niet verder dan Blur, Sigur Rós en the 1975.
Dat klopt helemaal. Ik zie ook weinig andere mogelijkheden. Het zou dus goed kunnen dat dit het wordt maar daar ga je niet heel veel kaarten mee verkopen. Alleen Blur is daar aantrekkelijk genoeg voor.
 
Laatst bewerkt:

neracroft

Sunset slot
9 nov 2014
2.650
1.147
Ik heb gekozen! Dit wordt hem! Ze hebben lang genoeg de tijd gehad...
(te veel gitaar bands waarschijnlijk... so what, sue me!)

1: Blur - Ty Segall - Surf Curse - Rats On Rafts
2: Darkside - FKA twigs - Men I Trust - Yard Act
S: Beak> - Julia Jacklin - Touché Amoré
C: Sprints - The Villejuif Underground

1: Sigur Ros - My Morning Jacket - Built To Spill - Ezra Furman
2: M83 - Animal Collective - Caroline Polachek - Arlo Parks
S: Alex G - Unwound - Arooj Aftab - The Soft Pink Truth
C: Slift - Courting

1: Bon Iver - John Cale - Angel Olsen - Alvvays
2: Four Tet - The Comet Is Coming - Karate - Gilla Band
S: Skegss - Domi & JD Beck - Pinkpantheress - Personal Trainer
C: The Bug Club - dirk.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.226
4.810
Ik denk dat de gemiddelde BKS ganger best kan leven met Sígur Rós als headliner. Als ze het ergens kunnen dan is het BKS. En muzikaal gezien mogen ze het van mij ook best.

Dat het geen vetpot gaat worden dit jaar geloof ik eigenlijk ook wel.
 
  • Leuk
Waarderingen: Processierups en noid

noid

Geliefde act
19 dec 2017
1.827
824
Ik denk dat de gemiddelde BKS ganger best kan leven met Sígur Rós als headliner. Als ze het ergens kunnen dan is het BKS. En muzikaal gezien mogen ze het van mij ook best.

Dat het geen vetpot gaat worden dit jaar geloof ik eigenlijk ook wel.
Begrijp me goed ik zou ze graag zien maar puur commercieel gedacht is het te mager als headliner.
 

snoeperd

Randprogramma
6 jun 2019
109
105
Ze hebben in 2013 al eens als headliner gestaan, was een geniaal concert met de weide vol op zondagavond. Dus volgens mij is dat puur commercieel prima te doen.
 

noid

Geliefde act
19 dec 2017
1.827
824
Ze hebben in 2013 al eens als headliner gestaan, was een geniaal concert met de weide vol op zondagavond. Dus volgens mij is dat puur commercieel prima te doen.
Toen waren ze een stukje groter in mijn ogen.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.226
4.810
Ze hebben in 2013 al eens als headliner gestaan, was een geniaal concert met de weide vol op zondagavond. Dus volgens mij is dat puur commercieel prima te doen.
Ben het wel eens dat ze daarna ook niet heel veel meer gedaan hebben. Die lage spot op Lowlands was toen ook wel heel erg pijnlijk voor de band.

Ik denk best dat Sígur Rós een prima "derde" headliner kan zijn. Dus in combi met Blur zou het tof zijn, maar als dan The 1975 er ook bij staat dan vind ik het ook maar zo zo.
 
  • Leuk
Waarderingen: noid

Gebruikers die dit onderwerp bekijken