Actualiteit

In ander nieuws, in Utrecht is het WC papier 2020 gate all over again, geen flesje mineraalwater meer in de schappen.

Nou Jetten maandag kun je flink aan het werk. Ik voorspel 2 extra paar wallen over een paar maanden.

Dinsdag eerst een verkenner aanwijzen, dat zal nog geen slapeloze nachten veroorzaken. Al meen ik ooit gelezen te hebben dat hij sowieso maar 4 uur slaapt per nacht.

Ik denk dat hij wel een zwaargewicht als verkenner naar voren schuift. Remkes bijvoorbeeld.

Dinsdag eerst een verkenner aanwijzen, dat zal nog geen slapeloze nachten veroorzaken. Al meen ik ooit gelezen te hebben dat hij sowieso maar 4 uur slaapt per nacht.

Ik denk dat hij wel een zwaargewicht als verkenner naar voren schuift. Remkes bijvoorbeeld.

Niet een grote D66 naam?

Niet een grote D66 naam?
Denk dat nu vooral de VVD de te pleasen groep is. En de oude garde van de VVD is toch wat werkbaarder dan die nieuwe semi liberalen als Yesilgöz en Brekelmans.

Daarbij is voor mijn gevoel iemand als Remkes crisismanager pur sang. Laten we daar dan mee beginnen aan de voorkant.

Kom op zeg. Bruine rakkers...Ik noem jou toch ook geen Pol Pot light? Zulke termen waren we nou net niet aan het gebruiken.
Volledig terechte constatering, en bijzonder dat je hier lachende emoji's op ontvangt. Want de verder vriendelijke toon hier is inderdaad een pluim waard!

• Leuk
Waarderingen: bcmrmaybe
Volledig terechte constatering, en bijzonder dat je hier lachende emoji's op ontvangt. Want de verder vriendelijke toon hier is inderdaad een pluim waard!
Ik heb er nogal moeite mee om, in het kader van een vriendelijke toon, de overduidelijke fascistische trekjes die steeds meer partijen helaas beginnen te vertonen maar niet te benoemen. Maar misschien is het specifiek de bewoording waar je over valt? Hoe zou deze zorgwekkende tendens beter besproken kunnen worden, in jouw optiek?

Dat is nu bij uitstek de naam die Jetten zelf heeft uitgesloten 😂
Pechtold roept bij de andere partijen teveel weerstand op. Er zijn vast en zeker betere kandidaten. Benieuwd of ie iemand kiest uit de linker- of rechterhoek of wel misschien outside the box.

Misschien kan ie Dick Schoof invliegen als ie snel een nieuw kabinet wil. Lijkt me dat Schoof dat ook wel wil.

• Leuk
Waarderingen: BeWario

Users who are viewing this thread