Actualiteit

@bcmrmaybe mag zijn eigen mening hebben en verkondigen net als wij de onze.
er moet altijd ruimte zijn voor dialoog, zodoende we kunnen blijven dingen aankaarten.
dat maakt het hier ook vaak fijn vertoeven, omdat wel allemaal uniek zijn en hier united zijn by music, en elkaar met respect proberen te behandelen.

om bv BCM nu blatant op roepen om te negeren of er niet meer op in te gaan, of op een negeer lijst te zetten creëer je een echokamer, wat net ook aan de gang is in amerika.

ik hoef het niet eens te zijn met hem, en dat doe ik ook niet betreffende de jimmy kimmel case bv.

maar met dialoog kunnen we elkaar beter begrijpen en misschien common ground vinden!
Ben het met je eens hoor maar op het internet zijn er ook heel veel mensen die gewoon anderen willen uitdagen en daarom haat rondzaaien, daar hoef je uiteraard niet op te reageren. Ik zit persoonlijk in het midden qua politiek maar ik vind over het algemeen het veel lastiger om mijn rechtse standpunten te uiten omdat ik merk dat je daar veel vaker vooral online op wordt neergekeken. Moet zeggen dat op dit forum de dialogen erg goed zijn ook al ben ik het met mensen hier soms niet eens.

@bcmrmaybe mag zijn eigen mening hebben en verkondigen net als wij de onze.
er moet altijd ruimte zijn voor dialoog, zodoende we kunnen blijven dingen aankaarten.
dat maakt het hier ook vaak fijn vertoeven, omdat wel allemaal uniek zijn en hier united zijn by music, en elkaar met respect proberen te behandelen.

om bv BCM nu blatant op roepen om te negeren of er niet meer op in te gaan, of op een negeer lijst te zetten creëer je een echokamer, wat net ook aan de gang is in amerika.

ik hoef het niet eens te zijn met hem, en dat doe ik ook niet betreffende de jimmy kimmel case bv.

maar met dialoog kunnen we elkaar beter begrijpen en misschien common ground vinden!
Echokamers en puriteitstesten zijn inderdaad ongewenst, net als het automatisch bannen van andersdenkenden. Wanneer iemand echter meerdere malen feitelijke onwaarheden post en daarnaast een geschiedenis van domme provocatie heeft, is het volledig normaal en constructief om op te roepen dat je daar beter geen aandacht meer aan kan besteden.

1 positief ding is denk ik wel dat er veel minder mensen op af zijn gekomen dan ik van te voren had gedacht. De beelden uit Londen zijn hier qua aantal mensen nog niet gebeurt gelukkig.
True ja, al kost het me steeds meer moeite silverlinings te zien.

• Leuk
Waarderingen: Davidd
Ja, ik denk dat het in Nederland allemaal wel redelijk goed komt, maar vind het eerlijk gezegd wel een beetje eng dat Trumps retoriek hier vrij snel geïmporteerd wordt.

• Leuk
Waarderingen: Koekdoos
Ben er ook wel helemaal klaar mee, de wereld is verrot, wie had het ook alweer over het huisje ergens in Groenland en heb je nog plek?
Toevallig vlieg ik overmorgen rond dit uur boven Groenland. Ik zal de stewardess wel vragen of ze mij er willen droppen…

• Leuk
Waarderingen: luluasas
Echokamers en puriteitstesten zijn inderdaad ongewenst, net als het automatisch bannen van andersdenkenden. Wanneer iemand echter meerdere malen feitelijke onwaarheden post en daarnaast een geschiedenis van domme provocatie heeft, is het volledig normaal en constructief om op te roepen dat je daar beter geen aandacht meer aan kan besteden.
Feitelijke onwaarheden? Zoals? Mijn mening is geen feit. Jijzelf kunt er ook wel wat van qua provoceren dus de pot verwijt de ketel. Op rechtse meningen wordt hier gewoon heftiger gereageerd. En de opmerking dat het mag schuren? Nee dat is niet het geval. Het is dan extreem rechts.

Feitelijke onwaarheden? Zoals? Mijn mening is geen feit. Jijzelf kunt er ook wel wat van qua provoceren dus de pot verwijt de ketel. Op rechtse meningen wordt hier gewoon heftiger gereageerd. En de opmerking dat het mag schuren? Nee dat is niet het geval. Het is dan extreem rechts.

Mijn provocaties uit het verleden waren grof maar niet dom. Ik denk dat veel mensen dat hier wel zouden zeggen van je eerder genoemde Trump middelvinger avatar. Of van je avatar op efestivals forum die Greta Thunberg belachelijk maakte.

Eerder werd hier door jou genoemd dat Trump binnen de wet optreedt. Wat feitelijk onwaar is (de man is letterlijk crimineel veroordeeld voor een felony, om maar één voorbeeld te noemen). Daar kom je niet mee weg door te roepen dat het maar een mening is.

Over dat het hier mag schuren en dat dit extreemrechts zou zijn, herken ik niet mijn eigen woorden in terug. Waar heb je het over?

Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje en Oasiss

Users who are viewing this thread