Roadburn 2027

snap het wel, het is de meest voorspelbare boeking die ze kunnen maken en eentje die er al een aantal keer heeft gestaan. Roadburn maakt zich meer voor mij in de kleinere namen dan de headliners, Neurosis ga ik zeker kijken maar het voelt een beetje als Kylesa jeugd sentiment deze keer wel met een ijzersterke nieuwe plaat. Denk dat de hype ook gedeeltelijk is dat ze sinds 2018 niet meer in Nederland hebben gespeeld,
Ja beetje dit. Ik vond de vorige keer vooral Spoorzone tof en ben zo goed als niet in 013 geweest. Ik vind dat ook niet echt een lekkere venue om soepel te switchen tussen acts die je niet zo goed kent.

Neurosis wel proberen in te luisteren maar kan er weinig mee helaas. Andere acts nog niet tijd voor gehad, ken die alleen van naam. Nog geen must sees voorin nog maar die komen nog wel.

• Leuk
Waarderingen: residentalien
Ja beetje dit. Ik vond de vorige keer vooral Spoorzone tof en ben zo goed als niet in 013 geweest. Ik vind dat ook niet echt een lekkere venue om soepel te switchen tussen acts die je niet zo goed kent.

Neurosis wel proberen in te luisteren maar kan er weinig mee helaas. Andere acts nog niet tijd voor gehad, ken die alleen van naam. Nog geen must sees voorin nog maar die komen nog wel.
Ik ben inderdaad ook het meeste bij de zalen in de Spoorzone te vinden i.p.v. bij de 013, ongeveer 2/3 - 1/3. Eerste keer Roadburn alleen maar 013 dus een hele verandering t.o.v. toen.

Ik pak denk ik 1 van de 2 Neurosis sets (gedeeltelijk) mee als het niet clasht met een echte must see. Wil ze wel een keertje gezien hebben natuurlijk.

Er zijn natuurlijk weinig bands belangrijker geweest voor het post-metal genre dan Neurosis, die hebben het zowat uitgevonden (of toch zeker hun niche van het genre waartoe ook Isis, Cult of Luna, Amenra en vriendjes behoren).

Het begint zowaar Rymburn festival te worden :p

Nog een naam die ik veel voorbij heb zien komen aldaar maar nooit geluisterd, toch maar eens doen!
Haha inderdaad. Ben hier ook nog niet aan het volledige album toegekomen, maar had een tijdje terug wel al 1 of 2 nummers geluisterd en ik vond het al een stuk interessanter dan haar andere alias sonhos tomam conta!

Stiekem ben ik in mijn hoofd al een brug aan het bouwen naar Parannoul. Ze hebben ten slotte een split album samen!!! Nee, dat zal wel niet, weet ook niet of ik dat echt vind passen. Zijn alias Huremic zou dan wel weer beter werken.

• Leuk
Waarderingen: teunajax
Te lijken dat is al sinds de mid 10s sinds de 'oude garde' aan het klagen is. Van mij mogen ze, toffe boeking dit weer past ook wel bij de recente spotlights op scenes die ze doen. Hoop snel op wat meer namen
Ik vind het echt klasse hoe Roadburn is getransformeerd, ook al strijkt dat tegen de haren in van sommige fans. Het is nu naar mijn mening een veel unieker en eigenzinniger festival geworden en voor zoveel meer interessante artiesten een podium kan bieden. Enige andere festival die dat soort van kan is Rewire wat mij betreft.

Oh ja deze tour kan hier ook wel
1000054219.jpg

• Leuk
Waarderingen: Fluxion en teunajax
Top plaatje (weer) die nieuwe Emma Ruth Rundle, flink stuk meer doom en drone gedreven dan Engine of Hell. Gaat genieten worden live.

Users who are viewing this thread