Actualiteit

Marjolein Moorman lijkt mij ook heel geschikt. Lisa Westerveld lijkt mij een heel sterke parlementariër, maar zie er niet echt een leider in. Kate Piri zou ik ook wel voor me zien.

Maar goed, voor nu zal Jesse Klaver de meest logische persoon zijn om aan de formatietafel plaats te nemen.

Voor een zwarte man zal dit land wel niet klaar zijn, maar anders is Habtamu de Hoop ook wel een veelbelovend Kamerlid.

• Leuk
Waarderingen: AngieH
Marjolein Moorman lijkt mij ook heel geschikt. Lisa Westerveld lijkt mij een heel sterke parlementariër, maar zie er niet echt een leider in. Kate Piri zou ik ook wel voor me zien.

Maar goed, voor nu zal Jesse Klaver de meest logische persoon zijn om aan de formatietafel plaats te nemen.

Voor een zwarte man zal dit land wel niet klaar zijn, maar anders is Habtamu de Hoop ook wel een veelbelovend Kamerlid.

Ik zou wel een PvdA'er kiezen boven een GroenLinks'er. Ik denk dat dat aan de onderhandelingstafel beter zou werken. Dit kan ik niet aantonen, is een gevoelsdingetje, gebaseerd op representaties van beide partijen van voor de fusie...

Ik zou wel een PvdA'er kiezen boven een GroenLinks'er. Ik denk dat dat aan de onderhandelingstafel beter zou werken. Dit kan ik niet aantonen, is een gevoelsdingetje, gebaseerd op representaties van beide partijen van voor de fusie...
Ja, dat gevoel bekruipt mij ook wel, voor de langere termijn in ieder geval. Klaver vind ik echter ook best salonfähig en volgens mij ook weinig weerstand oproepens (in tegenstelling tot Timmermans).

Moorman en De Hoop zouden dan voor de wat langere termijn namen PvdA'ers zijn waar ik wel potentie in zie.

Venray zal nog wel voor PVV zijn en de rest zal niet veel verschelen denk dat D66 de grootste gaat zijn

Ik was er twee weken geleden. Even de museumjaarkaart maximaal gebruiken met de kids.

Leuk voor toeristen. Als ik er moest wonen werd ik ongelukkig. Tering wat een drukte(makers)...
Spoorwegmuseum en Nijntje museum in Utrecht zijn ook leuk!

(Ik woon in Utrecht. Maar vind Amsterdam ook heel leuk, maar om daar te wonen zou ik echt mijn linkerbeen moeten verkopen).

Denk toch dat in principe de stemmen uit het buitenland alle kanten op kunnen gaan, hoe was de verdeling daar in de voorgaande verkiezingen?
Ook wel benieuwd naar. Was natuurlijk nooit dusdanig relevant. Het zijn er 90.000? Lijkt me toch wel een karwei om daarmee dan 15.000 in te halen.

Users who are viewing this thread