Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Valt me nu pas op, maar @teunajax. Blijkbaar is hun optreden op de Zwarte Cross geruisloos geannuleerd (benieuwd waarom wel) en is dit een last-minuteshow.
Valt me nu pas op, maar @teunajax. Blijkbaar is hun optreden op de Zwarte Cross geruisloos geannuleerd (benieuwd waarom wel) en is dit een last-minuteshow.
Moeten ook op gaan passen dat het geen overkill wordt. Naast die 2 shows ook op Baroeg open air en stonden eerder ook al op Pinkpop en in de Ekko. Hebben wel het momentum nu natuurlijk, dat wel.
Moeten ook op gaan passen dat het geen overkill wordt. Naast die 2 shows ook op Baroeg open air en stonden eerder ook al op Pinkpop en in de Ekko. Hebben wel het momentum nu natuurlijk, dat wel.
Die doen niet aan overkill verdeeld over de afgelopen twee edities Glastonbury hebben ze daar geloof ik totaal 7 shows gegeven, het is toch elke keer weer feest
Ha, ik verneem net van eerste hand dat deze shows op korte termijn dan toch écht in de verkoop gaan/aangekondigd worden. PR-team was wat overenthousiast bij Bibelot blijkbaar.
The Number Twelve Looks Like You heeft gisteren hun Amerikaanse shows aangekondigd. Spelen Mongrel volledig. Europese data zullen wel snel volgen. Teardrinker zit in ieder geval niet stil met best veel shows in oktober en november.