Down the Rabbit Hole 2027

Zou Turnstile al headliner kunnen zijn hier? Staan op RaR dus ze doen nóg een jaar festivals. Dit jaar Lowlands, dus volgend jaar DTRH lijkt mij dan.
Waar zouden ze anders staan? Teddy afsluiter? Ik zou het heel vet vinden als ze naar DTRH komen, maar ik weet gewoon niet zo goed waar je ze neer moet zetten.

Overmono stond er dit jaar al. Bonobo als headliner zou ik toejuichen maar misschien net wat te klein(?).

Bicep komt ook met nieuwe muziek, die zie ik opzich nog wel als headliner komen.
Ah ja, dan zal Overmono wel naar Lowlands gaan - dan niet als headliner Alpha. Gevoelsmatig is Bonobo wel wat te klein ja, ze krijgen de Gashouder niet eens direct vol. Misschien meer iets voor BKS dan eigenlijk he.

Ah ja, dan zal Overmono wel naar Lowlands gaan - dan niet als headliner Alpha. Gevoelsmatig is Bonobo wel wat te klein ja, ze krijgen de Gashouder niet eens direct vol. Misschien meer iets voor BKS dan eigenlijk he.
Of Teddy afsluiter. Ik vind het wel passen op de plaats van Maribu S
tate een paar jaar terug

• Leuk
Waarderingen: MarkD
Huh heb dat helemaal gemist
1789561900711.png

Oh, echt sinds vandaag uitverkocht. Tickets zijn een weekje in de verkoop.

Gevoelsmatig is Bonobo een stuk groter, maar qua muziek is goed vergelijkbaar ja. Vind Teddy afsluiter ook wel een mooie plek voor ze, de nieuwe plaat is best rustig vergelijken met die ervoor.
Ja wel mee eens hoor, maar ik vond FKA Twigs gevoelsmatig ook een stuk groter dn Maribu State en dat was echt top in de Teddy.

Nee Bonobo hoort wel echt op DTRH als je het mij vraagt. Als voorlaatste op de Hotot en dan Bicep er achteraan als afsluiter.

• Leuk
Waarderingen: alle namen zijn bezet

Users who are viewing this thread