Actualiteit

Alsnog wel de grootste partij in de recentste peilingen
Dat wisselt nogal. Gelukkig niet zoveel zetels dat ze samen met de andere bruine partijen een coalitie kunnen vormen. Zou uiteraard verstandig en vooral terecht zijn als men de PVV (of ja GW, want het is eigenlijk geen partij) eindelijk als CP'86 gaat behandelen en simpelweg verbieden.

Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje
Dat wisselt nogal. Gelukkig niet zoveel zetels dat ze samen met de andere bruine partijen een coalitie kunnen vormen. Zou uiteraard verstandig en vooral terecht zijn als de PVV (of ja GW, want het is eigenlijk geen partij) eindelijk als CP'86 gaan behandelen en simpelweg verbieden.
Het is de behoefte van mensen om erop te stemmen, die vooral het probleem is natuurlijk.. 😅

Ik merk wel dat steeds meer partijen, nu er echt niks meer te redden valt, toch een wat kritischer geluid voortbrengen richting Israël. Het CDA meen ik ook, als een van de eerste centrumrechtse partijen.

Meanwhile gaat Wilders vrolijk door met walgelijke retoriek.

Wilders komt op voor Israël en ondertussen gebruikt hij nazi retoriek voor de verkiezingen.

Hij komt op voor de LHBT+-ers in het vrije Nederland en is ondertussen de beste maatjes met Orban die de pride in Boedapest verbiedt.

Laatst bewerkt:
Voetbal kan me redelijk gestolen worden tegenwoordig, kan me hoogstens erover opfokken als supporters weer iets geks doen. Die NEC sneuneuzen die staan te zingen, wat is dat nou voor iets?

Voetbal kan me redelijk gestolen worden tegenwoordig, kan me hoogstens erover opfokken als supporters weer iets geks doen. Die NEC sneuneuzen die staan te zingen, wat is dat nou voor iets?
Ja, helaas zit overal wel een klein groepje idioten. Ondanks het verdriet van de Arnhemmers uiteraard nul begrip voor die debielen die journalisten belagen.

Mijn club verdwijnt 😵
Heel treurig. Ik denk dat er veel zijn die niet begrijpen hoe veel iets onzinnigs als een voetbalclub kan betekenen.

Maar je wordt er vaak mee opgevoed, gaat er op jonge leeftijd al naar toe, krijgt er vrienden mee die je bijna elk weekend ziet. Je maakt reizen naar Europese steden mee met je club. Je maakt euphorische momenten mee, springt wildvreemden in de armen.

Kan me niet voorstellen hoe het voelt als dat ineens verdwijnt.

• Leuk
Waarderingen: Oasiss
Dat is rivaliteit die heel erg diep zit. Als bij ons Twente of Heracles over de kop zou gaan dan heb je hetzelfde.

Tot dat de rechters er zich mee gaan moeien.
Transgender wielrenster heeft zopas een rechtzaak tegen de UCI gewonnen.

Ik denk dat de UCI wel in hoger beroep gaat. Dat moeten ze ook wel.

Ik lees op NU.nl in de liveblog van het Gazadebat het volgende:

En dan vraag ik mij af, zou dit zijn met het oog op de aankomende verkiezingen? Iemand die meer politiek actief is, die hier een mening over heeft? Ik lees het als "normaal zeggen ze x, maar nu y, want verkiezingen", maar misschien is dat nog wat vroeg?
Hmm FVD heeft meer met Palestina dan met Israël. Qua beweegredenen zou ik niet weten hoe en wat. Dit is voor zover ik weet altijd al het standpunt van de FVD geweest.

Dat wisselt nogal. Gelukkig niet zoveel zetels dat ze samen met de andere bruine partijen een coalitie kunnen vormen. Zou uiteraard verstandig en vooral terecht zijn als men de PVV (of ja GW, want het is eigenlijk geen partij) eindelijk als CP'86 gaat behandelen en simpelweg verbieden.
Gaan we dan ook GroenLinks verbieden? Of partijen met een communistisch gedachtengoed? Altijd dat verbieden vanuit links. Of de racismekaart trekken. Daar zijn jullie ook goed in. Jammer genoeg is de PVV teveel gecentreerd op 1 persoon en 1 punt. Als je daar een goed programma om heen bouwt met leden etc zou je een goede coalitie kunnen vormen.

Gaan we dan ook GroenLinks verbieden? Of partijen met een communistisch gedachtengoed? Altijd dat verbieden vanuit links. Of de racismekaart trekken. Daar zijn jullie ook goed in. Jammer genoeg is de PVV teveel gecentreerd op 1 persoon en 1 punt. Als je daar een goed programma om heen bouwt met leden etc zou je een goede coalitie kunnen vormen.
Welke kaart kun je in godsnaam anders trekken nadat hij nazipropaganda nagenoeg kopieert?

• Winning
  • Leuk
Waarderingen: BeWario en Timmetje
Wanneer zouden ze dat foutenfestival van een Yesilgöz gaan vervangen bij de VVD? Of is de verdeeldheid zo groot binnen die partij dat ze niet kunnen ingrijpen, zelfs nu het zo duidelijk is dat er langzaamaan serieus draagvlak ontstaat voor een centrum-links kabinet? Want volgens mij gaan Timmermans en Bontenbal straks de kaarten verdelen als deze trend doorzet...

Wanneer zouden ze dat foutenfestival van een Yesilgöz gaan vervangen bij de VVD? Of is de verdeeldheid zo groot binnen die partij dat ze niet kunnen ingrijpen, zelfs nu het zo duidelijk is dat er langzaamaan serieus draagvlak ontstaat voor een centrum-links kabinet? Want volgens mij gaan Timmermans en Bontenbal straks de kaarten verdelen als deze trend doorzet...
Zou het niet ook een kwestie zijn van even op de blaren gaan zitten? Yesilgöz kan na deze verkiezing dan als zondebok dienen om vervolgens weer terug te keren naar een meer liberale koers. Tegelijk hebben ze op 1, 2 en 3 nu verkapte PVV'ers zitten.

• Leuk
Waarderingen: BeWario

Users who are viewing this thread