Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Dinsdag eerst een verkenner aanwijzen, dat zal nog geen slapeloze nachten veroorzaken. Al meen ik ooit gelezen te hebben dat hij sowieso maar 4 uur slaapt per nacht.
Ik denk dat hij wel een zwaargewicht als verkenner naar voren schuift. Remkes bijvoorbeeld.
Dinsdag eerst een verkenner aanwijzen, dat zal nog geen slapeloze nachten veroorzaken. Al meen ik ooit gelezen te hebben dat hij sowieso maar 4 uur slaapt per nacht.
Ik denk dat hij wel een zwaargewicht als verkenner naar voren schuift. Remkes bijvoorbeeld.
Denk dat nu vooral de VVD de te pleasen groep is. En de oude garde van de VVD is toch wat werkbaarder dan die nieuwe semi liberalen als Yesilgöz en Brekelmans.
Daarbij is voor mijn gevoel iemand als Remkes crisismanager pur sang. Laten we daar dan mee beginnen aan de voorkant.
Volledig terechte constatering, en bijzonder dat je hier lachende emoji's op ontvangt. Want de verder vriendelijke toon hier is inderdaad een pluim waard!
Volledig terechte constatering, en bijzonder dat je hier lachende emoji's op ontvangt. Want de verder vriendelijke toon hier is inderdaad een pluim waard!
Ik vond pol pot light oprecht vrij hilarisch.
Jammer, maar ik hoop als je valt over de term bruine rakkers, dat je ook valt over het gedrag binnen die partij waarover het gaat .
Ik heb er nogal moeite mee om, in het kader van een vriendelijke toon, de overduidelijke fascistische trekjes die steeds meer partijen helaas beginnen te vertonen maar niet te benoemen. Maar misschien is het specifiek de bewoording waar je over valt? Hoe zou deze zorgwekkende tendens beter besproken kunnen worden, in jouw optiek?
Pechtold roept bij de andere partijen teveel weerstand op. Er zijn vast en zeker betere kandidaten. Benieuwd of ie iemand kiest uit de linker- of rechterhoek of wel misschien outside the box.