mattman Droomheadliner Sfeerbeheer 4 dec 2013 19.408 16.609 Gisteren om 19:31 #201 Christiaan zei: Ik zie de Strokes niet naar DTRH komen. Ze zijn te duur en verkopen niet genoeg tickets (zie BKS). Klik om te vergroten... Zijn toch een stuk populairder nog dan toen heb ik de indruk. Ziggo ook meteen vol en meer dan 7K zoekenden op TS.
Christiaan zei: Ik zie de Strokes niet naar DTRH komen. Ze zijn te duur en verkopen niet genoeg tickets (zie BKS). Klik om te vergroten... Zijn toch een stuk populairder nog dan toen heb ik de indruk. Ziggo ook meteen vol en meer dan 7K zoekenden op TS.
F festibob Sunset slot 5 jan 2024 3.336 1.823 Gisteren om 21:59 #202 schar15 zei: Als Little Simz kan... Klik om te vergroten... Zowel Turnstile als Little Simz zouden bij elk festival verdiende headliners zijn wel best in co-headliner constructie. Waarderingen: alle namen zijn bezet, Christiaan en Timmetje
schar15 zei: Als Little Simz kan... Klik om te vergroten... Zowel Turnstile als Little Simz zouden bij elk festival verdiende headliners zijn wel best in co-headliner constructie.
G gguuss Support act 15 jan 2014 1.162 1.040 Gisteren om 22:38 #203 Sombr komt alleen maar terug als headliner. Dat heeft ie op Lowlands wel bewezen.
J jimmywe Headliner 21 feb 2014 9.590 14.935 Gisteren om 22:51 #204 mattman zei: Zijn toch een stuk populairder nog dan toen heb ik de indruk. Ziggo ook meteen vol en meer dan 7K zoekenden op TS. Klik om te vergroten... Strokes zouden voor augustus zijn…
mattman zei: Zijn toch een stuk populairder nog dan toen heb ik de indruk. Ziggo ook meteen vol en meer dan 7K zoekenden op TS. Klik om te vergroten... Strokes zouden voor augustus zijn…