Actualiteit

Ik wil de discussie hier niet aanwakkeren. Maar toen die bom gesigneerd werd was er nog niet echt sprake van de totale vernietiging waar Netanyahu nu mee bezig is. En uiteindelijk is Draiman ook gewoon een mens welke foute inschattingen kan maken. Geloof niet dat die bewuste handtekening met de bedoeling is gezet om die bom dan maar op een kinderdagverblijf te gooien.

Tot zover mijn politieke view in dit topic. Reacties graag verplaatsen naar het Actualiteit topic šŸ¤—
Ah, dan is het wel ok natuurlijk. Sommige mensen hun mental gymnastics zijn toch indrukwekkend :).

Geen idee hoe het bij u zit, maar mijn naam op wapentuig zetten is nog nooit bij mij opgekomen. Zelfs moesten we er naast staan en iemand biedt mij een gouden pen aan die ik mag houden, zou ik het nog niet doen.

Ah, dan is het wel ok natuurlijk. Sommige mensen hun mental gymnastics zijn toch indrukwekkend :).

Geen idee hoe het bij u zit, maar mijn naam op wapentuig zetten is nog nooit bij mij opgekomen. Zelfs moesten we er naast staan en iemand biedt mij een gouden pen aan die ik mag houden, zou ik het nog niet doen.
Geallieerden deden het ook tijdens de Tweede Wereldoorlog tegen de nazi’s. Denk dat zijn mindset niet heel anders was. Een pogrom met 1200 slachtoffers maakt dat je misschien ook wat anders tegen dit soort zaken aan kijkt.

Geallieerden deden het ook tijdens de Tweede Wereldoorlog tegen de nazi’s. Denk dat zijn mindset niet heel anders was. Een pogrom met 1200 slachtoffers maakt dat je misschien ook wat anders tegen dit soort zaken aan kijkt.
Behalve dan dat Draiman al stond op te treden in een IDF shirt lang voor 7 oktober, terwijl de reputatie van dat bezettingsleger al heel lang bekend was. Zo veel is zijn kijk op de zaak dus niet veranderd.

Episode 2 Whatever GIF

• Leuk
Waarderingen: NoLifeIzegem
Hoe verschrikkelijk hij ook is, denk dat wij op dit forum toch beschaafder zijn als mensen de dood toewensen zijn toch?
Denk niet dat Oasiss hem tot nu toe daadwerkelijk doodgewenst heeft. Het is waarschijnlijk meer een "deze gaan we zeker niet missen." Ik had simpelweg niet aan de man gedacht in de afgelopen jaren (en maar goed ook, want het is niks prettige om aan te denken).

Denk niet dat Oasiss hem tot nu toe daadwerkelijk doodgewenst heeft. Het is waarschijnlijk meer een "deze gaan we zeker niet missen." Ik had simpelweg niet aan de man gedacht in de afgelopen jaren (en maar goed ook, want het is niks prettige om aan te denken).
Zo bedoelde ik het inderdaad. Meer in het kader dat ik niet verwacht dat iemand er heel rouwig om zal zijn.

Ja, even los van politieke discusie, tis wel erg laat om dit zo aan te kondigen. 5 dagen voor de show, lijkt me toch wel iets wat je eerder besluit
Ondertussen reppen de websites van Vorst Nationaal en Live Nation met geen woord over een eventuele afgelasting van het optreden van Disturbed.

Zie ze dit nog wel verplaatsen naar de Lotto Arena.

Daar staat voor zover ik kan zien die dag nog niets anders gepland. En de burgemeester van Antwerpen heeft bij die andere afgelasting omwille van politieke redenen (optreden van Israƫlische dirigent in Gent) duidelijk laten blijken dat hij daar niet achter stond, dus zie ik daar nog wel toestemming voor geven.

Dan gaan ze wel snel iets mogen laten weten...
Niet dat ik dan zou gaan. Ik heb mijn ticket een paar weken geleden verkocht. Walgelijke vent, die Draiman...

Ondertussen reppen de websites van Vorst Nationaal en Live Nation met geen woord over een eventuele afgelasting van het optreden van Disturbed.

Zie ze dit nog wel verplaatsen naar de Lotto Arena.

Daar staat voor zover ik kan zien die dag nog niets anders gepland. En de burgemeester van Antwerpen heeft bij die andere afgelasting omwille van politieke redenen (optreden van Israƫlische dirigent in Gent) duidelijk laten blijken dat hij daar niet achter stond, dus zie ik daar nog wel toestemming voor geven.

Dan gaan ze wel snel iets mogen laten weten...
Niet dat ik dan zou gaan. Ik heb mijn ticket een paar weken geleden verkocht. Walgelijke vent, die Draiman...
Zelf de drummer van Megadeth heeft nog geen officiƫle mededeling gekregen. Typisch Belgisch..

Bijlagen

• IMG_0588.jpeg
    IMG_0588.jpeg
    164,4 KB · Weergaven: 79
Net de mail van beatvenues binnengekomen dat het optreden officieel geannuleerd is en tickets terugbetaald worden.
Had met de gebeurtenissen van vandaag gedacht dat het toch nog zou doorgaan.

13/10/2025 kan zomaar eens een historische dag zijn geworden voor het Midden-Oosten en de wereld. Laat het ons hopen.
Hoop is wel een mooie raadgever in deze.

Ook al komt het door Trump die zijn belangen in Qatar in gevaar ziet komen.

Laatst bewerkt:
Er moet nog te veel gebeuren en afgesproken worden om daar nu al van te spreken. De echte historische dag zal pas zijn wanneer Israƫl een volwaardige onafhankelijke Palestijnse staat erkent.
Ik vind dat je toch te weinig credits geeft aan deze dag. Meer dan 20 wereldleiders die vandaag een verdrag ondertekenen is niet niets. En uiteraard zijn ze er nog niet, maar het is een serieus begin.

Ik vind dat je toch te weinig credits geeft aan deze dag. Meer dan 20 wereldleiders die vandaag een verdrag ondertekenen is niet niets. En uiteraard zijn ze er nog niet, maar het is een serieus begin.
Ik ben dat wel met je eens. Tuurlijk deel ik de huiverigheid, want er is nog heel veel te doen. En het kan ook zo weer omslaan als ƩƩn van de partijen zich toch niet aan de afspraken gaat houden. Maar een echte staakt-het-vuren en vooral de gijzelaarsruil is een enorme stap in de goede richting.

Users who are viewing this thread