Albums van 2021

visdave34

Sunset slot
Sfeerbeheer
13 jan 2014
2.933
470
Vanochtend de nieuwe Sault beluisterd tijdens het hardlopen. Wat een heerlijk album weer! Hoe doen ze dat toch telkens?
Helemaal mee eens. Maar als ik het goed begrepen heb, is dit album maar voor een beperkte tijd beschikbaar? 99 dagen dacht ik? Dus daarna zal ie weer van de streamingdiensten verwijderd worden. Even ouderwets downloaden dus.
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.311
1.741
Helemaal mee eens. Maar als ik het goed begrepen heb, is dit album maar voor een beperkte tijd beschikbaar? 99 dagen dacht ik? Dus daarna zal ie weer van de streamingdiensten verwijderd worden. Even ouderwets downloaden dus.
Klopt inderdaad ja!

Fysieke cd wel verkrijgbaar? Eigenlijk geen idee....
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.311
1.741
Vind 't wel een enorme stap terug tov Igor eerlijk gezegd.
Zou kunnen, maar daarvoor moet je albums eigenlijk wel wat tijd gunnen. Op mijn eerste gehoor vond ik het goed klinken. Over een tijd zal blijken of dit album een blijvertje is die nog regelmatig gedraaid wordt.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.799
5.885
Zou kunnen, maar daarvoor moet je albums eigenlijk wel wat tijd gunnen. Op mijn eerste gehoor vond ik het goed klinken. Over een tijd zal blijken of dit album een blijvertje is die nog regelmatig gedraaid wordt.
Oh ja, zeker wel! Tekstueel moet ik het allemaal nog een beetje ontdekken wat ie allemaal te vertellen heeft, maar klankgewijs ben ik er vooralsnog niet veel mee. Veel nummers klinken gewoon niet af? Of blijven tot in het oneindige door gaan. Igor, Flower Boy en Cherry Bomb waren elk op hun manier zo'n gedestilleerde projecten en dat gevoel krijg ik hier eigenlijk totaal niet. Met een baslijn en een aantal synths kom je bij velen al een heel eind, maar die neo-soul/jazzrap hoor je zo vaak en ik had dus wel graag net iets meer gehad, iets spannender weetikveel.. Het kabbelt wat voort.
 
  • Leuk
Waarderingen: Raskolnikov

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.357
6.041
Ik had juist echt het tegenovergestelde. Zelfs de langere nummers leken in een flits voorbij te zijn. Wilshire vond ik bijvoorbeeld fantastisch, ook tekstueel.

Wel eens dat hij op het eerste gehoor niet zo goed klinkt als Igor. Weet ook niet of ik zo'n fan ben van DJ Drama's geschreeuw door sommige nummers.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.721
8.270
Die nieuwe van Sault, hoe goed is dat weer zeg. Machtig mooie muziek.

Tyler bevalt ook goed. Er gebeurt wel véél op die plaat. Toch een tweede luisterbeurt nodig hier.

Vanavond Amenravond.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.357
6.041
Verschrikkelijk. Het werkt in sommige hardere nummers, maar andere...
Na nog een beluistering kan ik het hier niet anders dan mee eens zijn. Het is oprecht een irritatiepuntje. Gelukkig lijkt hij in het tweede gedeelte van het album wat minder aanwezig te zijn maar hij is irritant aanwezig.

Wilshire vind ik trouwens oprecht fantastisch. Vind dat misschien wel één van de beste lyrics die Tyler the Creator heeft geschreven.
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.234
6.398
Beide een kans gegeven, maar amenra en Tyler (op het nummer Wilshire na) niet mijn ding

Sault daarin tegen, vind ik echt weer heel goed hoor
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken