Maar er zal toch ook wel wat zaken verschoven zijn. Moet zeggen dat mijn verwachtingen nog niet torenhoog liggen op dit moment. Daarnaast ben ik benieuwd wat 2 jaar COVID met de spaarpot van BKS heeft gedaan.
Maar er zal toch ook wel wat zaken verschoven zijn. Moet zeggen dat mijn verwachtingen nog niet torenhoog liggen op dit moment. Daarnaast ben ik benieuwd wat 2 jaar COVID met de spaarpot van BKS heeft gedaan.
Het scheelt dat je bij BKS eigenlijk nooit hoeft te vrezen voor een matig of slecht programma (althans persoonlijk heb ik die nog niet gezien op BKS). Grootste vrees is dan idd of het door gaat..
In ieder geval komen niet alle 3 headliners terug, terwijl er afgelopen voorjaar / zomer wel de mogelijkheid geweest moet zijn om met de bestaande contracten een afspraak gemaakt had kunnen worden dat ze alle drie terug zouden komen. Ze zijn immers allemaal dicht in de buurt.
Was dat om financiële redenen, omdat een headliner toch te weinig kaarten verkocht, of dat er keuze voor een andere headliner gemaakt werd?
Forse verhoging maar alles is duurder geworden dus dat is op zich logisch. Daarnaast hebben ze natuurlijk afgelopen jaren de nodige financiële tegenvallers gehad.