Down the Rabbit Hole 2027

Ik weet het uiteraard ook niet zeker, maar lijkt me groter dan bijvoorbeeld Little Simz of LCD Soundsystem, die in het verleden headliner waren. De laatste keer dat ik ze zag was begin avond in de Alpha op Lowlands, als ik me goed herinner.

Headliners op DTRH zijn doorgaans kleiner dan op Pukkelpop, toch?
Voor mijn gevoel is Little Simz een stuk groter, stond op Roskilde voor een weide van 60.000. Maar ik ben afgelopen jaar niet op DTRH geweest, dus weet eigenlijk niet hoe ze daar ontvangen is?

Nee dat was de Heineken terwijl iedereen naar Charlotte de Witte aan het bewegen was. Wat overigens niet het allerbeste publiek veroorzaakte bij M83 want de helft was al uit hun apennootje aan het gaan
Blijkbaar was ik zelf dan ook niet al te scherp, had durven zweren dat het de Alpha was.

Maar ook daarvoor geldt: DTRH heeft ander formaat headliners. Little Simz zag ik vorig jaar nog in Afas.

Blijkbaar was ik zelf dan ook niet al te scherp, had durven zweren dat het de Alpha was.

Maar ook daarvoor geldt: DTRH heeft ander formaat headliners. Little Simz zag ik vorig jaar nog in Afas.
Is ook waar. Maar hun laatste (en grootste) zaalshow was in Ronda. Ik zie het niet gebeuren dat ze gepromoveerd zijn tot headliner intussen.

• Leuk
Waarderingen: Raskolnikov

Ik zie ze dan eerder Bicep die plek een keer geven met een liveset. Zijn toch echt een stuk groter. Maar die kunnen natuurlijk op meer plekken staan aankomende zomer

• Leuk
Waarderingen: alle namen zijn bezet
Ik snap wel waarom je ze als headliner ziet hoor. Als je bijvoorbeeld kijkt naar de streams dan zou ik dat ook denken. 1,5 miljard op 1 nummer is echt bizar
Maar is wel alleen dat nummer natuurlijk. Dan zijn er nog een paar nummers van datzelfde album die boven de 100 miljoen zitten.

Kan me het wel op eenzelfde plek als Empire of the Sun dit jaar voorstellen.

• Leuk
Waarderingen: alle namen zijn bezet
Maar is wel alleen dat nummer natuurlijk. Dan zijn er nog een paar nummers van datzelfde album die boven de 100 miljoen zitten.

Kan me het wel op eenzelfde plek als Empire of the Sun dit jaar voorstellen.
Ow dat vind ik wel een goede om het mee te vergelijken. Empire of the sun. Het is voor mijn gevoel ook net iets meer niche dan empire of the sun. Perfect voor de teddy!

Heb die nieuwe plaat nog niet geluisterd dus kan daar geen beoordeling over doen haha
Het is echt helemaal niks voor afsluiting van dtrh, in welke tent dan ook.

Er gaan heel heel heel veel mensen teleurgesteld raken als ze gaan touren met deze plaat haha.

Het is echt helemaal niks voor afsluiting van dtrh, in welke tent dan ook.

Er gaan heel heel heel veel mensen teleurgesteld raken als ze gaan touren met deze plaat haha.

Ja eens. Wel een super interessant album! Het zou m.i. het beste passen ergens overdag in de Rex. Maar dan loop je weer het risico dat er teveel volk op de naam afkomt. Moeilijke boeking.

De nieuwe plaatjes van Warhaus zijn a-typisch en gemaakt voor de festivals. Ben benieuwd waar hij gaat eindigen.

Ja eens. Wel een super interessant album! Het zou m.i. het beste passen ergens overdag in de Rex. Maar dan loop je weer het risico dat er teveel volk op de naam afkomt. Moeilijke boeking.
Haha we zijn inmiddels van headliner afgezakt naar ergens overdag in de Rex😂

Users who are viewing this thread