Actualiteit

Laten we het er maar op houden dat ze het allemaal doen om aandacht te krijgen….

Ik zat toen nog op de middelbare volgens mij toen hij een beetje hip was. Nu heeft iets psychotisch over zich heen, heb er ook totaal niks meer mee.
idem. moest 89 je jaartal zijn schillen we niet zo heel veel :)
tegen het einde van mijn middelbaar was ik er al klaar mee (industrie of love) en daarna was ik er wel klaar mee dus dat was anno wat 2005?

Bepaalde stukjes van 20 jaar geleden kan ik nog steeds wel erg om lachen. Moet zeggen dat ik niet veel van zijn nieuwe werk heb gezien maar wat ik heb gezien zit om te beginnen al een stuk minder goed in elkaar. Wel gewoon een jeugdheld van mij dus ik ga zijn nieuwe werk niet bekijken om de goede herinneringen erin te houden.

En daar gaat talkshow twee in Amerika van de buis na kritiek op Trump. Begint toch wel echt een enge vorm aan te nemen in de VS zeg..
Jup, na het nieuws van gisteren dat de Trump regering de dood van Kirk aangrijpt om een heksenjacht te openen op alles wat links is (ook al is het helemaal niet duidelijk of de schutter wel links is) mag je blijkbaar niet benoemen dat ze zijn dood voor hun eigen politieke gewin gebruiken, want dan word je gecensureerd…

Dit is dus wat ik bedoelde, toen ik zei dat ik bang was dat het effect van zijn dood nog veel erger ging zijn dan wat hij levend kon bereiken met zijn giftige woorden…

Jup, na het nieuws van gisteren dat de Trump regering de dood van Kirk aangrijpt om een heksenjacht te openen op alles wat links is (ook al is het helemaal niet duidelijk of de schutter wel links is) mag je blijkbaar niet benoemen dat ze zijn dood voor hun eigen politieke gewin gebruiken, want dan word je gecensureerd…

Dit is dus wat ik bedoelde, toen ik zei dat ik bang was dat het effect van zijn dood nog veel erger ging zijn dan wat hij levend kon bereiken met zijn giftige woorden…
Ja het is echt niet best en je ziet het gebeuren. Ik hoop echt erg dat dit niet overwaait naar Europa en dat er instituten in Amerika voor dit soort dingen gaan liggen op een bepaalde manier.

• Leuk
Waarderingen: Dr. Hannibal
Niet terecht wel begrijpelijk naar mijn mening. Gewoon geen handige actie als je voor Disney werkt, die zijn volledig afhankelijk van stakeholders en als je die boos maakt ben je de sjaak. Wel doodzonde ben best groot fan van Kimmel, celebs komen daar toch vaak luchtiger over als bij anderen.

Vrijheid van meningsuiting is een groot ding en de draak steken met de machthebbers is daarin de heilige graal. Als dat niet meer kan, beland je op een glijdende schaal richting autocratie.
Op die schaal zitten ze zeker in de VS al enige tijd. Men leert helemaal niets van geschiedenis.

Doodziek landje.

Doodziek tijdperkje waarin we leven.

Eng hoeveel mensen thumbs upjes geven aan de berichtgeving hierover.

Is America al Great Again??? Op dat petje had er een disclaimer moeten staan.

Vrijheid van meningsuiting is een groot ding en de draak steken met de machthebbers is daarin de heilige graal. Als dat niet meer kan, beland je op een glijdende schaal richting autocratie.
De draak steken is ook nooit een probleem geweest hoe kut ik Kimmel ook vind. Als ik op mijn werk conspiracy theories ga rondschreeuwen dan mag ik ook bij HR langs. Er is een onderscheid.

Ik vraag me bij dit soort posts altijd af of je nou echt serieus bent en het allemaal niet helemaal snapt of dat je bewust aan het trollen bent.

Doodziek landje.

Doodziek tijdperkje waarin we leven.

Eng hoeveel mensen thumbs upjes geven aan de berichtgeving hierover.

Is America al Great Again??? Op dat petje had er een disclaimer moeten staan.
En thumbs up over dat iemand is geëxecuteerd. Dat krijg je ook. Dan vind ik dan best in een andere categorie.

Users who are viewing this thread