Concertaankondigingen

Help me uit mijn twijfel: naar Nijmegen als voorprogramma van BCNR of hun eigen volledige show in Ekko?
Welke van de twee bands ligt je meer? Als het MS is, zou ik naar Ekko gaan. Perfecte intieme locatie om dit soort opkomende bandjes in al hun vroege glorie mee te maken 😄

• Leuk
Waarderingen: tosti
Welke van de twee bands ligt je meer? Als het MS is, zou ik naar Ekko gaan. Perfecte intieme locatie om dit soort opkomende bandjes in al hun vroege glorie mee te maken 😄
Ik neig hier ook naar. Nog nooit in Ekko geweest, dus een goede reden om een nieuwe locatie te ontdekken. Ik zou het ook jammer vinden als Madra Salach 30 minuten krijgt als voorprogramma in plaats van de volle set. Tegelijkertijd lijkt BCNR me wel gaaf, maar de muziek ligt me minder. Ik twijfel nog even door, dank voor je inzicht!

Tegelijkertijd lijkt BCNR me wel gaaf, maar de muziek ligt me minder.
Wat lijkt je er dan gaaf aan? BCNR is, vind ik althans, niet per se een band die live heel veel extra's brengt als je de muziek niet heel mooi vindt. Ze zijn, zeker als ze Turbines/Pigs niet spelen, best ingetogen, hun optredens vragen best wat aandacht. Mooi, maar als de muziek je niet ligt ook wel wat saai. M.a.w.: ik zou dan gewoon voor de Ekko gaan!

Wat lijkt je er dan gaaf aan? BCNR is, vind ik althans, niet per se een band die live heel veel extra's brengt als je de muziek niet heel mooi vindt. Ze zijn, zeker als ze Turbines/Pigs niet spelen, best ingetogen, hun optredens vragen best wat aandacht. Mooi, maar als de muziek je niet ligt ook wel wat saai. M.a.w.: ik zou dan gewoon voor de Ekko gaan!
Ik ga goed op vakmanschap en veel instrumenten. Van de live-optredens die ik op YouTube van ze heb gezien, lijkt het me een band die daaraan voldoet. Vooral in combinatie met de locatie kan ik dat waarderen, dan zou mijn insteek ook niet zijn om er als fan heen te gaan, maar met het doel om meegenomen te worden en op een dieper niveau geraakt te worden door de muziek. Maar met jullie opmerkingen in het achterhoofd denk ik dat ik inderdaad voor Ekko moet gaan ;)

• Leuk
Waarderingen: Matthijs
Ik neig hier ook naar. Nog nooit in Ekko geweest, dus een goede reden om een nieuwe locatie te ontdekken. Ik zou het ook jammer vinden als Madra Salach 30 minuten krijgt als voorprogramma in plaats van de volle set. Tegelijkertijd lijkt BCNR me wel gaaf, maar de muziek ligt me minder. Ik twijfel nog even door, dank voor je inzicht!
Dan zou ik naar Ekko gaan. Echt een leuke zaal, een van mijn favorieten. Perfect excuus om er een keer heen te gaan!

Royal Blood heeft last minute een drietal UK concerten aangekondigd voor eind augustus. Geen idee of daar nog wat aan wordt toegevoegd.

Users who are viewing this thread