Rock Werchter 2027

• Onderwerp starter Onderwerp starter Chiel
  • Startdatum Startdatum
Was bored on my journey home for work so looked at the announcements that cross a lot with Werchter. Last years were this for first announcements etc.:

Pinkpop: 24/11/2025

Mad Cool: 10/11/2025

DTRH: 19/11/2025

IOW: 29/09/2025

Best Kept Secret: 28/10/2025

Rock Werchter: Headliners/Subs between 07/10/2025 and 20/11/2025 with first batch of names 21/11/2025

Bilbao BBK - 11/12/2025

NOS - 01/10/2025 for first name and continued 1 by 1 for a while

Opener - first name 01/10 with a bigger bunch 23/10

I do expect things to come a bit earlier tbf as NOS have already shown and the Tame announcements

Ik hoorde iets waaien van een grote rockgroep uit de 90's, een grote r&b artiest en een grote hedendaagse artiest (kan voor alle events gelden). En de bevestiging van 7 dagen. Redelijk hard open deuren intrappen maar benieuwd of we het kunnen inpassen. Vorig jaar uit dezelfde hoek ook dingen gehoord die achteraf maar voor de helft correct waren.
Phoebe Bridgers - PJ - Stevie Wonder

Opzich geen slechte bovenkant als je bij Phoebe Bridgers een goeie Co-Head zet

Leeft die band nog?
Dan eerder the human League
Je verwart ze denk ik met Alphaville. Die nog zeker leven, paar jaar geleden nog puur toevallig op fietsvakantie gezien op een event van een lokaal radiostation waar we passeerden, was een zeer goede show. En was net groot in het nieuws omdat ze op een dwaas festival gecancelled werden uit schrik dat ze anti-fascistische uitspraken gingen doen, waarop heen elke artiest zich tegen de AFD uitgesproken heeft én Forever Young coverde, net zoals zowat elke andere band die op moment in Duitsland tourde.

Alphabeat zijn die van Fascination, hitje uit 2007/8? 😅

• Haha
Waarderingen: JP5
Je verwart ze denk ik met Alphaville. Die nog zeker leven, paar jaar geleden nog puur toevallig op fietsvakantie gezien op een event van een lokaal radiostation waar we passeerden, was een zeer goede show. En was net groot in het nieuws omdat ze op een dwaas festival gecancelled werden uit schrik dat ze anti-fascistische uitspraken gingen doen, waarop heen elke artiest zich tegen de AFD uitgesproken heeft én Forever Young coverde, net zoals zowat elke andere band die op moment in Duitsland tourde.

Alphabeat zijn die van Fascination, hitje uit 2007/8? 😅
Nee zeker geen verwarring. Alphaville is inderdaad meer van mijn tijd. Die zijn, net als ik, voor altijd jong. Alphabeat is volgens wiki in 2021 gestopt. Een come back is niet uitgesloten, maar daar houdt mijn info op.

• Haha
Waarderingen: swissepfan
Muse + Phoebe Bridgers
Stevie Wonder
Pearl Jam
Tame Impala
Zo als dit m zou worden dan ben ik 100% zeker op werchter. Bij twee van deze namen recent naast kaarten gegrepen in de ziggo dome. Verwacht niet dat Stevie komt, maar zou een geweldige verrassing zijn.

Pearl jam drie keer eerder gezien, maar groot fan en het wordt voor mijn gevoel wel weer een keer tijd. M'n ouders zouden ze allebei in de 90s zien op werchter, maar die show ging niet door en in 2022, toen ik met m'n moeder heen zou, zag ik de ziggo dome in de verte al liggen toen het bericht kwam dat eddie z'n stem te slecht was. Zelfs zij zouden voor pearl jam een uitzondering maken en de reis van Texel naar werchter maken en wat betreft de groep waarmee ik ga, die volgend jaar waarschijnlijk gegroeid is naar een man of 20/25, is bijna iedereen fan en heeft bijna niemand ze al gezien, dus wat dat betreft echt dé droomheadliner hier

IMG_9532.jpeg

Klik. Een artikel door @RubenFrusciante ??

Altijd fijn als iemand wat overzicht creëert van alles wat hier speelt. Wat dat betreft mag onze gewaardeerde @Joss natuurlijk ook graag weer doorkomen voordat de aankondigingen starten.

Users who are viewing this thread