bereikbaarheid

Gloeilamp

Sunset slot
24 nov 2013
2.467
3
Vet zeg! Nu kan je ook vrienden maken zie ik? Even wennen nog, maar ik ben positief! Goed gedaan heren, dit maakt deze site nog een stukje fijner :)
 

mynoseknows

Geliefde act
3 nov 2013
1.470
0
Wauw halve social network site hier. Even kijken wat ik daar mee ga doen. Ziet er net uit heren(en dame als ik me niet vergis). Ik heb nog wel steeds het probleem met de grote topics, dat als ik op de 'freshness' tijd klik, dat ik gewoon op de eerste pagina terecht kom. Scheelt maar één handeling, maar ik denk ik meld het even. Good job verder!
 

Stijn

Geliefde act
26 mrt 2013
1.769
2
ff wennen, maar dit ziet er heel goed uit, wel ff kijken of ik mn profielfoto nog heb XD
 

Gloeilamp

Sunset slot
24 nov 2013
2.467
3
Wauw halve social network site hier. Even kijken wat ik daar mee ga doen. Ziet er net uit heren(en dame als ik me niet vergis). Ik heb nog wel steeds het probleem met de grote topics, dat als ik op de ‘freshness’ tijd klik, dat ik gewoon op de eerste pagina terecht kom. Scheelt maar één handeling, maar ik denk ik meld het even. Good job verder!

Heb ik ook. Ik hoop dat daar toch iets aan gedaan kan worden, het zou handig zijn als je direct bij het laatste bericht bent. Verder zou ik de kopjes met de 'freshness' tijd iets duidelijker maken, het is nu een beetje lastig te lezen. Verder een geweldige verbetering dit!
 

Shaverion

Support act
12 nov 2012
1.129
0
Inderdaad een stuk beter! Vooral de mobiele versie is echt stuken beter, mijn complimenten :)
 

JB.

Sunset slot
Sfeerbeheer
2 dec 2013
2.494
747
ziet er heerlijk uit, chapeau. ff wennen, maar ben wel blij dat jullie qua topics zelf hetzelfde hebben gehouden en alleen op gebruikersvriendelijkheid hebben ingezet. tof gedaan :D
 

JB.

Sunset slot
Sfeerbeheer
2 dec 2013
2.494
747
wel even allemaal je email-instellingen veranderen anders kan je denk ik aardig wat mailtjes verwachten :D
 

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.380
531
Ziet er leuk uit, goed gedaan! Misschien ook even de homepage aanpassen naar deze stijl, want het is een stuk beter dan hoe het eerst was!
 

Stijn

Geliefde act
26 mrt 2013
1.769
2
Heeft iemand al een manier gevonden om notificaties uit te zetten voor replys op een topic dat je gestart hebt?
 

JB.

Sunset slot
Sfeerbeheer
2 dec 2013
2.494
747
Heeft iemand al een manier gevonden om notificaties uit te zetten voor replys op een topic dat je gestart hebt?

naar je eigen account pagina, -> instellingen -> email
 

Stijn

Geliefde act
26 mrt 2013
1.769
2
Ik bedoel binnen de site zelf. Ik heb nu (op mn mobiel) een rode 1 staan en dan staat er dat jij in dit geval op dit topic gereageerd hebt.

Die e-mail notificaties heb ik al uitgezet
 

JB.

Sunset slot
Sfeerbeheer
2 dec 2013
2.494
747
Dat weet ik niet, heb de app nog niet dus kan je daar ook niet bij helpen.
 

Ron

Randprogramma
Access All Areas
29 sep 2012
128
2
mynoseknows wrote:
Wauw halve social network site hier. Even kijken wat ik daar mee ga doen. Ziet er net uit heren(en dame als ik me niet vergis). Ik heb nog wel steeds het probleem met de grote topics, dat als ik op de ‘freshness’ tijd klik, dat ik gewoon op de eerste pagina terecht kom. Scheelt maar één handeling, maar ik denk ik meld het even. Good job verder!

Heb ik ook. Ik hoop dat daar toch iets aan gedaan kan worden, het zou handig zijn als je direct bij het laatste bericht bent. Verder zou ik de kopjes met de ‘freshness’ tijd iets duidelijker maken, het is nu een beetje lastig te lezen. Verder een geweldige verbetering dit!

Aandachtspunt #1. Erg vervelende bug. Ik ben er volop mee bezig.

 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Ben wel benieuwd wat mensen met het sociale gedeelte gaan doen zoals vrienden worden. we zullen het zien
 

Stijn

Geliefde act
26 mrt 2013
1.769
2
ik zie die notificaties nu ook rechts boven naast mn naam staan. Best irritant, want het is alleen dat er iemand in dit topic gereageerd heeft. En je kan ze niet allemaal tegelijk wissen, het moet 1 voor 1 waarbij de pagina opnieuw moet laden, is ook niet echt praktisch. Maar op die notificaties na is het echt een verbetering.
 

Ron

Randprogramma
Access All Areas
29 sep 2012
128
2
ik zie die notificaties nu ook rechts boven naast mn naam staan. Best irritant, want het is alleen dat er iemand in dit topic gereageerd heeft. En je kan ze niet allemaal tegelijk wissen, het moet 1 voor 1 waarbij de pagina opnieuw moet laden, is ook niet echt praktisch. Maar op die notificaties na is het echt een verbetering.

Kun je dat niet ergens instellen in je eigen profiel?
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken